Gå til innhold

Vi som savner 80/ 90 tallet! (bilder)


Gjest Lady.In.Heels

Anbefalte innlegg

Cid skrev (1 minutt siden):

Glad musikk er lettere tilgjengelig nå

Ja, nå er det jo bare å lete opp det man ønsker å høre på tuben. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kvinneguide skrev (4 minutter siden):

Du er kanskje såkalt gamlisungdom? 

Det er sannelig ikke langt unna. Da jeg var 16 var jeg stadig som publikum på radio-innspilling av "20 spørsmål". Det var meg og tredve andre pensjonister :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 90-tallet måtte man lage bunnen selv, men med pizzafyll på boks skulle matlagingen bli lettvint. Og med en fengende rap i reklamen så måtte det vel øke salget?!

Endret av kvinneguide
  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (27 minutter siden):

En annen ting jeg virkelig ikke savner med 90-tallet, som ble veldig populært, og ble spilt overalt, var "Smurfehits". Grøss. 

Jeg husker noen av smurfesangene bedre enn originalene 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (16 minutter siden):

Det er sannelig ikke langt unna. Da jeg var 16 var jeg stadig som publikum på radio-innspilling av "20 spørsmål". Det var meg og tredve andre pensjonister :laugh:

😄 20 spørsmål med Knut Borge var en av favorittprogrammene mine på tv. Men så først nå at det også har gått en årrekke på radio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (23 minutter siden):

Jeg husker noen av smurfesangene bedre enn originalene 🙈

Uff, ja. Det ble jo sånn. Man hørte åpningen, trodde man skulle få høre igjen en gammel klassiker, men så kom heliumstemmene. :P De ble jo omtrent spilt oftere enn originalene en periode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kvinneguide skrev (42 minutter siden):

På 90-tallet måtte man lage bunnen selv, men med pizzafyll på boks skulle matlagingen bli lettvint. Og med en fengende rap i reklamen så måtte det vel øke salget?!

Pinlig innrømmelse.. jeg kan ennå hele sangen😂😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikitaspin skrev (59 minutter siden):

Det var mange, det er mange av Rex også. Leste at det er enklere å lære ulike hunder et par triks og ikke alle triks til en hund.

Smart! Rex❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Den var så gooood😋

Sant! Blir glad i hjertet av å tenke på å ha den perfekte teskjea til å skrape ned sjokoladen😍 så leit den ble borte!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Sant! Blir glad i hjertet av å tenke på å ha den perfekte teskjea til å skrape ned sjokoladen😍 så leit den ble borte!

Haha, ja 😄 Ja den kunne godt ha kommet tilbake for min del. Savner den 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til å poste bilder, men bytting av Spice Girls-bilder. De hadde sånne hvite album med bilder som et vanlig fotoalbum. Var å spare litt av ukelønn og kjøpe seg bilder og bytte. 

Og lørdagskveld med Mexicansk gryte, hvitløksbrød og salat og brus og noe sånn NRK Dan Børge Akerø på TV, hele familien rundt salongbordet. Gryteretten var høydepunktet mitt i middagsuka, prøvde å lage den til barna mine en lørdag men de syntes det smakte fælt. Ikke heller like lett å gjenskape den der felles TV-kveld-stemninga med familien når alle har Ipad og strømmekanaler og alt er tilgjengelig. 

Men dere alt med nittitallet var virkelig ikke bra heller. Det var høyt kroppspress for å passe inn i Miss Sixty-bukser og mobbing og drama da som nå. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FrankDrebin skrev (26 minutter siden):

Uff, ja. Det ble jo sånn. Man hørte åpningen, trodde man skulle få høre igjen en gammel klassiker, men så kom heliumstemmene. :P De ble jo omtrent spilt oftere enn originalene en periode. 

Jepp 😝 Noen sanger vet jeg ikke hva originalen heter heller 🙈 Men det er vel kanskje «konsekvensen» av å vokse opp med den musikken 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnfrakk skrev (9 minutter siden):

Får ikke til å poste bilder, men bytting av Spice Girls-bilder. De hadde sånne hvite album med bilder som et vanlig fotoalbum. Var å spare litt av ukelønn og kjøpe seg bilder og bytte. 

Og lørdagskveld med Mexicansk gryte, hvitløksbrød og salat og brus og noe sånn NRK Dan Børge Akerø på TV, hele familien rundt salongbordet. Gryteretten var høydepunktet mitt i middagsuka, prøvde å lage den til barna mine en lørdag men de syntes det smakte fælt. Ikke heller like lett å gjenskape den der felles TV-kveld-stemninga med familien når alle har Ipad og strømmekanaler og alt er tilgjengelig. 

Men dere alt med nittitallet var virkelig ikke bra heller. Det var høyt kroppspress for å passe inn i Miss Sixty-bukser og mobbing og drama da som nå. 

Åå du bringer minner tilbake. Husker også vi på 4 delte en liter cola på stor glassflaske! Jeg opplevde ikke kroppspress,men kanskje fordi jeg kommer fra et lite sted, at det var annerledes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner «Jeg tar sjansen», - programmet bygget på slap stick humor der gud og hvermannsen kunne kaste seg utfor i Holmenkollen på provisoriske fartøy av tvilsom kvalitet. 

 

Endret av kvinneguide
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kvinneguide skrev (3 minutter siden):

Savner «Jeg tar sjansen», - programmet bygget på slap stick humor der gud og hvermannsen kunne kaste seg utfor i Holmenkollen på provisoriske fartøy av tvilsom kvalitet. 

 

Åå det var stas. Helt til en døde.. da ble det litt mindre stemning for programmet mener jeg å huske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (57 minutter siden):

Åå det var stas. Helt til en døde.. da ble det litt mindre stemning for programmet mener jeg å huske. 

Er det sant? Det husker jeg ikke, det var vel derfor de kutta det ut kanskje 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (17 minutter siden):

Mener den var å få kjøpt helt til 2008

Kan stemme, husker jeg hadde den på den bittelille fryseren på studenthybelen da jeg kom til byen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...