Gå til innhold

Vi som savner 80/ 90 tallet! (bilder)


Gjest Lady.In.Heels

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som husker den TVserien som gikk etter barneTV som hette "Asylet" tror jeg?!

Det var liksom litt sånn ungdomsserie som alle fulgte med på.. tror det var sånn midten av 90-tallet :)

Jeg begynte på vgs med han kjekke fra Asylet :ler:

Altså… "kjekke", for han/vi var vel bare 10-12 år når det gikk, så det var vel mest søt han var :P

Men han ble kjekk når han vokste opp da ;)

Endret av Mynona
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så utrolig mye bra nostalgi i denne tråden! *Mimre*

Endret av Nebel86
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er aldri feil å sitte inne å se på bilder og lese om ting fra barndommen. Mimre litt for seg selv med et smil om munnen. Husker godt da jeg fikk mitt scala hus og senere et sammenslåbart barbiehus. Jeg var i ekstase og kunne ikke tenke meg no flottere å få. Nå ser man barna være sure fordi de ikke fikk iphone eller ps3/4. Alt var bedre i det gode gamle 90 ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med blomster-vokse-konkurranse hadde ikke vi, men jeg kom på faget som het O-fag!

Det elsket jeg!

Og Steve Urkel da! Han var en skikkelig artig snåling :hoho: (Lurer på om jeg synes det hadde vært morsomt i dag.....tviler... Tipper det er best å ikke se det igjen så minnene ikke ødelegges)

2005_0308_urkel.jpg

Han der fikk meg til å gråte... av latter. Tror jeg lo meg gjennom alle episodene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest auroravictoria

Jeg husker en serie om en gutt som satt på gulvet å lekte å bygde en by eller noe, så ble den til virkelighet...Noen som husker den? Jeg likte den såå godt hehe..Tror det var far og sønn i serien?? Lego han bygde?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...