Gå til innhold

Ikke hatt sex på 2 år! Hvor lenge siden hos deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Over to år siden nå. Hjelpes.

Men blir kaaanskje fiksa i morgen, om jeg har flaks :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En måned. Haha, jeg så også på butikkmannen etter å ha vært singel i to år, men har aldri gått så lenge uten sex. Skjønner godt du blir frustrert, Ts.

Anonymous poster hash: 173cd...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 mnd, holder på å bli sprø.



Anonymous poster hash: 572a5...0d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

For 28 år siden, 5 månder, 23 dager, fire timer, trettien minutt, 44 sekund og 26 ms, 23*10^-5 millisekund og 12,1 *10^-25.5 ms, i dette øyeblikk.

Endret av Idollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som lignet på sex for litt over et år siden. Ordentlig sex har jeg vel ikke hatt på tre år eller noe. Mann 30.



Anonymous poster hash: 86e30...1ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo tilfredsstille deg selv, kan du ikke? Samfunnet vi lever i er blitt helt galt i dag. Alle skal bare ha og ha og ha. Ingen verdighet iforhold til kroppen sin, for den kan tydeligvis deles med alle. Det er ikke lenger slik at man deler kroppen med noen man synes er ekstra spesiell. Verdiene er blitt så dårlige jeg kunne kastet opp av mindre.



Anonymous poster hash: dbd89...52e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

1 t 25 min

Samme her :fnise:

Et par uker siden sist. Samme problem som en lenger opp her han ringte meg flere ganger om dagen og sendte masse meldinger. trenger jo ikke ta SÅ av fordi man har sex vell! :fnise: Så måtte kutte han helt ut, litt kjipern da sexen var bra, og han hadde veldig lett for å ta instruksjoner ;) Par år yngre enn meg så derfor tenkte jeg at da tok han sikkert ikke like fort av som de eldre gutta gjør.. der tok jeg jo veldig feil gitt :plystre:

Før han så tenkte jeg at nå skulle jeg vente til jeg fant noen jeg virkelig likte, men jeg klarer jo ikke det tydeligvis... :P

Du må slutte å være så deilig, vet du ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ceciline

Mann på 57. Har ikke hatt sex siden jeg ble skilt for 17 år siden. Det har vært tøft i perioder, men har lært meg å leve med det. Unngår alle medier som pirrer til sexfantasier. Har for lengst disiplinert meg til ikke å snu meg etter kvinner.

Anonymous poster hash: 963a8...a4b

Dette er jo bare trist....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor unge folk i 20 åra osv vil frivillig gå flere år uten sex! Det er nå dere er unge, vakre og kåte, og har sjans på andre unge flotte folk. Nyt det :) Så kan dere heller gå uten når dere blir eldre

Anonymous poster hash: af3d4...4b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden.



Anonymous poster hash: ab708...cea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 mnd. Og jeg klarer meg utmerket :)



Anonymous poster hash: ad6fa...4bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann på 57. Har ikke hatt sex siden jeg ble skilt for 17 år siden. Det har vært tøft i perioder, men har lært meg å leve med det. Unngår alle medier som pirrer til sexfantasier. Har for lengst disiplinert meg til ikke å snu meg etter kvinner.

Anonymous poster hash: 963a8...a4b

Pst, det finnes måter du kan få deg noe du og. 17 år går ikke ann.

Anonymous poster hash: daa4f...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke hvorfor unge folk i 20 åra osv vil frivillig gå flere år uten sex! Det er nå dere er unge, vakre og kåte, og har sjans på andre unge flotte folk. Nyt det :) Så kan dere heller gå uten når dere blir eldre

Anonymous poster hash: af3d4...4b4

Er nok heller omvendt.Kåtheten hos kvinner slår til mest rundt 40 år. Da er kvinner kåtest. Mens gutter er det rundt 20 på topp.

Anonymous poster hash: 8cc4b...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 år siden. Føler ingen lyst lenger, blir ikke tiltrukket av noen, blir ikke kåt av noe. I'm closed for business.



Anonymous poster hash: b71e0...427
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

5 år siden. Føler ingen lyst lenger, blir ikke tiltrukket av noen, blir ikke kåt av noe. I'm closed for business.

Anonymous poster hash: b71e0...427

Jeg skulle faktisk ønske jeg var der du er nå. Er så fryktelig slitsomt å være så kåt hele tiden :( Det tar fokuset bort fra så mange andre viktige ting i livet.

Frustrerende mildt sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å nærmest ha følt meg aseksuell i over et 10-år (satt på spissen), så ble den følelsen ettertrykkelig brutt når jeg møtte typen. Er i avstandsforhold og har ikke sett ham på snart 2 uker. To lange uker! Pleier å sees hver uke, men pga omstendighetene blir det litt mindre i et par mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...