Gå til innhold

Hvilke merker innen vesker er in nå i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hvilke merker som er in nå i år?

Har tenkt å kjøpe en veske, helst i skinn/lær- med en makspris på 20000.

Noen som kan anbefale noe? :)



Anonymous poster hash: 1ef60...9c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig glad i min fra 3.1 philip lim.

Ikke så mange som har den :)

Anonymous poster hash: 7ebe4...91c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om MK er in i år, ville jeg ikke kjøpt dem.

ALLE har dem, let heller etter noe unikt som du liker

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt vil jeg si at vesker i 20k-klassen er ganske "in" hvert eneste år, og hadde jeg brukt så mye penger på en veske ville jeg nok ha satset på litt mer tidløst design enn MK.

Du sier jo heller ikke noe om hvilken type veske, eller hvilken stil du er ute etter, men generelt ville jeg ha tittet på f.eks Saint Laurent, Prada, Celine, Givenchy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjerne en slik type veske med mål rundt 40 cm i lengde og 30 cm i høyde. Altså en relativt stor veske. :)



Anonymous poster hash: 1ef60...9c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et oppriktig og ærlig spørsmål og håper ingen tar det ille opp at jeg spør, men hvorfor kjøper man vesker til 20 000 kr og oppover ? Altså, det er jo kun en veske liksom? Er det formen, hva den er laget av , kvalitet eller er det kun pga at det er design , et staussymbol ?



Anonymous poster hash: 441d5...f9d
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prada saffiano har jeg hørt mye negativt om når det gjelder kvalitet, dårlige sømmer og tråder som løsner.

Jeg ville sjekket purseforum.com. Ellers synes jeg Phillip Lim pashli, alexander mcqueen heroine tote, alexander mcqueen de manta mini, balenciaga city, og saint lauren sac de jour er nydelige klassiske vesker som varer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvilke merker som er in nå i år?

Har tenkt å kjøpe en veske, helst i skinn/lær- med en makspris på 20000.

Noen som kan anbefale noe? :)

Anonymous poster hash: 1ef60...9c1

WTF!?!?

Kjøper virkelig folk vesker til 20,000,- ? Hva faen er greia? Folk er jo ikke riktig kloke. Jeg forstår det om det er status og man tjener endel millioner i året, men har man vanlig lønn så er det jo helt og holdent idiotisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå daville jeg kjøpt meg en av de klassiske modellene til Bottega Veneta! De er tidløse og fantastisk fine uten å være "flashy". Heldiggrisen!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prada saffiano har jeg hørt mye negativt om når det gjelder kvalitet, dårlige sømmer og tråder som løsner.

Jeg ville sjekket purseforum.com. Ellers synes jeg Phillip Lim pashli, alexander mcqueen heroine tote, alexander mcqueen de manta mini, balenciaga city, og saint lauren sac de jour er nydelige klassiske vesker som varer!

Jeg har en prada saffiano og er super fornøyd med kvaliteten. Men har ikke hatt den i mer enn 6mnd da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Lanvin Trilogy! Den er elegant og tidløs og rimelig unik, i hvertfall her til lands. Har ikke sett en eneste med den :) Mulig den er litt dyrere enn 20', men ikke voldsomt mye.

http://www.barneys.com/Lanvin-Trilogy-Tote/00505025226324,default,pd.html

Chloe Marcie er også kjempefin. En mye mer avslappet veske enn LT da, og kanskje ikke fullt så tidløs, men velger du en nøytral farge vil den passe til det aller, aller meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er et oppriktig og ærlig spørsmål og håper ingen tar det ille opp at jeg spør, men hvorfor kjøper man vesker til 20 000 kr og oppover ? Altså, det er jo kun en veske liksom? Er det formen, hva den er laget av , kvalitet eller er det kun pga at det er design , et staussymbol ?

Anonymous poster hash: 441d5...f9d

Jeg vet det er "kun en veske". For min del er det kvalitet og hva den er laget av som betyr mest.

WTF!?!?

