Gå til innhold

Hvilken KG bruker kunne du tenke deg å gå på date med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gidder fint å pule, men da forventer jeg en høyere status hos motparten enn "levende dildo".

Det høres ut som du virkelig har noen dårlige erfaringer fra tidligere. Håper du får noen bedre noen i fremtiden :)

Hilsen en som ikke kunne tenke seg noe forhold, og i hvert fall ikk noen samboer i veldig mange år. Det gikk over når jeg møtte en med de rette kvalitetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

dei fleste likar

ja jeg blandt annet........Liker du sånt noe griseri da? :icon_lol:

dei fleste likar å pule

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

dei fleste likar

dei fleste likar å pule

Nja....ikke alle som er så begeistret for det har jeg inntrykk av ;)

Godt det er noen få av oss igjen som syntes det er litt morsomt enda da

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

fordi jeg ikke gidder å være noen sin vandrende dildo?

Nei, det vet jeg ikke noe om? Men absolutt ikke derfor JEG sa at du er god i alle fall. Jeg visste ikke at du var lei av å høre det ... :vetikke: (Jeg trodde alle likte å høre andre si positive ting om seg jeg? "Fortell meg noe jeg ikke vet.")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det høres ut som du virkelig har noen dårlige erfaringer fra tidligere. Håper du får noen bedre noen i fremtiden :)

Hilsen en som ikke kunne tenke seg noe forhold, og i hvert fall ikk noen samboer i veldig mange år. Det gikk over når jeg møtte en med de rette kvalitetene.

Jepp, og jeg sliter med å huske de gode. Noe sier meg at min taktikk ikke er særlig smart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Nja....ikke alle som er så begeistret for det har jeg inntrykk av ;)

Godt det er noen få av oss igjen som syntes det er litt morsomt enda da

veit ikkje om eg vil beskriva det som "morosamt". heller fantastisk, vått, deileg, opphissande og knallgodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Nei, det vet jeg ikke noe om? Men absolutt ikke derfor JEG sa at du er god i alle fall. Jeg visste ikke at du var lei av å høre det ... :vetikke: (Jeg trodde alle likte å høre andre si positive ting om seg jeg? "Fortell meg noe jeg ikke vet.")

Den plystresmilyen gjør at jeg oppfatter hele utsagnet som sarkasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

veit ikkje om eg vil beskriva det som "morosamt". heller fantastisk, vått, deileg, opphissande og knallgodt!

Jamen der treffer du jo spikeren på hodet frøken! Jeg er ikke så flink med ord :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

Vet ikke jeg vel :vetikke: Hadde bare bestemt inntrykk av det, men jeg tar jo som regel feil! :opplyser:

:lur:

Jamen der treffer du jo spikeren på hodet frøken! Jeg er ikke så flink med ord :danse:

er ikkje flink med ord eg heller. berre skreiv det eg kom på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Da må de bevise at de er verdt meg først.

Eller du bevise at du er verdige dem :)

Men som jeg nevnte akkurat....DERSOM du faller for en vetu....da blir det jo ikke sex for sexens skyld ;)

Da får man både i pose og sekk......Syntes det høres ut som alle menns drøm jeg....Bli forelsket OG kunne pule sammen....jaja

Jeg er litt rar sånn kanskje.....

Heller brutal mann som viser seg som rar her, :fnise:

Ikke særlig sannsynlig når alle som svarer er AB...

Skalvinåse:

Jeg føler meg nok mest fristet av brukere her inne som er reflekterte, tenkende og evner å vurdere flere sider av en sak: Marie90, Lille-pus og KateW er gode eksempler på det. en sex-date med Lille-pus tror jeg dog hadde vært en slags skrekkblandet fryd opplevelse. Litt slik som hannedderkoppen må føle det...

For de mere koselige, mrosomme og mindre serøse datene hadde jeg nok latt meg friste av Heartbeat, Pompom og DirtyMimi

For litt mere gutta og øl type kveld, hadde nok både brutal_mann, Harry Dotter og Cuckold vært aktuelle

Koselig og morsom høres greit ut, men mindre seriøs er jeg usikker på :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp, og jeg sliter med å huske de gode. Noe sier meg at min taktikk ikke er særlig smart ;)

Kanskje ikke, men når du er klar for det håper jeg du får noen helt fantastiske opplevelser som etterhvert vil gjøre de dårlige ganske så ubetydelige :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Den plystresmilyen gjør at jeg oppfatter hele utsagnet som sarkasme.

Haha, nei sorry! Absolutt ikke sarkasme! :fnise: Du er god du! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Eller du bevise at du er verdige dem :)

Heller brutal mann som viser seg som rar her, :fnise:

Koselig og morsom høres greit ut, men mindre seriøs er jeg usikker på :fnise::fnise:

Er ikke det en selvfølge da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...