Gå til innhold

Hvilke merker innen vesker er in nå i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte meg nettopp en veske til 299 kroner fra H&M. Storfornøyd! ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg nettopp en veske til 299 kroner fra H&M. Storfornøyd! ;)

Godt det finnes folk med hodet på den rette plassen. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenkt meg en vintage chanel, men det tror jeg neppe jeg får mulighet til. Noensinne. Jeg vet ikke hvilke vesker som er in, for jeg foretrekker å finne mine på loppemarked.

Men jeg forstår ts, og har hun mulighet til å bruke såpass, så? Det er hennes penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WTF!?!?

Kjøper virkelig folk vesker til 20,000,- ? Hva faen er greia? Folk er jo ikke riktig kloke. Jeg forstår det om det er status og man tjener endel millioner i året, men har man vanlig lønn så er det jo helt og holdent idiotisk.

Ser ikke noe galt i å betale 20 000 veske. En bunad koster jo mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe galt i å betale 20 000 veske. En bunad koster jo mer

Nei da så. En leilighet koster jo mer den også, så da er det jo greit...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenkt meg en vintage chanel, men det tror jeg neppe jeg får mulighet til. Noensinne. Jeg vet ikke hvilke vesker som er in, for jeg foretrekker å finne mine på loppemarked.

Men jeg forstår ts, og har hun mulighet til å bruke såpass, så? Det er hennes penger.

Selvfølgelig. Det er jo ikke som om noen her kan stoppe henne. Jeg mener bare at opptil 20 000 kr for en veske er galskap. Kanskje hun tenker seg om igjen om det blir sagt ett par ganger. Ikke vet jeg. Du får så mange fine vesker som ikke koster halvparten så mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da så. En leilighet koster jo mer den også, så da er det jo greit...

Haha, skal du virkelig sammenligne en leilighet og en veske nå? Ærlig talt.

20 000 ER mye, men det er ikke noe å måpe over, når for eksempel bunad koster like mye. Begge er jo noe man har resten av livet! :)

Og har man råd til det, så hvorfor ikke?

Endret av Skilpadden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, skal du virkelig sammenligne en leilighet og en veske nå? Ærlig talt.

20 000 ER mye, men det er ikke noe å måpe over, når for eksempel bunad koster jo mye. Begge er jo noe man har resten av livet! :)

Og har man råd til det, så hvorfor ikke?

Bare for å ha sagt det. Jeg finner det galskap at noen kan finne på å bruke 100,000,- på en brudekjole også. Men brudekjoler til rundt 10,000,- kommer man seg vell ikke unna om det skal være spesiallaget, og da forstår man jo hvor pengene blir brukt til. De 20,000,- veskene koster kommer neppe opp i like mange arbeidstimer å lage som ei brudekjole kan gjøre, også det til dobbelte av prisen når man kan få en like fin og brukbar veske til et par hundre kroner.

Tingen er jo at med vesker så har man like gode, om ikke bedre alternativer, mens med brudekjoler så er minstepris mer eller mindre likt hvis man skal ha noe som passer kroppen - altså ha noen til å lage en spesielt til bruden. Dessuten vil jeg påstå at trangen for å skille seg ut på bryllupsdagen er litt høyere og da er det også litt mer logikk i det å bruke litt penger på det.

Endret av Timza
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Det er jo ikke som om noen her kan stoppe henne. Jeg mener bare at opptil 20 000 kr for en veske er galskap. Kanskje hun tenker seg om igjen om det blir sagt ett par ganger. Ikke vet jeg. Du får så mange fine vesker som ikke koster halvparten så mye.

Hun sier jo at det er en makssum for henne, og at hun kan godt ha en veske til 2-4 tusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt det finnes folk med hodet på den rette plassen. :)

Som støtter barnearbeid og giftige produkter..

Anonymous poster hash: 7ebe4...91c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som støtter barnearbeid og giftige produkter..