Kjøper virkelig folk vesker til 20,000,- ? Hva faen er greia? Folk er jo ikke riktig kloke. Jeg forstår det om det er status og man tjener endel millioner i året, men har man vanlig lønn så er det jo helt og holdent idiotisk.

Folk kjøper vesker til 70,000,- og. Jeg har tjent penger av mye avkastning så kan bruke det på noe slikt tenkte jeg. Jeg har ikke noe annet å bruke pengene på. :P

Anonymous poster hash: 1ef60...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er "kun en veske". For min del er det kvalitet og hva den er laget av som betyr mest.

Folk kjøper vesker til 70,000,- og. Jeg har tjent penger av mye avkastning så kan bruke det på noe slikt tenkte jeg. Jeg har ikke noe annet å bruke pengene på. :P

Anonymous poster hash: 1ef60...9c1

Man trenger da ikke kjøpe en veske til 20,000,- for å få kvalitet. Det er tullball. Det eneste du betaler for er status og merkevare, og om du ikke klarer å bruke pengene dine til noe bedre enn dette så blir jeg rett og slett trist på dine vegne. Putt de i sparebanken og bruk de til lappen til en datter eller sønn når de er blitt 18 f.eks. Prøv deg på akser og bruk penger for å tjene de tilbake igjen. Eller gi de bort til reddbarna.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser MK over alt nå.

det betyr at det ikke er in.

Anonymous poster hash: 35df4...775

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man trenger da ikke kjøpe en veske til 20,000,- for å få kvalitet. Det er tullball. Det eneste du betaler for er status og merkevare, og om du ikke klarer å bruke pengene dine til noe bedre enn dette så blir jeg rett og slett trist på dine vegne.

Forøvrig sa jeg maxpris, ikke at det MÅ være til 20,000,-. :P Om vesken er i skinn/lær og koster 2-5000 så går det helt fint det og. Jeg ville bare vite hvilke vesker som sagt, som er in. Er vel ikke noe galt i det? :P

Jeg kan helt fint bruke pengene mine på noe annet men jeg har lyst på en veske.

Anonymous poster hash: 1ef60...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 000 for å gå med skinn fra noen som en gang var et levende vesen. :kvalm:



Anonymous poster hash: 5ac09...514
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig sa jeg maxpris, ikke at det MÅ være til 20,000,-. :P Om vesken er i skinn/lær og koster 2-5000 så går det helt fint det og. Jeg ville bare vite hvilke vesker som sagt, som er in. Er vel ikke noe galt i det? :P

Jeg kan helt fint bruke pengene mine på noe annet men jeg har lyst på en veske.

Anonymous poster hash: 1ef60...9c1

Maxpris på 20,000,- er jo det som er reaksjonen. Da er du jo villig til å bruke 20,000,- på en veske, noe annet er ulogisk. Jeg har null peil på vesker, men syns 5,000 kroner for en veske er alt for mye bare der. Man får jo et komplett sett med jakke og bukse til MC for det antallet. Og det er av helskinn, laget for å redde personer som tryner i 100 km/t. Altså det veske greiene er jo bare lureri om ei veske koster 5,000,- og SÆRLIG om det kan være mulig å ta 20,000,- for ei stor lomme, som det jo egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 000 for å gå med skinn fra noen som en gang var et levende vesen. :kvalm:

Anonymous poster hash: 5ac09...514

Ikke glem disse forferdelige menneskene som også spiser det som en gang var et levende vesen :bond: :sarkasme:

------------

Om du TS er keen på å kjøpe en veske som holder seg moderne i flere år enn noe som er inn nå kan jeg anbefale:

http://www.shopbop.com/diego-bucket-bag-alexander-wang/vp/v=1/845524441930414.htm?folderID=2534374302082571&fm=other-viewall&colorId=12867 - Super veske til egentlig alt, jeg bruker denne når jeg er ute å reiser som håndbagasje (mac, iphone, drikke, mat, blad etc får plass) og som et generelt bruk.

Ellers er jeg veldig glad i Prisma tote'n min fra Alexander wang.

http://otteny.com/catalog/handbags/prisma-matte-black-tote.html?source=shopstyle

Ja, jeg har en dyp forkjærlighet til mr. Wang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...