Gå til innhold

Mamma til michelle. Hvor langt går hun for reklame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå går ho på skole da, så kanskje du burde lese litt mer om ho om du først skal uttale deg?

Hun skal slutte på skolen nå til sommeren.

Anonymous poster hash: 3a351...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt av ett sammentreff at ff. begynte å eksponere barnet sitt mer og mer på bloggen like etter at MT ble gravid med nr 2 og begynte å få mer klikk.

Anonymous poster hash: 7487d...345

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at dere gidd å lese bloggen i det hele tatt. Er jo dere som gjør at dette fortsetter.

Hva er så interessant med henne?



Anonymous poster hash: 8d307...577
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange timer om dagen som går til at Michelle skal posere på bilder... Synes Anna Rasmussen virker stokk dum ut jeg, forsåvidt moren hennes også, som tillater alt dette her. Mer naiv familie skal en lete lenge etter..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"hvor mange timer om dagen" HAHAHAAH, dere er latterlig. Ville sagt at det er under 1 time.



Anonymous poster hash: 115a9...9f5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke barnearbeid forbudt. Nei, Michelle: du kan ikke gå på skolen i dag, for mamma skal ta 450 bilder av deg til dagens out fit :lol:



Anonymous poster hash: 117e3...432
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler på at hun bruker så mange timer på å ta bilder av Michelle. Er selv amatørfotograf og elsker å ta bilder av barnet mitt, 10 min så har jeg 40 bilder. Har en liten på Michelle sin alder som elsker å bli tatt bilde av, og vil alltid se alle bildene etterpå.



Anonymous poster hash: e7cd8...bb7
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abandon all hope, ye who enter here



Anonymous poster hash: 115a9...9f5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal slutte på skolen nå til sommeren.

Anonymous poster hash: 3a351...d5a

Ho skal sette til side skolen etter ho er ferdig med dette året ja, for å være med barnet sitt å ta hånd om det på egenhånd. Fy så fæl ho er, garantert det eneste mennesket som har gjort det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Når hun var så skolelei fra start så tror jeg ikke hun fullfører noe skolegang med det første. Når hun kan tjene fett på å utlevere seg selv og barna sine, så velger hun det.



Anonymous poster hash: 117e3...432
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"hvor mange timer om dagen" HAHAHAAH, dere er latterlig. Ville sagt at det er under 1 time.

Anonymous poster hash: 115a9...9f5

"Bare under en time" er også mye!

Anonymous poster hash: b3320...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser ikke disse bloggene, og ante ikke hvem hun var før jeg fant denne tråden.

Men en treåring med en barberhøvel ser jeg på som en ganske uheldig kombinasjon - for å si det pent.

Det er vel advarsler også på (noen) barberhøvler? At de skal være utilgjengelig for små barn?



Anonymous poster hash: da64f...5cb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvorfor i huleste skal en liten jente posere med en barberhøvel in the first place?

2. Shai-høvlene er elendige, svære og klumpete blader.



Anonymous poster hash: 17775...572
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha… vitner om en lys fremtid på Michelle. Helt utrolig at hun bruker datteren slik. Ville aldri gjort dette selv. :P



Anonymous poster hash: b67a1...f3e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God reklame...? dropp skolen, men tjen penger på barnereklame???



Anonymous poster hash: 117e3...432
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Fru Mæla?
Hvorfor får ikke hun noe pes?
Syns dere er litt for frekke i kjeften når det kommer til Anna. Hun fortjener noe, men søren meg ikke alt.



Anonymous poster hash: 904e4...c8d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Fru Mæla?

Hvorfor får ikke hun noe pes?

Syns dere er litt for frekke i kjeften når det kommer til Anna. Hun fortjener noe, men søren meg ikke alt.

Anonymous poster hash: 904e4...c8d

Spesielt det også, men hun går på skole og mannen jobber, så de snylter ikke slik som MM gjør.

Anonymous poster hash: 117e3...432

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Fru Mæla?

Hvorfor får ikke hun noe pes?

Syns dere er litt for frekke i kjeften når det kommer til Anna. Hun fortjener noe, men søren meg ikke alt.

Anonymous poster hash: 904e4...c8d

Hvorfor nevner du alltid hun frumaela på hvert innlegg om MTM? Kan ikke du bare lage en egen tråd for henne?

Anonymous poster hash: b9559...d6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...