Gå til innhold

Ikke hatt sex på 2 år! Hvor lenge siden hos deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 22 år! Har ikke hatt sex på 2 år, og jeg merker det skiiiiikkelig godt. Føler jeg kunne hoppa på en hver mann jeg ser på butikken. Ser jeg en mann i bar overkropp så snur jeg meg. Til og med mannen i bunnpris-uniform. ...og mannen på fisketorget. Sikkert bussmannen og. :P

Hvor lenge siden sist er det hos deg? Jeg er forsatt fast bestemt på å vente til jeg holder på med en mann. Gah :) God følelse å få det ut!



Anonymous poster hash: e009b...a2f
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel faktisk syv år snart (som mann). Har hatt muligheten men har hoppet unna hver gang og har bestemt meg for at jeg ikke skal ha det mer :)



Anonymous poster hash: ae903...d82
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex i forgårs. Angrer som faen. Mest på grunn av at han har stalka meg siden det. Han har ringt sikkert 40 ganger og sendt 50 meldinger. Jeg blir gal. Nå blir det lenge til neste gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år



Anonymous poster hash: d5f2f...2d5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 mnd....



Anonymous poster hash: 21bc8...4d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Booker

2 år.

Klarer ikke å gå på treningsenteret lenger, blir så frustrert av å se flotte menn med flotte kropper. Kill me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 år.

Klarer ikke å gå på treningsenteret lenger, blir så frustrert av å se flotte menn med flotte kropper. Kill me.

Samme her. Føler meg helt gærn.

Ts

Anonymous poster hash: e009b...a2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i et avstandsforhold, så er én måned siden sist.

Aff. Husker den tida. Glad det er over

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par uker siden sist. Samme problem som en lenger opp her han ringte meg flere ganger om dagen og sendte masse meldinger. trenger jo ikke ta SÅ av fordi man har sex vell! :fnise: Så måtte kutte han helt ut, litt kjipern da sexen var bra, og han hadde veldig lett for å ta instruksjoner ;) Par år yngre enn meg så derfor tenkte jeg at da tok han sikkert ikke like fort av som de eldre gutta gjør.. der tok jeg jo veldig feil gitt :plystre:

Før han så tenkte jeg at nå skulle jeg vente til jeg fant noen jeg virkelig likte, men jeg klarer jo ikke det tydeligvis...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To år her også. Jeg er 19 år. Jeg er også temmelig frustrert. Når jeg ser menn på toget eller andre steder ender det plutselig med at jeg ser for meg hvordan det hadde vært å ha sex med de og får fantastiske bilder i hodet. Hehh... :sjenert: Jeg driver også sånn i klasserommet med de mannlige lærerne mine. Haha, ahh... Glad skoleåret snart er ferdig.



Anonymous poster hash: df327...7d0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt over 11 mnd.

Men.. hvorfor kan dere ikke bare ha sex med dere selv? Jeg mener.. vibrator? dildo? hånda?

Skjønner ikke hvorfor man må ha et mannebeist for å komme....................



Anonymous poster hash: 44cad...494
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over 11 mnd.

Men.. hvorfor kan dere ikke bare ha sex med dere selv? Jeg mener.. vibrator? dildo? hånda?

Skjønner ikke hvorfor man må ha et mannebeist for å komme....................

Anonymous poster hash: 44cad...494

Haha. Jeg tror de fleste onanerer. Det gjør jeg. Hele tiden. Men de fleste vet vel også at onanering (og hyppig sex) bidrar til en økt lyst. Det er også noe helt annet å onanere og å ha en mann. Det er ikke orgasmen jeg savner, for det får jeg til fint selv. Det er selve mannen. Mannekroppen. Nærheten. Det kraftige beistet bellom beina deres.

Anonymous poster hash: df327...7d0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...