Anonymous poster hash: 7ebe4...91c

Det å kjøpe dyre vesker er ikke å støtte barnearbeid og giftige produkter? De blir tross alt laget i østen de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig sa jeg maxpris, ikke at det MÅ være til 20,000,-. :P Om vesken er i skinn/lær og koster 2-5000 så går det helt fint det og. Jeg ville bare vite hvilke vesker som sagt, som er in. Er vel ikke noe galt i det? :P

Jeg kan helt fint bruke pengene mine på noe annet men jeg har lyst på en veske.

Anonymous poster hash: 1ef60...9c1

Men hva legger du egentlig i in? Det fins da vesker som er in på HM også :P

Hvis du skal kjøpe veske som koster rundt 3-5 k ville jeg kanskje ha sett på Tiger of Sweden, Adax og Decadent. God kvalitet til en ok pris :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er rapportert for avsporinger.

Ts etterspurte ikke diskusjoner om barnearbeid, dyrevern eller hva hun skal bruke penger på, men tips til veske.

Herregud.



Anonymous poster hash: a308b...a31
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et oppriktig og ærlig spørsmål og håper ingen tar det ille opp at jeg spør, men hvorfor kjøper man vesker til 20 000 kr og oppover ? Altså, det er jo kun en veske liksom? Er det formen, hva den er laget av , kvalitet eller er det kun pga at det er design , et staussymbol ?

Anonymous poster hash: 441d5...f9d

Det er selvfølgelig et statussymbol når man bare vet at man skal ha en veske til 20.000 - men ikke ser for seg hvilken veske man skal kjøpe.

Noe annet er om man ønsker seg en spesiell veske i årevis og sparer penger helt til man får råd til den. Da kjøper man vesken fordi man ønsker akkurat DEN vesken .. koste hva det koste vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ha sagt det. Jeg finner det galskap at noen kan finne på å bruke 100,000,- på en brudekjole også. Men brudekjoler til rundt 10,000,- kommer man seg vell ikke unna om det skal være spesiallaget, og da forstår man jo hvor pengene blir brukt til. De 20,000,- veskene koster kommer neppe opp i like mange arbeidstimer å lage som ei brudekjole kan gjøre, også det til dobbelte av prisen når man kan få en like fin og brukbar veske til et par hundre kroner.

Tingen er jo at med vesker så har man like gode, om ikke bedre alternativer, mens med brudekjoler så er minstepris mer eller mindre likt hvis man skal ha noe som passer kroppen - altså ha noen til å lage en spesielt til bruden. Dessuten vil jeg påstå at trangen for å skille seg ut på bryllupsdagen er litt høyere og da er det også litt mer logikk i det å bruke litt penger på det.

Slik jeg ser det, er det bedre å bruke 20 000 på en veske enn 20 000 på en veske. Man finner flotte (brude)kjoler til 2000, og så velger man å bruke ti ganger så mye kun pga. design? :hakeslepp:

Hvor mange timer har man på seg brudekjolen? 12-18 timer?

Hvor mange timer bruker man vesken? Bruker man den i snitt 20 minutter hver dag det første året, er man oppe i over 120 timer.

Menn kan uten problemer og uten å bli satt til veggs for det bruke titusener av kroner på modelljernbane, helikopter eller den siste og beste mobilen fra Apple eller Samsung. (Det er ikke tvil om at man betaler mye for design når man kjøper et produkt fra Apple.) Hvorfor blir det derimot så ille når en kvinne ønsker å legge mye penger i en veske hun kan ha i mange år?

Hadde jeg hatt 20 000 å bruke på en veske, hadde jeg gått for en fra Bottega Veneta eller Coppolas veske for LV, tror jeg. Men hadde jeg hatt 20 000 til overs, hadde jeg ikke brukt det på en veske. Det er et valg jeg tar, men jeg kan forstå at andre prioriterer annerledes enn meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louis vuitton går aldri av moten, fant en drit fin ei til 15 lapper, men de produserer den ikke lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...