Frøkenfryden Skrevet 15. mars 2022 #621 Del Skrevet 15. mars 2022 Cid skrev (6 timer siden): Husker jeg brukte å kjøpe Donald blad på den tiden, var så digg med de lekene man fikk Hadde du sånne permer man samlet donaldbladene i? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars 2022 #622 Del Skrevet 15. mars 2022 Cid skrev (44 minutter siden): I så fall hadde du slått Anna Rasmussen i å starte familie tidligst mulig 😅 Tror hun var 14 når hun fikk sin første 😂😂😂 og har hengt i siden får’n si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. mars 2022 #623 Del Skrevet 15. mars 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hadde du sånne permer man samlet donaldbladene i? 😃 Ja faktisk du? Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 😂😂😂 og har hengt i siden får’n si! Sluttet hun å blogge? Ikke hørt fra henne på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars 2022 #624 Del Skrevet 15. mars 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Ja faktisk du? Sluttet hun å blogge? Ikke hørt fra henne på lenge Nei.. men sønnen til dagmamma hadde. Lånte der😍 Tror hun sluttet. Slo opp med fyren fra Nederland som hun elsket, giftet sed snill rolig type. Fikk mer barn. Har nå litt sponsede snapchats og bursdager med ballongbonanza🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mars 2022 #625 Del Skrevet 16. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. mars 2022 #626 Del Skrevet 16. mars 2022 Elsket denne serien som barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. mars 2022 #627 Del Skrevet 16. mars 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Ser den er snart 50 år gammel o: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mars 2022 #628 Del Skrevet 16. mars 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Ser den er snart 50 år gammel o: Tilfeldig bilde men serien var fra 70-tall til utover de 90. Så det var min ungdom🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. mars 2022 #629 Del Skrevet 16. mars 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Tilfeldig bilde men serien var fra 70-tall til utover de 90. Så det var min ungdom🥰 Vet men la merke til at den snart har 50 års jubileum, eller noen vil vel kalle det det når serien fyller 50 år Jeg brukte å se på gamle serier som bonanza og Lassie, bonanza fylte 60 år i 2019 faktisk, sykt å tenke på o: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mars 2022 #630 Del Skrevet 16. mars 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Vet men la merke til at den snart har 50 års jubileum, eller noen vil vel kalle det det når serien fyller 50 år Jeg brukte å se på gamle serier som bonanza og Lassie, bonanza fylte 60 år i 2019 faktisk, sykt å tenke på o: Ah skjønner. Bonanza husker jeg liksom duret i bakgrunn, men så aldri. Lassie! 50 år. Herregud. Husker også Bergerac, elsket det! Sett igjen senere år.. elsket ikke😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. mars 2022 #631 Del Skrevet 16. mars 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ah skjønner. Bonanza husker jeg liksom duret i bakgrunn, men så aldri. Lassie! 50 år. Herregud. Husker også Bergerac, elsket det! Sett igjen senere år.. elsket ikke😂 Den Lassie serien jeg så på var en 60-70 talls serie tror jeg, husker der var en episode hvor Lassie møtte et gammelt ektepar hvor mannen var blind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. mars 2022 #632 Del Skrevet 16. mars 2022 Oi viser seg at den Lassie serien gikk i 19 sesonger fra 1954 - 1973, dæven o: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. mars 2022 #633 Del Skrevet 16. mars 2022 Og han som spilte Timmy er 72 år gammel nå, tiden går gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mars 2022 #634 Del Skrevet 16. mars 2022 Cid skrev (15 minutter siden): Og han som spilte Timmy er 72 år gammel nå, tiden går gitt Med den skjorta.. har han også spilt i Home and away?😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mars 2022 #635 Del Skrevet 16. mars 2022 Cid skrev (18 minutter siden): Oi viser seg at den Lassie serien gikk i 19 sesonger fra 1954 - 1973, dæven o: Wow. Men… da må det ha vært mange Lassie? « Lassie is now played by… 😂» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. mars 2022 #636 Del Skrevet 16. mars 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Med den skjorta.. har han også spilt i Home and away?😂 Ligner litt på John faktisk 😅 Ser for meg Lassie løpe rundt på stranden nå og hjelpe folk som drukner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. mars 2022 #637 Del Skrevet 16. mars 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Wow. Men… da må det ha vært mange Lassie? « Lassie is now played by… 😂» Må ha vært Lassie sitt tip tip tip oldebarn i siste sesong 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 17. mars 2022 #638 Del Skrevet 17. mars 2022 Ikke akkurat noe jeg savner, men husker dere Valentino's Pub som lå i Torggata i Oslo? Den lå vis a vis Eldorado, og det er så vidt jeg vet Norli som holder til der nå. Utrolig "harry" utested som av en eller annen grunn var veldig populær på 90-tallet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. mars 2022 #639 Del Skrevet 17. mars 2022 FrankDrebin skrev (3 minutter siden): Ikke akkurat noe jeg savner, men husker dere Valentino's Pub som lå i Torggata i Oslo? Den lå vis a vis Eldorado, og det er så vidt jeg vet Norli som holder til der nå. Utrolig "harry" utested som av en eller annen grunn var veldig populær på 90-tallet. Jeg var ung til å vite om sånt da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 17. mars 2022 #640 Del Skrevet 17. mars 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg var ung til å vite om sånt da 😅 Det skal du bare være glad for, i dette tilfellet har du ikke gått glipp av stort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå