Gå til innhold

Ikke hatt sex på 2 år! Hvor lenge siden hos deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 dager. Da hadde vi sex 3 ganger på 1 dag. Ser ikke kjæresten før om 24 dager så



Anonymous poster hash: 0c7bb...346
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går. Ble et par runder, og det var like før vi ble busta siste gang da faren hans kom hjem :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

62 år - og still going strong! :herremann:



Anonymous poster hash: 44cad...494
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

et år, Frivillig, og lenger skal det bli =)

Endret av Chevelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 16 år og fortsatt jomfru. Ganske stolt over det egentlig i en by full av ville ungdommer, men begynner bli litt lei av å være det om en kan si det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-6 måneder nå... men det gjør meg ikke så mye enda:p



Anonymous poster hash: d908a...6d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 dager siden. Er i et avstandsforhold, og da blir det slik. Men når vi først møtes blir det gjerne 3-4 runder per dag. Han komme hit om en ukes tid :)



Anonymous poster hash: ba404...db7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

2 år.

Klarer ikke å gå på treningsenteret lenger, blir så frustrert av å se flotte menn med flotte kropper. Kill me.

Hehe...Du vet at du kan knipse med to fingre og dytte rumpa di i retning av den single mannen du har lyst på så får du så mye mann du vil?...ikke sant?

Dere damer burde da ikke gå rundt ufrivillig sexløse :vetikke: . Dere har jo tross allt et valg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eller gang i mitt forrige liv. #jomfru



Anonymous poster hash: 1d604...ae7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Booker

Hehe...Du vet at du kan knipse med to fingre og dytte rumpa di i retning av den single mannen du har lyst på så får du så mye mann du vil?...ikke sant?

Dere damer burde da ikke gå rundt ufrivillig sexløse :vetikke: . Dere har jo tross allt et valg ;)

Vil heller vente til jeg finner en mann jeg syntes er flott, kjekk og har seksuell kjemi med, men blir jo frustrert når har ikke snart dukker opp :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 år siden nå, ganske nøyaktig.

Årstida som er nå gjør ikke akkurat frustrasjonen mindre. Lettkledde, deilige jenter kombinert med at jeg går i shorts, som bare skjuler halv-boner`n delvis..

:vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Vil heller vente til jeg finner en mann jeg syntes er flott, kjekk og har seksuell kjemi med, men blir jo frustrert når har ikke snart dukker opp :bond:

:) Samme tenker jeg (bortsett fra at jeg venter på en KVINNE da :fnise: ) Har gått i 3 år uten en nydelig dame i armene og det tærer skikkelig på helsa....

Det som gjør det så mye værre for oss gutta er jo det faktum at vi ikke kan gjøre noe fra eller til...selv om vi møter akkurat HUN vi så gjerne vil ha. :hoho:

...sukk :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihallo1998

Jeg er 16 og det har gått fire dager siden sist.

Det er jo individuelt hvor ofte folk har sex, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

et år, Frivillig, og lenger skal det bli =)

Oisan....Ikke at jeg har noe med det frøken, men du liker ikke sex generellt, eller føler du det behagelig med pause?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Haha. Jeg tror de fleste onanerer. Det gjør jeg. Hele tiden. Men de fleste vet vel også at onanering (og hyppig sex) bidrar til en økt lyst. Det er også noe helt annet å onanere og å ha en mann. Det er ikke orgasmen jeg savner, for det får jeg til fint selv. Det er selve mannen. Mannekroppen. Nærheten. Det kraftige beistet bellom beina deres.

Anonymous poster hash: df327...7d0

Det høres bra ut at flere føler det akkurat sånn. bare bytt ut alle "mannen" ordene med kvinne så er du i hode mitt :) Så fælt når man blir klarere og klarere for sex og man forsøker å "dempe" det hele med å runke...Blir jo bare værre av sånt ;)

Driter fullstendig i allt orgasme jaget selv.....Bryr meg ingenting! Føler bare jeg har behov for å ha en dame å klemme på. Å berøre og føle henne tett inntil meg.

Fuck å jeg savner det! :frustrert:

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er en jente på 22 år! Har ikke hatt sex på 2 år, og jeg merker det skiiiiikkelig godt. Føler jeg kunne hoppa på en hver mann jeg ser på butikken. Ser jeg en mann i bar overkropp så snur jeg meg. Til og med mannen i bunnpris-uniform. ...og mannen på fisketorget. Sikkert bussmannen og. :P

Hvor lenge siden sist er det hos deg? Jeg er forsatt fast bestemt på å vente til jeg holder på med en mann. Gah :) God følelse å få det ut!

Anonymous poster hash: e009b...a2f

Gud, så teit du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 år faktisk! Helt greit, er veldig lite seksuelt anlagt og liker ikke mas om sex. Er selvfølgelig singel :)



Anonymous poster hash: 866d5...8ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 år siden nå, ganske nøyaktig.

Årstida som er nå gjør ikke akkurat frustrasjonen mindre. Lettkledde, deilige jenter kombinert med at jeg går i shorts, som bare skjuler halv-boner`n delvis..

:vetikke:

Lange t-skjorter og cargo-shorts er din venn.

For min del er det litt over to uker.

Hvor mange fine damer man ser øker proposjonalt med hvor mange dager det er siden sist man rensa rørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 22 år! Har ikke hatt sex på 2 år, og jeg merker det skiiiiikkelig godt. Føler jeg kunne hoppa på en hver mann jeg ser på butikken. Ser jeg en mann i bar overkropp så snur jeg meg. Til og med mannen i bunnpris-uniform. ...og mannen på fisketorget. Sikkert bussmannen og. :P

Hvor lenge siden sist er det hos deg? Jeg er forsatt fast bestemt på å vente til jeg holder på med en mann. Gah :) God følelse å få det ut!

Anonymous poster hash: e009b...a2f

Mann på 57. Har ikke hatt sex siden jeg ble skilt for 17 år siden. Det har vært tøft i perioder, men har lært meg å leve med det. Unngår alle medier som pirrer til sexfantasier. Har for lengst disiplinert meg til ikke å snu meg etter kvinner.

Anonymous poster hash: 963a8...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass lenge at jeg har vel snart grodd igjen der nede :fnise:



Anonymous poster hash: 58c06...067
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...