Gå til innhold

Hvilke merker innen vesker er in nå i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

LV er jo så harry og stygt!

Hadde jeg kunne valgt hadde jeg valgt enten Dior eller Valentino. Sikler på ALLE veskene der omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke så mye om hva som er in. Men det kunne igrunn ikke brydd meg mindre. Kjøp veske etter hva du liker når det er snakk om så mange penger.

Uansett:

  • Prada saffiano veskene er lekre.
  • Det samme er veskene fra Valextra og jeg har inntrykk av at ikke disse er like mainstream.
  • Liker også Garden party og Herbag fra Hermes som jeg regner med er innenfor ditt budsjett.
  • Amazona fra Loewe synes jeg er veldig lekker.
  • Classic "Sac de jour" fra Saint Laurent synes jeg er veldig fin
  • Liker også Bayswater double zip fra Mulberry
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Hva med en veske fra Celiné? Jeg syns det kommer mange fine derifra, minus luggage tote veskene. De syns jeg ikke er noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter veldig pris på dem som har svart på det jeg stilte som spørsmål i HI. :) Nå har jeg mye å se på og se etter.

(Kan vel og nevne at jeg har en del såkalte billigvesker under 500-lappen, men disse er enten i tøy eller imitert eller noe annet, og jeg vil gjerne ha en i skinn/lær som gjerne kan få litt patina etter et par år. Jeg ser etter noe som er klassisk tidløst og som kan vare i minst 20 år. Noen av de såkalte billigveskene mine har jeg hatt i over 10 år og jeg bruker dem ennå men de begynner å bli slitne og stygge. :( )

Anonymous poster hash: 1ef60...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter veldig pris på dem som har svart på det jeg stilte som spørsmål i HI. :) Nå har jeg mye å se på og se etter.

(Kan vel og nevne at jeg har en del såkalte billigvesker under 500-lappen, men disse er enten i tøy eller imitert eller noe annet, og jeg vil gjerne ha en i skinn/lær som gjerne kan få litt patina etter et par år. Jeg ser etter noe som er klassisk tidløst og som kan vare i minst 20 år. Noen av de såkalte billigveskene mine har jeg hatt i over 10 år og jeg bruker dem ennå men de begynner å bli slitne og stygge. :( )

Anonymous poster hash: 1ef60...9c1

Har du vurdert å se etter skinnvesker av mer ukjente merker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe galt i å betale 20 000 veske. En bunad koster jo mer

Sammenligner du en bunad med en veske som er moderne i 2 år. Kløktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sammenligner du en bunad med en veske som er moderne i 2 år. Kløktig!

En kvalitetsveske er tidløs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også de fleste får brukt en veske mye mer enn de får brukt bunaden

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Lurer på hvilke merker som er in nå i år?

Har tenkt å kjøpe en veske, helst i skinn/lær- med en makspris på 20000.

Noen som kan anbefale noe? :)

Anonymous poster hash: 1ef60...9c1

kjøp en veske fordi den er fin. Ikke pga merket som er in i år da...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er ute etter klassiske skinnvesker synes jeg du burde ta en titt på Frank Clegg sine vesker. Har inntrykk av at kvaliteten på læret er enestående og prisen er heller ikke så skremmende mtp. hva du får. Veskene er i tillegg veldig klassiske og du finner dem ikke på annenhver fjortis. Veskene er dog litt anonyme.... De er mye finere irl enn på nett, så anbefaler at du stikker innom Skomaker Dagestad om du bor i Oslo

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Signerer dem som har rådet TS til å 'gi beng' i hva som akkurat i år er definert som 'in'.

Bruker du inntil 20 høvdinger på en veske så er det jo litt dumt om du opplever at den sommeren 2015 er helt 'ut'... er det ikke? ;)

Se etter en veske du selv faller for, ikke en som dingler på annenhver 14-åring eller blogger.

Fashionistaen sitt tips om Frank Clegg er verd gull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er "in"? Haha, de kjøper man jo i hvert fall ikke. Kan virke som at du ikke er spesielt trygg på deg selv og din egen smak.

Og 20k, for en veske? Ta heller bort en null og finn deg en fin, klassisk veske.



Anonymous poster hash: 79494...4d5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Vil du ha noe som er in må det jo bli MK, men det vil du ikke ha. Så jeg stemmer med de som sier at du må finne en veske du synes er fin og som du kommer til å like. I den prisklassen er det mange fine skinnvesker å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville valgt en tidløs skinnveske, gjerne fra et kjent merke om du ønsker det

Syns alle disse veskene er fine, og ville valgt i en farge som kan kombineres med mange antrekk! Håper du finner drømmevesken din =)

post-43292-0-14592000-1401970606_thumb.j

post-43292-0-41651600-1401970658_thumb.j

post-43292-0-08399000-1401970704_thumb.j

post-43292-0-88933000-1401970860_thumb.j

post-43292-0-78255700-1401970869_thumb.j

post-43292-0-72617900-1401970876_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YSL, Prada, Chanel og Balenciaga har mange fine og klassiske. :)



Anonymous poster hash: da44e...fee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...