Gå til innhold

Mamma til michelle. Hvor langt går hun for reklame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hittil ikke engasjert meg i denne tråden, men et bilde Anna har lagt ut kom på popularitetssiden på Instagrammen min.

Det er et bilde av to pilleesker ved varenavn Zyx® 3mg (benzydaminhydroklorid), som er smertestillende for sår hals.

Underteksten er Vinn en Sydentur til 20.000,-

Greit at visse legemidler kan reklameres for (Vi husker vel alle Zon - "hvorfor behandla hele kroppen?"), men really? Hun kan jo ikke ha noen form for troverdighet igjen?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med Fru Mæla?

Hvorfor får ikke hun noe pes?

Syns dere er litt for frekke i kjeften når det kommer til Anna. Hun fortjener noe, men søren meg ikke alt.

Anonymous poster hash: 904e4...c8d

Fru Mæla sin blogg handler jo ikke utelukkende om barna hennes. Hun har mange innlegg om matlaginig, baking, interiør osv osv. Jeg er ikke enig i hvordan hun bruker barna sine i bloggen, men Anna er jo mye mer ekstrem og hele bloggen hennes handler jo nesten kun om Michelle. Dessuten er ikke denne tråden laget for å diskutere Fru Mæla, men for å diskutere Anna, så forstår ikke hvorfor du drar henne inn i det?.....

Anonymous poster hash: 21fdc...a23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"hvor mange timer om dagen" HAHAHAAH, dere er latterlig. Ville sagt at det er under 1 time.

Anonymous poster hash: 115a9...9f5

Spørs en del på det. Det er en del jobb med markedsføring, skriving og å svare på kommentarer med mer. Jeg bruker mye mer tid enn en time på jobb rundt bloggen min, det er dog ikke så stor en.

Til tema, jeg syns hun får mye pes for innlegget. Helt ærlig så ser jeg ikke hva som er problemet med at et barn holder i en barberhøvel og blir tatt bilde av. Det finnes så mye mer annet en kan bli provosert av, så jeg fatter rett og slett ikke at en nært skal flytte fjell fordi en ung mor lar ungen sin possere med en barberhøvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hittil ikke engasjert meg i denne tråden, men et bilde Anna har lagt ut kom på popularitetssiden på Instagrammen min.

Det er et bilde av to pilleesker ved varenavn Zyx® 3mg (benzydaminhydroklorid), som er smertestillende for sår hals.

Underteksten er Vinn en Sydentur til 20.000,-

Greit at visse legemidler kan reklameres for (Vi husker vel alle Zon - "hvorfor behandla hele kroppen?"), men really? Hun kan jo ikke ha noen form for troverdighet igjen?

Oi, ja ser det. Ja der traff troverdigheten hennes på minus siden.

Anonymous poster hash: 81627...142

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle 10 innleggene på forsiden av bloggen, er 5 av dem reklame. I tillegg har hun to innlegg hvor hun reklamerer for seg selv, og tigger leserene til å nominere henne for en blogg-pris.

Jeg skjønner ikke hvordan hun kan ha faste lesere, når det er så mye reklame. Det virker som om alle produktene til hennes yngste barn er produkter som hun har fått via bloggen. Det hele virker så utroverdig, jenta reklamerer så og si for alt. Helt grusomt.



Anonymous poster hash: 19f5f...631
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt det også, men hun går på skole og mannen jobber, så de snylter ikke slik som MM gjør.

Anonymous poster hash: 117e3...432

Er MM mamma til michelle eller mette marit? Eller begge :P

Anonymous poster hash: 9c03b...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...