Gå til innhold

Vi som savner 80/ 90 tallet! (bilder)


Gjest Lady.In.Heels

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som husker en engelskspråklig serie med en rødhåret tenåringsjente som ville bli fotograf? Husker hun hadde et speilreflekskamera. Og så var det noen hester med, tror jeg. Er supertakknemlig om noen vet hvilken serie dette er!

Gikk på NRK, forresten.

Endret av Cerx
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker en engelskspråklig serie med en rødhåret tenåringsjente som ville bli fotograf? Husker hun hadde et speilreflekskamera. Og så var det noen hester med, tror jeg. Er supertakknemlig om noen vet hvilken serie dette er!

Gikk på NRK, forresten.

Når du sier hester, engelskspråklig og rødhåret jente, tenker jeg bare på "Huset på prærien", men jeg kan ikke huske at denne jenta hadde et speilreflekskamera ;)

Du husker ikke flere detaljer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier hester, engelskspråklig og rødhåret jente, tenker jeg bare på "Huset på prærien", men jeg kan ikke huske at denne jenta hadde et speilreflekskamera ;)

Du husker ikke flere detaljer? :)

Huset på prærien blir nok en helt annen sjanger. ;)

Serie for barn/tenåringer. Som sagt en rødhåret litt "tøff" jente som kommer til et nytt sted, tror kanskje hun flytter i fosterhjem. Har med speilreflekskameraet over alt, og rir (?). Engelskspråklig, tenker irsk, skotsk, eller muligens britisk, men er ikke sikker. Ble sendt på NRK rundt årtusenskiftet en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dr. Quinn Opening Theme

Å herregud, denne hadde jeg helt glemt! Minner... :D

The-Secret-of-NIMH.jpg

<3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels


ringspil.jpg


Vi som er født rundt 80-90 tallet og før dette var så utrolig flinke til å leke ute! Jeg husker vi ikke fikk lov til å komme inn en gang, og måtte omtrent vært ute hele dagen :P

Endret av Lady.In.Heels
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lady.In.Heels

åh herregud jeg fant enda en jeg husker fra tidlig 90-tallet :fnise:

Å herrejesus!!! Denne serien hadde jeg helt glemt ut!! Husker jeg synes den var skummel siden alle lekene var levende. Spesielt trekkspillet og varmeputa :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å herrejesus!!! Denne serien hadde jeg helt glemt ut!! Husker jeg synes den var skummel siden alle lekene var levende. Spesielt trekkspillet og varmeputa :P

jaaa..men jeg var så ung, eneste jeg har hatt glimt av er en pratende varmepute *veldig mye å gå etter :fnise:*

Så tenker jeg kunne vært 2-3år gammel når den ble sendt, kanskje litt eldre...vi har ingen VHS opptak av den, så skjønner ikke hvordan jeg husker den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...