Gå til innhold

Hvilken KG bruker kunne du tenke deg å gå på date med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbeat

Jeg kunne tenkt meg å gått på date med meg selv :nigo:

Det er nok det enkleste også, med tanke på at den rødhårede, sjelløse jenta fra Nord aldri har vært på date :snurt:

Visste du var fra nord du også :):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest HowardRoark

Svaret, "Meg selv", var ikke morsomt første gangen og etter femti forsøk er det ikke mer morsomt og i hvert fall ikke særlig kreativt.

Man kunne kanskje få inntrykk av at personene skriver det fordi de ønsker at noen skal nevne de, men så vondt tror jeg ikke om andre mennesker.

:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret, "Meg selv", var ikke morsomt første gangen og etter femti forsøk er det ikke mer morsomt og i hvert fall ikke særlig kreativt.

Man kunne kanskje få inntrykk av at personene skriver det fordi de ønsker at noen skal nevne de, men så vondt tror jeg ikke om andre mennesker.

:)

Hvis det var meg du delvis siktet til, så har jeg tidligere nevnt flere brukere jeg kunne tenkt meg å gå på date med ;)

Om noen nevner meg, så er jo det alltid hyggelig. Hvis ikke, så er jo det også greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var meg du delvis siktet til, så har jeg tidligere nevnt flere brukere jeg kunne tenkt meg å gå på date med ;)

Om noen nevner meg, så er jo det alltid hyggelig. Hvis ikke, så er jo det også greit :)

Jeg har lyst til å nevne deg men siden jeg allerede har nevnt noen ville jeg ha virket som en kg rundbrenner hehe :) Men seriøst, ser du lik ut som avataren din i utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...