Gå til innhold

Hvilken KG bruker kunne du tenke deg å gå på date med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Fair. :wink: Jeg tror ikke jeg hadde klart å være skummel om jeg hadde tatt timer. :sjenert:

Jeg må innrømme at jeg ble litt redd deg en liten periode

:)...men det gikk over av seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Meg? :klo:

Hehe...ja jeg fikk litt kjeft av deg for at jeg spurte om noe teit...men så viste det seg at du var veldig hyggelig ....så da forsvant frykten sånn...*poff* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Kvinnen er bare seg selv. Passelig ujålete i person om ikke i påkledning, - og ganske ærlig.

Til bitteliten skrift vil nok svaret være at det i enkelte situasjoner kan være en fordel, men du og du så morsomt det kan være å trene... intervalltrening :rolleyes:

Kaffe? Absolutt. Jeg har ikke for vane å legge meg etter menn som er i velfungerende forhold så det ville være helt ufarlig. Ta gjerne din kjære med :)

Dôg tror jeg det kunne bli en morsom samtale da du eier en meget presis evne til å sortere snørr og barter.

Da måtte jeg innrømmet at jeg er litt på KG..så selv om det helt sikkert hadde vært kjempehyggelig, så får jeg nok heller bare leve i takknemmelighet over at du synes det hadde hørtes hyggelig ut.

Hva betyr foresten evne til å sortere snørr og bart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Da måtte jeg innrømmet at jeg er litt på KG..så selv om det helt sikkert hadde vært kjempehyggelig, så får jeg nok heller bare leve i takknemmelighet over at du synes det hadde hørtes hyggelig ut.

Hva betyr foresten evne til å sortere snørr og bart?

Evnen til å sortere snørr og barter hentyder til din meget presise evne til å sortere ut selve hovedessensen i en problemstilling som presenteres, og stort sett la alle uvesentlighetene forbli uvesentligheter.

- det er et stort kompliment :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Evnen til å sortere snørr og barter hentyder til din meget presise evne til å sortere ut selve hovedessensen i en problemstilling som presenteres, og stort sett la alle uvesentlighetene forbli uvesentligheter.

- det er et stort kompliment :)

Takker og bukker :)

Jeg blir alltid litt "sjokkert" når noen gir meg komplimenter, for jeg blir stort sett alltid misforstått som slem, for direkte, misforstått humor eller at folk henger seg opp i de gangene jeg faktisk oppfører meg som en tulling.

Du er antakelig en god menneskekjenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om en date med Harry Dotter jeg. Ut i fra alt han skriver tror jeg han må være drømmemannen ♡

En romantisk middag og nyspennende kyss ..sukk

Anonymous poster hash: 3afaf...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Ja det er hardt.........

Skikkelig morsom massedate kveld med mye morro.....La meg se...Tar med noen menn også for at jeg alene ikke skal få så mye oppmerksomhet :lur:

Heartbeat, Pompom, iGirl, Fame, Frk.K, Dirtymimi, Noz, dillyduzit, Evilposelos, KaDust, Lille-Pus, Arabella, Bettyboop, Citronella, Dude91, Deg, Uredd, Brutal_mann, Peanut, Gunfreak og fruen, SoccerPlayer, Ferny, Coolaid, Nosoul, Stueloff, Stjerner og planeter, Rainstorm, Klar*a....Ja det er faktisk flere....er bare litt trøtt nå og sliter med navn :)

:blomst: Så hyggelig, Dotter. Jeg ser du har samlet en sabla bra gjeng til denne massedaten. Jeg kan bidra med masse god årgangsvin. :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er hardt.........

Skikkelig morsom massedate kveld med mye morro.....La meg se...Tar med noen menn også for at jeg alene ikke skal få så mye oppmerksomhet :lur:

Heartbeat, Pompom, iGirl, Fame, Frk.K, Dirtymimi, Noz, dillyduzit, Evilposelos, KaDust, Lille-Pus, Arabella, Bettyboop, Citronella, Dude91, Deg, Uredd, Brutal_mann, Peanut, Gunfreak og fruen, SoccerPlayer, Ferny, Coolaid, Nosoul, Stueloff, Stjerner og planeter, Rainstorm, Klar*a....Ja det er faktisk flere....er bare litt trøtt nå og sliter med navn :)

:ler: hyggelig å bli nevnt og kan godt ta med meg Gunfreak og møtes på en massedate så fremt alle er inneforstått med at jeg deler ikke,Gunfreak er MIN (lover, er ikke fullt så psyko som jeg hørtes ut nå) men akkurat måten du skrev det på gjorde at jeg umiddelbart dannet meg et mentalt bilde av "fruen" som en litt oppi åra (type 70 år) frue fra beste vestkant med minkpels, håndveske, høyhælte sko og en en pent klippet puddel trippende i bånd.

Det er ikke heeeelt meg altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

:ler: hyggelig å bli nevnt og kan godt ta med meg Gunfreak og møtes på en massedate så fremt alle er inneforstått med at jeg deler ikke,Gunfreak er MIN (lover, er ikke fullt så psyko som jeg hørtes ut nå) men akkurat måten du skrev det på gjorde at jeg umiddelbart dannet meg et mentalt bilde av "fruen" som en litt oppi åra (type 70 år) frue fra beste vestkant med minkpels, håndveske, høyhælte sko og en en pent klippet puddel trippende i bånd.

Det er ikke heeeelt meg altså :P

Ta det helt helt med ro "frøken" (Noe bedre ikke sant? ;) ) Jeg har sett bilde av deg under vann tilogmed.....Du er ikke helt 70 år gammel minkpels dame...Jeg tror en 70 åring ville fort druknet

:sjokkert::fnise:

PS: det skulle blitt en sånn hyggelig fjasekveld dette her da :) Ikke noe tafsing og usømmeligheter :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det helt helt med ro "frøken" (Noe bedre ikke sant? ;) ) Jeg har sett bilde av deg under vann tilogmed.....Du er ikke helt 70 år gammel minkpels dame...Jeg tror en 70 åring ville fort druknet

:sjokkert::fnise:

PS: det skulle blitt en sånn hyggelig fjasekveld dette her da :) Ikke noe tafsing og usømmeligheter :skratte:

:laugh:

Joda, frøken er hakket bedre. Ble noen år yngre om ikke annet. Med annet det er frøken som i "lærerinne", da kan jeg fortsatt være ca 70 :fnise:

Forstod det skulle være en hyggelig fjasekveld, noe som nok også hadde vært hyggelig :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

....Om de hadde hatt lyst vil jeg helst at både New_Girl , Kv84 og KateW joiner slaberaset vårt.

Og ellers er det jo aldeles fortærende hyggelig å faktisk bli nevnt i denne tråden da :):hoppendeglad:

Oioioi.....(tørker bort en tåre i øyekroken ;))

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....Om de hadde hatt lyst vil jeg helst at både New_Girl , Kv84 og KateW joiner slaberaset vårt.

Og ellers er det jo aldeles fortærende hyggelig å faktisk bli nevnt i denne tråden da :):hoppendeglad:

Oioioi.....(tørker bort en tåre i øyekroken ;))

Du er sær. Veldig oppmerksomhetssyk. Vil også si at du virker veldig umoden, men jeg vet ikke hvor gammel du er, da.

Er sååå lei av disse mennene som alltid skal være så utrolig flørtende på dette forumet. Det er trist, og det er helt sinnsykt hvor mye avsporing det er i tråder, bare på grunn av dette. Burde være noe man kan rapportere.

Anonymous poster hash: d2c62...2f8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også datet de tidligere brukerene imli, Cuntzilla, norah, Søgni og ludovie. Hvor faen ble dere av?

Anonymous poster hash: 7b67e...f22

Et par av oss er da her avogpå fortsatt :nigo:

Hvem er DU?

Anonymous poster hash: 15271...928

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er sååå lei av disse mennene som alltid skal være så utrolig flørtende på dette forumet. Det er trist, og det er helt sinnsykt hvor mye avsporing det er i tråder, bare på grunn av dette. Burde være noe man kan rapportere. Anonymous poster hash: d2c62...2f8

Jeg tror de er flørtende og positive når de bruker nick :)

Men jeg tror det er de samme mennene som noen ganger starter anonyme tråder om snille menn som aldri får seg noe, fordi damene kun gå etter badboys :fnise:

Anonymous poster hash: 6ec6e...b9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Du er sær. Veldig oppmerksomhetssyk. Vil også si at du virker veldig umoden, men jeg vet ikke hvor gammel du er, da.

Er sååå lei av disse mennene som alltid skal være så utrolig flørtende på dette forumet. Det er trist, og det er helt sinnsykt hvor mye avsporing det er i tråder, bare på grunn av dette. Burde være noe man kan rapportere.

Anonymous poster hash: d2c62...2f8

Dakkar deg da ;) Får du litt for lite oppmerksomhet om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flue på veggen i noen år er det komisk å se disse "spreke" guttene som stormer inn i forumet og kaster seg over alt med sin intelligens, sine vittige replikker og smilefjes og figurer.

Har ikke tallet på hvor mange av akkurat denne typen som jeg har sett her inne, Sist ute er Harry Dotter, forrige var Guybrush og før det var det 100 andre, akkurat like alle sammen.

Men, det kan jo virke som de koser seg, og blir godt likt, så da så.

En hilsen fra flua på veggen.



Anonymous poster hash: 2dcd0...b43
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de er flørtende og positive når de bruker nick :)

Men jeg tror det er de samme mennene som noen ganger starter anonyme tråder om snille menn som aldri får seg noe, fordi damene kun gå etter badboys :fnise:

Anonymous poster hash: 6ec6e...b9e

LOL! :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...