Gå til innhold

Vi som savner 80/ 90 tallet! (bilder)


Gjest Lady.In.Heels

Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Verden var jo så mye bedre før!  :skya:  :skya:

Anonymkode: 047ec...77d

Nei dette er faktisk feil for de aller fleste mennesker er verden bedre i dag en hva den var før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker godt da CD-platene kom. Inne på den lokale platebutikken hang det en skilt med teksten "Vi har fått de nye Compact Disc-platene. Obs obs, kan ikke spilles på vanlig platespiller" Dette var i 1984.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg savner 90 tallet. Super Nintendo, VHS, ingen sosiale medier og pc-er og smarttelefoner osv. Gode gamle dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Dr. Cid & Jacklost skrev:

Jeg savner 90 tallet. Super Nintendo, VHS, ingen sosiale medier og pc-er og smarttelefoner osv. Gode gamle dager :)

Vi hadde PCer på nittitallet også, jeg kjøpte min første i 96.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Verden var jo så mye bedre før!  :skya:  :skya:

Anonymkode: 047ec...77d

Det føles ihvertfall sånn. Dog, vi hadde kald krig, så 3. verdenskrig var definitivt ikke bare fantasi den gangen. (Ok, dette er kanskje ikke noen dokumentar, men idag virker noe slikt ganske så urealistisk. Men, ikke på den tiden. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Et øyeblikk siden, Perelandra skrev:

Vi hadde PCer på nittitallet også, jeg kjøpte min første i 96.

Vet men det var ikke så ille som nå hvor mange er inne på nett døgnet rundt. Jeg husker jeg satt på fanget til en kompis av han pappa i 1997/1998 og spilte Sonic the Hedgehog på datamaskinen hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Dr. Cid & Jacklost skrev:

Vet men det var ikke så ille som nå hvor mange er inne på nett døgnet rundt. Jeg husker jeg satt på fanget til en kompis av han pappa i 1997/1998 og spilte Sonic the Hedgehog på datamaskinen hehe :)

Nei, det var ikke det samme som nå. Det var dyrt å bruke mye tid på internett fordi man brukte samme linjer som fasttelefon, og måtte betale for den tida man var oppkoblet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
7 minutter siden, Arktis skrev:

 

56db44d9c0811_motibrstet.jpeg.9ccc50c1fc  

Ah! Mot i Brøstet og Karl og co brukte jeg å se mye på som liten :rodmer: Trist at så mange av skuespillerne er død :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Xena_Gabrielle.jpg

 

 

Åh, husker jeg spilte Xena på Playstation!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels
Den 13.6.2014 at 12.57, Duckie skrev:

Vi var veldig sent ut med å få MTV, husker denne godt fra da vi endelig fikk det!

 

 

 

Huffsa må ha vært noe av det skumleste på TV i min barndom. Men så trist det var når man til slutt fant ut at hun egentlig bare var så fryktelig ensom. :(

 

 

 

Hattifnattene var også skikkelig skumle:

 

 

 

Og apropos skumle ting, tror ingenting har gitt meg like mye mareritt som det denne fraggle-episoden gjorde (Se fra 5:50 for å få med sangen!):

 

http://www.youtube.com/watch?v=SVnpBLUmGP0

 

Og denne filmen var favorittfilmen min:

 

 

 

 

Jeg var livredd for hufsa som barn! Og hattifnattene. Mest av alt hufsa. Når jeg hadde sett en episode med henne så gikk jeg alltid gråtende inn til mamma og pappa og ville ligge der, for jeg var så redd. Pappa kjeftet og tvang meg på rommet mitt igjen. Måtte oppføre meg. Jeg så for meg hufsa sto i mørket med det skumle fjeset sitt ved siden av sengen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...