Gå til innhold

Mamma til michelle. Hvor langt går hun for reklame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trodde dette var en sånn tåpelig "henge seg opp i detaljer"-tråd, men kjære vene, en tre(?)åring med barberhøvel...! Det var drøyt!

Har vært inne på bloggen hennes en gang før og reagerte på at hun hadde filmet og lagt ut når datteren får vite at hun skal bli storesøster. Hvorfor er det ingen oppegående i denne familien som kan gi beskjed om at hun har gått langt over grensen??

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det i går og ble mildt sagt sjokkert.Stakkars unge.



Anonymous poster hash: 0b95a...a31
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er smakløst at hun bruker en liten unge til reklame. Ser jo at datteren er instruert i hvordan hun skal posere...... lille jenta står der med ene hånda på hofta og påklistret glis...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor tidlig ja, de kongelige er mer beskyttet enn stakkars Michelle. Moren ser bare penger og melkeku her, hvis alle slutter å lese om dem, så er det ikke noe poeng å legge ut om livet deres, men det som se og hør, alle leser og vet, men ingen innrømmer de kjøper bladet.



Anonymous poster hash: 117e3...432
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Jeg har aldri hørt om denne bloggen før nå og kommer garantert ikke til å besøke den flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde dette var en sånn tåpelig "henge seg opp i detaljer"-tråd, men kjære vene, en tre(?)åring med barberhøvel...! Det var drøyt!

Jeg tenkte det samme, men dette var nokså usmaklig.

Her snakker vi om en voksen omsorgsperson som bevisst bruker barnet som et ledd for å tjene penger. Til og med Rannveig Heitmann er nesten bedre på akkurat det punktet her.

Anonymous poster hash: 85005...adf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke jeg,alt? Hun har jo en datter å mate.



Anonymous poster hash: 115a9...9f5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og neste baby blir født rett inn i dette sirkuset. Huff. Hun kommer vel til å reklamere for sponsede vogner, bilseter, klær og gud vet hva før ungen har blitt en måned gammel. Helt sykt.



Anonymous poster hash: 21fdc...a23
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen det er leserene som lønner henne. Slutt å les bloggen, ergo hun må finne seg en annen jobb. Ingen sponser en blogg ingen leser, men nå troner hun jo blant de øverste, så da kaster alle butikker og sponsorer seg etter henne pga de vet de da selger MER!!!!



Anonymous poster hash: 117e3...432
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør man ikke for penger? Helt usmakelig!



Anonymous poster hash: 8f8cb...824
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow,hva så dere? Det er masse barn i reklamer allerede. Tror ikke det skader lille jenta å holde en ting og pose, ser ut som hun har det gøy i ihvertfall. og det er ikke sånn at bildene kommer i dagbladet, se og hør eller vi menn. De er bare på bloggen hvor det allerede er tusen bilder av henne.

"stakkars,ser ut som om hun får instrukser på hvordan hun skal stå"

tull, alle jenter "poser" sånn :)

Om blogg livet er så bra,vet jeg ikke,men det er jo tusen andre bloggmammer og ikke bare Anna.



Anonymous poster hash: 115a9...9f5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere overreagerer. Det er ikke som at datteren sitter og shaver sine ben.



Anonymous poster hash: 376e7...e8a
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annenhver blogg har den tåpelige Shai-reklamen to ganger i året! Jeg har derfor inntrykk av at Shai barberhøvler er fullstendig desperate etter oppmerksomhet. Gjør ikke akkurat at jeg får lyst til å prøve Shai noen gang, nei.

Noen som vet hvor mye Shai betaler for et slikt blogginnlegg? Det må vel være noen lapper siden bloggerne går med på å ødelegge bloggene sine slik.



Anonymous poster hash: 4a8fd...135
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow,hva så dere? Det er masse barn i reklamer allerede. Tror ikke det skader lille jenta å holde en ting og pose, ser ut som hun har det gøy i ihvertfall. og det er ikke sånn at bildene kommer i dagbladet, se og hør eller vi menn. De er bare på bloggen hvor det allerede er tusen bilder av henne.

"stakkars,ser ut som om hun får instrukser på hvordan hun skal stå"

tull, alle jenter "poser" sånn :)

Om blogg livet er så bra,vet jeg ikke,men det er jo tusen andre bloggmammer og ikke bare Anna.

Anonymous poster hash: 115a9...9f5

Alle treåringer poserer ikke sånn, nei? Hvor har du fått dette fra?

Alle treåringer driver heller ikke og poserer med en barberhøvel.

Det skader ikke Michelle? Har du ikke sett alle disse barna som har vokst opp i rampelyset? Lindsey Lohan og Paris Hilton er jo gode eksempler. Har du også sett Justin Bieber? Selv om de var mye eldre da de ble tatt av rampelyset er dette fortsatt gode eksempler på hvordan kjendistilværelsen kan være skadelig. Jeg forstår ikke hvordan noen mødre kan ønske dette for barna sine.

Anonymous poster hash: a41a1...9b4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle treåringer poserer ikke sånn, nei? Hvor har du fått dette fra?

Alle treåringer driver heller ikke og poserer med en barberhøvel.

Det skader ikke Michelle? Har du ikke sett alle disse barna som har vokst opp i rampelyset? Lindsey Lohan og Paris Hilton er jo gode eksempler. Har du også sett Justin Bieber? Selv om de var mye eldre da de ble tatt av rampelyset er dette fortsatt gode eksempler på hvordan kjendistilværelsen kan være skadelig. Jeg forstår ikke hvordan noen mødre kan ønske dette for barna sine.

Anonymous poster hash: a41a1...9b4

Jeg jobber i barnehage og barn poser hele tiden,gjerne slikt de har sett andre voksne pene damer gjøre. :) Ville du sagt at Michelle er like populær som Lindsey Lohan,Justin Bieber og Paris Hilton?

Jeg ville sagt at hun ikke er en fjerdel så populær eller like mye i rampelyset,hun er bare på en blogg,slik andre bloggbarna er. Du kan heller sammenligne det.

Og hva så om hun holder høvel? Det er jo bare på lek. :)

Anonymous poster hash: 115a9...9f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg jobber i barnehage og barn poser hele tiden,gjerne slikt de har sett andre voksne pene damer gjøre. :) Ville du sagt at Michelle er like populær som Lindsey Lohan,Justin Bieber og Paris Hilton?

Jeg ville sagt at hun ikke er en fjerdel så populær eller like mye i rampelyset,hun er bare på en blogg,slik andre bloggbarna er. Du kan heller sammenligne det.

Og hva så om hun holder høvel? Det er jo bare på lek. :)

Anonymous poster hash: 115a9...9f5

Hva så om Michael Jackson holdt ungene utfor en balkong. Det var jo bare lek.

Hvorfor kan jeg ikke sammenligne det? Det det dreier seg om er overdreven eksponering og en kjendistilværelse. Det dreier seg ikke om at Michelle ikke er like populær som Justin Bieber eller Lindsey Lohan. Det var, som skrevet, kun eksempler.

Hvis du ikke kan se hvordan kjendistilværelsen påvirker kjendisene må jeg si at du er blind. Justin Bieber, Lindsey Lohan og Paris Hilton er da ikke de eneste kjendisene det er verdt å nevne.

Du vet uansett ikke om Michelle blir mer kjent etter hvert som tiden går. Nå som hun er så vant med oppmerksomhet, er det nok ganske naturlig for henne å søke etter mer når hun blir eldre.

Anonymous poster hash: a41a1...9b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes virkelig synd på denne lille jenta.



Anonymous poster hash: 117e3...432
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt :-( Jeg lurer virkelig på hva Anna Rasmusen gjør den dagen hun ikke har bloggen sin lengre. Hun gjort jo ingenting utover å skrive om private ting som skjer i livet sitt. Noen gjør jo "business" ut av bloggen, som for eksempel Ulrikke Lund, Kenza og Blondinbella. De jobber jo med masse som ikke har noe med bloggen å gjøre, fordi de griper mulighetene de får når de har en stor blogg. Anna gjør jo ingen verdens ting.



Anonymous poster hash: 21fdc...a23
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt :-( Jeg lurer virkelig på hva Anna Rasmusen gjør den dagen hun ikke har bloggen sin lengre. Hun gjort jo ingenting utover å skrive om private ting som skjer i livet sitt. Noen gjør jo "business" ut av bloggen, som for eksempel Ulrikke Lund, Kenza og Blondinbella. De jobber jo med masse som ikke har noe med bloggen å gjøre, fordi de griper mulighetene de får når de har en stor blogg. Anna gjør jo ingen verdens ting.

Anonymous poster hash: 21fdc...a23

Gjør*

Anonymous poster hash: 21fdc...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...