Gjest løppen Skrevet 20. juni 2014 #261 Del Skrevet 20. juni 2014 Her var det mye glemte skatter gitt! Denne digga jeg : https://www.youtube.com/watch?v=9klrK3c0Elc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 20. juni 2014 #262 Del Skrevet 20. juni 2014 mer Levis reklame..Husker haka datt ned noen hakk første gang jeg så denne Hugo spillet,noen som husker det ?mumitroll,teletubbies ,dynastiet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 20. juni 2014 #263 Del Skrevet 20. juni 2014 Av en eller annen grunn husker jeg veldig godt den episoden der hun hadde satt opp et skilt på butikken sin der det stod "Lilly's Butikk", også var det en kar som var litt redd for å si ifra at det er feil. Hun endte opp med å si noe som "Den skal selvsagt fjernes" eller noe. Merkelig at jeg husker slikt. Husker den episoden jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. juli 2014 #264 Del Skrevet 2. juli 2014 Noen som husker en serie som gikk på barne-tv om sommeren, på 90tallet en gang. Handlet om en liten jente hjemme på gården. (?). Og så bodde det noen troll i skogen. Husker de snakket litt rart, husker et par fraser som "Den biffen var det jeg som ordna", "Også jeg...". "Rådyret fikk hoppa strikk" og lignende. Og så husker jeg en tegnefilm hvor Odd Børretzen hadde stemma. Tror gutten hette Jonas, og i begynnelsen av hver episode lå "Jonas" oppi et tre. Andre som husker Rosa Mirabella av Sukkertoppen da? Kalles klatretre. Tror Guybrush postet link til vignetten her tidligere. En annen ting jeg også låner fra Guybrush; Bjørnen og Tigeren: Nostalgisk ting nr 3; denne: Artig nok dukker det opp noe (1:21 - 1:40) som ligner en del på åpningsvignetten til Gullars i denne låten. Kan det være låtskriveren til serien "lånte" litt herifra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. juli 2014 #265 Del Skrevet 3. juli 2014 Noen som husker "Livet med Larkins"? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Avoo Skrevet 29. juli 2014 #266 Del Skrevet 29. juli 2014 Forresten! Noen som husker han søte her? PINGU! "Noot noot!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silverfox32 Skrevet 29. juli 2014 #267 Del Skrevet 29. juli 2014 Blir nesten trist av å lese igjennom denne tråden. Hadde man bare kunne vært barn for alltid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajorasMaske Skrevet 29. juli 2014 #268 Del Skrevet 29. juli 2014 Husker bare alle de gode stundene når vi spilte dette spillet som liten. De utallige morsomme timene man bare kunne slappe av å spille dette spillet med vennene sine.. Nei, bare kødder. Dette er det spillet som uten tvil får frem det aller væreste i folk. Tenker bare på alle de gangene kontrollene ble slengt i veggen og mirakuløst overlevde. Da vi rottet oss sammen mot en stakkars person for å senere dolke hverandre i ryggen for å ta ledelsen og alle slosskampene som dette førte til. Tror knapt vi noen gang greide å fullføre en runde i dette spillet før det ble bråk og helvette. Mon tro hvor mange vennskap som har blitt fullstendig sønderknust av denne lille demonen av et TV spill. Og at på til er spillet uten aldersgrense og ment for "everyone" . Nei vet du hva, når "eksperter" hevder at man blir voldelig av videospill så er det ikke Counter Strike og GTA og andre 18+ spill de burde tenke på, men Mario Party og alle de avskylige nyere versjonene av spillet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 7. august 2014 #269 Del Skrevet 7. august 2014 Flere enn meg som kjørte denne stilen her?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 7. august 2014 #270 Del Skrevet 7. august 2014 Gikk med sånne sko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 7. august 2014 #271 Del Skrevet 7. august 2014 Hadde sånn et hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 7. august 2014 #272 Del Skrevet 7. august 2014 Og falt for gutter med sånn sveis ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 7. august 2014 #273 Del Skrevet 7. august 2014 Noen som husker den TVserien som gikk etter barneTV som hette "Asylet" tror jeg?! Det var liksom litt sånn ungdomsserie som alle fulgte med på.. tror det var sånn midten av 90-tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 7. august 2014 #274 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg ser at National geografic reklamerer om en ny serie som kommer snart kalt ´´90 tallet´´. Denne må jeg nok følge litt med på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mighty_duckling Skrevet 7. august 2014 #275 Del Skrevet 7. august 2014 - Alana - Jenta fra fremtiden (eller noe sånt) - Husker den episoden (tror det var fra Eerie serien) om hun moren som la barna sine i tupperware bokser om natten, der hun tok ut oksygenet slik at barna aldri skulle bli gamle. Klarer fremdeles ikke å se slike bokser uten å tenke på den episoden. - Are you afraid of the dark - gjengen som satt rundt bålet og fortalte skrekkhistorier - Midt i smørøyet - Borgen Skole (Får dessverre ikke til å legge ut bilder) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 8. august 2014 #276 Del Skrevet 8. august 2014 Er det noen av dere som husker en barneserie som gikk om morgenen på 90 tallet hvor det var barn som satt i jungelen på slike stubber og skulle svare på spørsmål? Dersom de tapte så fikk de masse slim over seg eller noe ?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 8. august 2014 #277 Del Skrevet 8. august 2014 Er det noen av dere som husker en barneserie som gikk om morgenen på 90 tallet hvor det var barn som satt i jungelen på slike stubber og skulle svare på spørsmål? Dersom de tapte så fikk de masse slim over seg eller noe ?????? Ja, det var jo en selvfølge hver lørdag Husker ikke helt hva det hette, kan det ha vært "Virre virre vapp" eller noe sånt? Hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 8. august 2014 #278 Del Skrevet 8. august 2014 http://m.youtube.com/watch?v=ZVQRjzBITiM 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. august 2014 #279 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg husker det programmet som Thomas Numme var programleder for, med alle de hundene og det lille huset... Og i det programmet var det ei heks eller noe som fortalte evetnyr? Var ialelfall mitt yndlingsprogram! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. august 2014 #280 Del Skrevet 8. august 2014 Og Bamse&Kylling!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå