Gå til innhold

Mamma til michelle. Hvor langt går hun for reklame?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva skal et lite barn med en høvel? HAHAHAHA.

Barbere seg, hah!!! Vet ikke om du har hørt om teen mom "stjernen" Farrah Abraham. Hun begynte å vokse datterens øyebryn når hun var 3, fordi hun syns hun hadde unibrow..........

Anonymous poster hash: 21fdc...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbere seg, hah!!! Vet ikke om du har hørt om teen mom "stjernen" Farrah Abraham. Hun begynte å vokse datterens øyebryn når hun var 3, fordi hun syns hun hadde unibrow..........

Jeg vet! Jeg hørte også om en mor i USA som tok med 6 åringen i solarium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men helt seriøst: vet noen av dere hvor mye Shai betaler for disse reklameinnleggene? Vil jo tro noen av dere som blogger og leser denne tråden har fått tilbud fra dem.

Anonymous poster hash: 4a8fd...135
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes ikke at dette barnet i det hele tatt skal holde en barberhøvel jeg, reklame eller ei, det er farlig og hun kan lett skjære seg. Får grøssninger...

Anonymous poster hash: bfb46...575

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg komme aldri til å kjøpe den høvelen etter å ha sett dette

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at den høvelen er helt elendig. Søsteren min testet den ut, og aldri mere sier hun. Barberer ikke tett nok, og hun ble sår av den.

Høvel og små barn kan være skummelt forresten. Minsten her fikk tak i en høvel og kuttet seg stygt på overleppen. Hun hadde tydeligvis sett faren barbere seg...

Helt teit å bruke en 3-åring som reklame for barberhøvel...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men helt seriøst: vet noen av dere hvor mye Shai betaler for disse reklameinnleggene? Vil jo tro noen av dere som blogger og leser denne tråden har fått tilbud fra dem.

Anonymous poster hash: 4a8fd...135

Jeg vet ikke, men vil tro det er en del. Jeg har selv blogget tidligere, og jeg hadde en veldig liten blogg, var ikke på topp 100 listen en gang, men hadde et par samarbeid med nettbutikker som jollyroom.no og lekmer.no og da fikk jeg 1000,- per innlegg jeg skrev. Eventuelt rabatter om det kun var reklame for kommende salg o.l. Fikk også klesplagg til et par tusen ved noen anledninger. Fikk også tilbud om samarbeid som jeg takket nei til hvor jeg kunne tjent en liten slant.

Når jeg med mine 50-60 lesere kunne få såppas mye for litt reklame, kan jeg bare forestille meg hvor mye toppbloggere blir tilbudt for tilsvarende. Og ALLE bloggere reklamerer jo for Shai, så jeg har fått litt avsmak og vil ikke kjøpe de pga alt for mye reklame. Vil jo tro de tilbyr veldig mye penger når bloggerne reklamerer for de gang på gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hørt at den høvelen er helt elendig. Søsteren min testet den ut, og aldri mere sier hun. Barberer ikke tett nok, og hun ble sår av den.

Høvel og små barn kan være skummelt forresten. Minsten her fikk tak i en høvel og kuttet seg stygt på overleppen. Hun hadde tydeligvis sett faren barbere seg...

Helt teit å bruke en 3-åring som reklame for barberhøvel...

Jeg er veldig fornøyd med Shai høvlene :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er skremmende at denne Anna ikke prioriterer utdannelse og det å kunne gi barna en trygg oppvekst. Bloggboblen vil nok sprekke ganske snart og hva da?

Det gjelder jo forøvrig flere av bloggerne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns det er skremmende at denne Anna ikke prioriterer utdannelse og det å kunne gi barna en trygg oppvekst. Bloggboblen vil nok sprekke ganske snart og hva da?

Ja, enig. Jeg skjønner heller ikke hvorfor noen ønsker å lese bloggen hennes.

Anonymous poster hash: a41a1...9b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg synes at MTM eksponerer datteren ALT for mye. Så datt jeg over denne annonsen, og tenkte bare "hva i...?" Bruker hun virkelig datteren som reklame for ALT?

http://mammatilmichelle.blogg.no/1401628861_01062014.html

Anonymous poster hash: d25b2...f04

Det er kvalmende å se hvordan hun får datteren til å pose stillinger små barn ikke har, og den siste tiden mener jeg bestemt det er et mindre lykkelig smil på den jenta hennes. Jeg synes så synd på henne!

Anonymous poster hash: 705d6...f73

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er kvalmende å se hvordan hun får datteren til å pose stillinger små barn ikke har, og den siste tiden mener jeg bestemt det er et mindre lykkelig smil på den jenta hennes. Jeg synes så synd på henne!

Anonymous poster hash: 705d6...f73 [/acronym

Syns ikke det er noe vits i å spekulere om Michelle har det bra eller ikke, fordi det er jo ingenting som indikerer at hun ikke har det.

Jeg syns Anna bruker Michelle på en kvalm måte. Det å tjene så gode penger på å vise frem barnet sitt på den måten er helt feil. En ting er jo å ha barn som er barnemodeller for butikkjeder, da har jo barnet et privatliv utenom, men Michelle må resten av livet leve med at mamma delte ALT privat med hele Norge og tjente penger på dette. Er jo helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med så mange bloggere, og så veldig like også så kan ikke alle tjene 1 mill vel? Eller er det såååå godt butikk og skrive/brette ut hele livet sitt?

Anonymous poster hash: 117e3...432
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rett og slett usmakelig. Anna er ikke en god mor når det gjelder eksponeringen av datteren i alle fall!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rett og slett usmakelig. Anna er ikke en god mor når det gjelder eksponeringen av datteren i alle fall!

helt enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går ho på skole da, så kanskje du burde lese litt mer om ho om du først skal uttale deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun skal slutte skolen til jul, når babyen kommer. Men nå er det snart sommerferie, Hun trenger ikke skole når hun tjener fett på datteren sin, og snart enda en baby. At butikkene faktisk sponser henne er helt utrolig.

Anonymous poster hash: 117e3...432
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...