Gå til innhold

Vi som savner 80/ 90 tallet! (bilder)


Gjest Lady.In.Heels

Anbefalte innlegg

Gjest Cartman
7 minutter siden, Shinigami skrev:

The Tribe <3 Men hører mer til tidlig 00-tallet kanskje? Det var da den ble sendt på TV i Norge. 

Siden de første episodene er fra 90-tallet, så havner den innafor. Det er de første episodene med Zoot, som er gull. Lex er også rå haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost
7 timer siden, Cartman skrev:

The tribe

The-Tribe-Season-1-the-tribe-7045812-102

Kjempe bra serie, husker jeg så på denne serien når den gikk på sommeren når jeg gikk på ungdomsskolen :) Helt tragisk at den ble kansellert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.8.2014 at 15.54, Gjest auroravictoria skrev:

 

Den er fra 70-tallet

Anonymkode: 35d3d...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Den er fra 70-tallet

Anonymkode: 35d3d...d50

Og 80 tallet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Cartman skrev:

Siden de første episodene er fra 90-tallet, så havner den innafor. Det er de første episodene med Zoot, som er gull. Lex er også rå haha

Ja, men forbinder den likevel mer med 00-tallet enn 90-tallet :)

Åh, Zoot. Har fortsatt autografen hans fra da han og noen av de andre skuespillerne var i Oslo :) Mimre mimre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10. juni 2014 at 22.12, Chibi skrev:

åh herregud jeg fant enda en jeg husker fra tidlig 90-tallet :fnise:
 

Å herregud. Det var en støvsuger i dette showet som VAR.SÅ.SKUMMEL. Jeg tror jeg bokstavlig talt tisset i bleia hver gang den kom på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den er fra 70-tallet

Anonymkode: 35d3d...d50

Huset på Prærien begynte i 1974 men den sluttet i 1983.

Endret av Balian de Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at omtrent alle hadde sånne i taket: 

7014546487_a1fc3d53e6.jpg

Anonymkode: 3f27e...e37

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Cartman skrev:

The tribe

The-Tribe-Season-1-the-tribe-7045812-102

Herregud, JA. Var såååå forelska i Lex :rodmer:

Endret av Makkverket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

 

 

Tom og Jerry var også en stor del av 90 tallet for meg uansett om de gamle episodene er over et halvt århundre gammelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Cartman skrev:

Syntes også episoden der Mummitrollet ble forvandlet i trollmannens hatt var skummel :cry3:

Jeg hadde så mange mareritt om den episoden, husker jeg var veldig redd for at det samme skulle skje med meg :fnise:

Får den dag i dag frysninger av den fortvilte gråtinga hans, også DEN musikken :sjokkbla: *grøss*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
1 minutt siden, Nangijala skrev:

Jeg hadde så mange mareritt om den episoden, husker jeg var veldig redd for at det samme skulle skje med meg :fnise:

Får den dag i dag frysninger av den fortvilte gråtinga hans, også DEN musikken :sjokkbla: *grøss*

 

De første episodene er ikke laget for små barn. Alle var redd for Hufsa. Mange episoder ligger ute på youtube. Fantastisk å se de igjen. Synes også stemmen til mummitrollet og sniff er hysterisk morsomme. Jeg sitter ofte å imiterer dem mens jeg ser på episodene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost
10 timer siden, Yvonne skrev:

Savner MTV slik det var. Sender de egentlig musikkvideoer lenger? Synes det bare er realityshows osv på den kanalen nå (noe jeg synes er litt ironisk i forhold til navnet). 

Noen som husker Metropol TV? Og så husker jeg at TV Norge hadde nyhetssendinger, og de kom alltid midt i en eller annen film man så på kvelden. ;) 

Mvh Yvonne :heiajente:

Jeg husker de hadde Tv Sunnmøre :P Med masse ganske dårlig kvalitets programmer :fnise:

 

10 timer siden, Cartman skrev:

latest?cb=20120518153857&path-prefix=no

 

Mummitrollet var gull. Var livredd Hufsa. Syntes også episoden der Mummitrollet ble forvandlet i trollmannens hatt var skummel :cry3:

Var det da han begynte å gråte på slutten fordi Mummimamma ikke trodde det var han og så klemte hun han?

 

10 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

 

Nei det gjør de ikke. Men de sender musikk på VH1 og det er ofte musikk fra 1980 og 1990 tallet på VH1 Classic

Jo, de sender om natta men bare i noen timer. Trace Urban har blitt den nye MTV nå :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Cartman skrev:

De første episodene er ikke laget for små barn. Alle var redd for Hufsa. Mange episoder ligger ute på youtube. Fantastisk å se de igjen. Synes også stemmen til mummitrollet og sniff er hysterisk morsomme. Jeg sitter ofte å imiterer dem mens jeg ser på episodene :fnise:

Husker så godt at jeg alltid måtte sitte under pledd med føttene godt oppunder meg, og en pute tilgjengelig som jeg kunne gjemme meg bak når hufsa kom :ler: Lyden av hufsa kommer til å følge meg i graven, er jeg sikker på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
1 minutt siden, Dr. Cid & Jacklost skrev:

 

 

Var det da han begynte å gråte på slutten fordi Mummimamma ikke trodde det var han og så klemte hun han?

 

Mummimamma gjenkjente han og han ble forvandlet. Vakkert øyeblikk :hjerte: Det var alle de andre som fornektet han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Et øyeblikk siden, Cartman skrev:

Mummimamma gjenkjente han og han ble forvandlet. Vakkert øyeblikk :hjerte: Det var alle de andre som fornektet han.

:) Bra de ikke har mishandlet Mummitrollet slik de gjorde med Postman Pat, Jungeldyret Hugo og mange andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...