Frøkenfryden Skrevet 15. mars 2022 #601 Del Skrevet 15. mars 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Husker hvor sykt glad jeg ble når jeg endelig fikk en mobil, uansett om det var en svart og hvitt mobil med få funksjoner 😅 Det var stas! Husker det også. Husker også nokia-telefon med snakespill som høydare! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. mars 2022 #602 Del Skrevet 15. mars 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Det var stas! Husker det også. Husker også nokia-telefon med snakespill som høydare! Snake var artig Og ringetoner, jeg brukte alltid opp kontantkortene mine på ringetoner 😅 Husker når jeg fikk min første kameramobil i 2004, det første jeg gjorde var å gå inn på nettbutikken på mobilen for å se hva man kunne kjøpe av ringetoner osv og så endte jeg opp med å kjøpe to 50kr klipp fra filmen uno hvorav hvert klipp varte i sånn 2-3 sekunder, bortkasta 100 kroner med andre ord 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars 2022 #603 Del Skrevet 15. mars 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Snake var artig Og ringetoner, jeg brukte alltid opp kontantkortene mine på ringetoner 😅 Husker når jeg fikk min første kameramobil i 2004, det første jeg gjorde var å gå inn på nettbutikken på mobilen for å se hva man kunne kjøpe av ringetoner osv og så endte jeg opp med å kjøpe to 50kr klipp fra filmen uno hvorav hvert klipp varte i sånn 2-3 sekunder, bortkasta 100 kroner med andre ord 😆 Haha! Å de gode ringetonedager! Få en faktisk sang som ringelyd var storveis😆 husker forresten også at vi ringte ikke med mobil, det var for dyrt. Så hadde mobil men ringte foreldrene mine fra folkehøyskole med telefonkort! På en telefonautomat i gangen😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars 2022 #604 Del Skrevet 15. mars 2022 (endret) Har jo glemt å poste denne! Åh det var så kos å se etter skole før lekser🥰 Endret 15. mars 2022 av Frøkenfryden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. mars 2022 #605 Del Skrevet 15. mars 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Haha! Å de gode ringetonedager! Få en faktisk sang som ringelyd var storveis😆 husker forresten også at vi ringte ikke med mobil, det var for dyrt. Så hadde mobil men ringte foreldrene mine fra folkehøyskole med telefonkort! På en telefonautomat i gangen😀 Uff telefonautomater var dyre Husker en hendelse fra når jeg var 10 år, jeg var ute å gikk og så fant jeg 20kr på bakken men jeg var usikker på om det var greit å beholde den så jeg brukte den på telefonautomaten til å ringe mamma og spørre 😆 Det var lite gjennomtenkt, meg og samvittigheten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. mars 2022 #606 Del Skrevet 15. mars 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Har jo glemt å poste denne! Åh det var så kos å se etter skole før lekser🥰 A4A8AF4F-3AB9-490D-AE2E-398067D840F5.webpUtilgjengelig Utilgjengelig står det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars 2022 #607 Del Skrevet 15. mars 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Utilgjengelig står det Hei, takk for info. Så det og ordnet👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars 2022 #608 Del Skrevet 15. mars 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Uff telefonautomater var dyre Husker en hendelse fra når jeg var 10 år, jeg var ute å gikk og så fant jeg 20kr på bakken men jeg var usikker på om det var greit å beholde den så jeg brukte den på telefonautomaten til å ringe mamma og spørre 😆 Det var lite gjennomtenkt, meg og samvittigheten min Åå så søtt! Ting som aldri kan skje i 2022 liksom🥺 kunne sikkert gjort noe lignende selv. Meget lydig og samvittighetsfull. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. mars 2022 #609 Del Skrevet 15. mars 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Åå så søtt! Ting som aldri kan skje i 2022 liksom🥺 kunne sikkert gjort noe lignende selv. Meget lydig og samvittighetsfull. Rart å tenke på hvor mye verdt en 20 kroning var for meg i 2001 😅 Hadde faktisk råd til en potetgullpose for det den gang snop snacks osv har gått sykt mye opp i pris siden den gang, altså ett Kinderegg koster 20kr o: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars 2022 #610 Del Skrevet 15. mars 2022 (endret) Cid skrev (1 minutt siden): Rart å tenke på hvor mye verdt en 20 kroning var for meg i 2001 😅 Hadde faktisk råd til en potetgullpose for det den gang snop snacks osv har gått sykt mye opp i pris siden den gang, altså ett Kinderegg koster 20kr o: Helt vilt! Og bugg for 50 øre! Husker også det fantes iser til under 10 kr. Hip. Og kjempeyes Endret 15. mars 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. mars 2022 #611 Del Skrevet 15. mars 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Helt vilt! Og bugg for 50 øre! Husker også det fantes iser til under 10 kr. Hip. Og kjempeyes Husker jeg brukte å kjøpe Donald blad på den tiden, var så digg med de lekene man fikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. mars 2022 #612 Del Skrevet 15. mars 2022 AttilaTheHun skrev (9 timer siden): Jeg er 14 og misunner dere som vokste opp i 80-90 tallet. Alt har blitt alt for modernisert og sosiale medier er et stort problem for hele menneskeheten. Stress, angst, depresjon og lav selvtillit er bare noen av de lumske komplikasjonene som sosiale medier kan gi opphav til. Selv om 91 % av 16- til 24-åringer bruker Internett og sosiale nettverkssider regelmessig, er de langsiktige effektene av sosiale medier undervurdert. 90-tallet var det beste tiåret, takket være den fantastiske popkulturen. Det var en bedre tid fordi det ikke var noe annet sted vi ønsket å være og alle var frie til å være seg selv. Popkulturen tok fart, dansetrinn ble født og fastfood ble enda større. Alle var glade stort sett. 90-tallet var best på grunn av den gode atmosfæren i folket. Det var en generell tillit mellom mennesker. Du trengte ikke bevise alt du sa. Det var ingen sikkerhet for alt. Det føltes som om verden endelig var i sitt «happy ever after»-stadium fordi den kalde krigen var over, terrorismen var på et lavt nivå, og alle var enige. Null håp for min generasjon isåfall. Vi er er allerede ødelagte og motivasjonsløse hjelpeløse unger. Corona og sosiale medier, depresjon, mentalehelseproblemer, selvmord, Tro meg under pandemien mistet jeg mange venner. Alt går bare rett i dass. Beklager for at jeg er så pessimist, men sånn seriøst så har jeg ikke noe håp for menneskeheten lenger. Vent, du er 14 år? Leste i en annen tråd at du har 3 barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 15. mars 2022 #613 Del Skrevet 15. mars 2022 Cid skrev (4 timer siden): Vent, du er 14 år? Leste i en annen tråd at du har 3 barn Vel ja, det var et spørsmål fra muttern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 15. mars 2022 #614 Del Skrevet 15. mars 2022 Frøkenfryden skrev (7 timer siden): Hei, jeg skjønner hva du mener. Mange kloke tanker. Og så klart leit det oppleves slik for deg. Jeg jobber med psykisk helse i det daglige og ser mye av det du sier her. Det er virkelig en helt annen tid nå. På utrolig mange vis. Den gleden ved deksel i 4 farger på en Ericson er et meget fjernt minne. 💚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. mars 2022 #615 Del Skrevet 15. mars 2022 AttilaTheHun skrev (8 minutter siden): Vel ja, det var et spørsmål fra muttern Ah det gir mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 15. mars 2022 #616 Del Skrevet 15. mars 2022 Cid skrev (13 minutter siden): Ah det gir mening 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. mars 2022 #617 Del Skrevet 15. mars 2022 AttilaTheHun skrev (Akkurat nå): 😂😂 I så fall hadde du slått Anna Rasmussen i å starte familie tidligst mulig 😅 Tror hun var 14 når hun fikk sin første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 15. mars 2022 #618 Del Skrevet 15. mars 2022 Cid skrev (2 minutter siden): I så fall hadde du slått Anna Rasmussen i å starte familie tidligst mulig 😅 Tror hun var 14 når hun fikk sin første Hu var gravid som 14 åring, men fikk sin første da hun var 15🙄🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. mars 2022 #619 Del Skrevet 15. mars 2022 AttilaTheHun skrev (1 minutt siden): Hu var gravid som 14 åring, men fikk sin første da hun var 15🙄🙄 Må være slitsomt å få barn så tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 15. mars 2022 #620 Del Skrevet 15. mars 2022 Cid skrev (30 minutter siden): Må være slitsomt å få barn så tidlig Det må nok være det når jeg tenker over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå