Gjest Jacklost Skrevet 5. mars 2016 #361 Del Skrevet 5. mars 2016 3 minutter siden, Hummels skrev: Jeg var livredd for hufsa som barn! Og hattifnattene. Mest av alt hufsa. Når jeg hadde sett en episode med henne så gikk jeg alltid gråtende inn til mamma og pappa og ville ligge der, for jeg var så redd. Pappa kjeftet og tvang meg på rommet mitt igjen. Måtte oppføre meg. Jeg så for meg hufsa sto i mørket med det skumle fjeset sitt ved siden av sengen min. Du er ikke alene Til og med voksne er redde for henne Mummitrollet er en av de sterkeste minnene fra barndommen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 5. mars 2016 #362 Del Skrevet 5. mars 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. mars 2016 #363 Del Skrevet 5. mars 2016 Ah, MTV.. Rebecca de Ruvo og den rare engelskdialekten hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nangijala Skrevet 5. mars 2016 #364 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) Åh, for en fantastisk tråd! Endret 5. mars 2016 av Nangijala 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterkåpe Skrevet 5. mars 2016 #365 Del Skrevet 5. mars 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 5. mars 2016 #366 Del Skrevet 5. mars 2016 Noen andre som hadde dette PC spillet? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nangijala Skrevet 5. mars 2016 #367 Del Skrevet 5. mars 2016 11 minutter siden, Severus skrev: Noen andre som hadde dette PC spillet? Jaaa Prøvd flere ganger å finne en nedlastbar versjon av det, bare for å mimre litt, men fant det aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #368 Del Skrevet 5. mars 2016 Spilte på kompisens C64. Hadde ikke selv (da). Rekk'en var 3,5 time langt spill (en omgang, men klarte bare level 80 eller noe, av 150). Ikke rart faren til kompisen kalte meg leieboeren.... Anonymkode: ababb...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterkåpe Skrevet 5. mars 2016 #369 Del Skrevet 5. mars 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 5. mars 2016 #370 Del Skrevet 5. mars 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nangijala Skrevet 5. mars 2016 #371 Del Skrevet 5. mars 2016 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #372 Del Skrevet 6. mars 2016 Hadde denne modellen 2-3 års tid eller noe. Ga 200,- (spleisa med en kompis, men jeg overtok det uten å kjøpe ham ut). Williams Pinball - Straight Flush tikk-tikk-tikk-tikk-tikk-takk, tukk-tukk-tukk-tukk-tukk---kla-bang, sa det når man startet nytt spill og det mekaniske telleverket nullet ut. Kassa var full av releer da dette var produsert før transistorer og halvledere var vanlig (i sånne flipperspill). Var litt kongen av gutterom en periode. Glassplata på bak-kassa var rene kunstverket, som kunne hektes ut med et lite grep. Lærte mye av innmaten. Anonymkode: ababb...1b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 6. mars 2016 #373 Del Skrevet 6. mars 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 6. mars 2016 #374 Del Skrevet 6. mars 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 6. mars 2016 #375 Del Skrevet 6. mars 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #376 Del Skrevet 6. mars 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde denne modellen 2-3 års tid eller noe. Ga 200,- (spleisa med en kompis, men jeg overtok det uten å kjøpe ham ut). Williams Pinball - Straight Flush tikk-tikk-tikk-tikk-tikk-takk, tukk-tukk-tukk-tukk-tukk---kla-bang, sa det når man startet nytt spill og det mekaniske telleverket nullet ut. Kassa var full av releer da dette var produsert før transistorer og halvledere var vanlig (i sånne flipperspill). Var litt kongen av gutterom en periode. Glassplata på bak-kassa var rene kunstverket, som kunne hektes ut med et lite grep. Lærte mye av innmaten. Anonymkode: ababb...1b7 Måtte sjøl google opp video av spillet Hør start-sekvensen i telleverket. Anonymkode: ababb...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 6. mars 2016 #377 Del Skrevet 6. mars 2016 Denne tråden gjør meg trist. Jeg ELSKET 90-tallet. Hvorfor måtte ting ende seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 6. mars 2016 #378 Del Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, Cartman skrev: Denne tråden gjør meg trist. Jeg ELSKET 90-tallet. Hvorfor måtte ting ende seg? Fordi om ting ikke endrer seg så går ikke ting framover. Det er bra at ting endrer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 6. mars 2016 #379 Del Skrevet 6. mars 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 6. mars 2016 #380 Del Skrevet 6. mars 2016 TV3 ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå