Lutetium 71 Skrevet 13. juni 2014 #241 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Fikk noen assosiasjoner til noen lekefigurer med skjold og sverd som mange lekte med! Ahh, hva var det for noe igjen?! Lurer på om de var fra en tv-serie! Også han blå figuren med en slags krussedull inni, eller et lyn som kunne løpe veldig fort. Med sånn hakkete rygg. http://en.wikipedia.org/wiki/Sonic_the_Hedgehog_%281991_video_game%29 Video. Endret 13. juni 2014 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypnotica Skrevet 13. juni 2014 #242 Del Skrevet 13. juni 2014 http://en.wikipedia.org/wiki/Sonic_the_Hedgehog_%281991_video_game%29 Video. JA! Sonic var det!! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 13. juni 2014 #243 Del Skrevet 13. juni 2014 Jepp. The Odyssey. Jeg likte også den. Også digga jeg denne serien. Jaaa! takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 13. juni 2014 #244 Del Skrevet 13. juni 2014 Åhh, jeg husker en serie om en gutt som falt ned fra et tre og havnet i koma. Også drømte han mye spennende. Haha, lame forklaring, I know Noen andre som husker? Denne huskar eg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 13. juni 2014 #245 Del Skrevet 13. juni 2014 Jepp. The Odyssey. Jeg likte også den. Også digga jeg denne serien. Husker fremdeles masse av Eerie episodene. Den første med naboene som aldri ble gamle fordi de sov i tupperwarebokser blant annet Og Oddessey var en serie jeg søkte noe djævlig for å finne navnet på. Jeg huska bare at den var canadisk, at guttungen datt ned fra et tre? og havnet i koma, at den verdenen de havnet i var en slags post akopalyptisk tyrannregime hvor "herskeren" vel var basert på et bilde av hans avdøde far? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 13. juni 2014 #246 Del Skrevet 13. juni 2014 Vi var veldig sent ut med å få MTV, husker denne godt fra da vi endelig fikk det! Huffsa må ha vært noe av det skumleste på TV i min barndom. Men så trist det var når man til slutt fant ut at hun egentlig bare var så fryktelig ensom. Hattifnattene var også skikkelig skumle: Og apropos skumle ting, tror ingenting har gitt meg like mye mareritt som det denne fraggle-episoden gjorde (Se fra 5:50 for å få med sangen!): http://www.youtube.com/watch?v=SVnpBLUmGP0 Og denne filmen var favorittfilmen min: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 13. juni 2014 #247 Del Skrevet 13. juni 2014 Jeg eeelsket denne sangen tidlig på 90-tallet! Hadde den på samlecd'en Caspers hits :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flinkeceline Skrevet 13. juni 2014 #248 Del Skrevet 13. juni 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. juni 2014 #249 Del Skrevet 13. juni 2014 Fantastisk tråd! Holdt på å komme for sent på jobb i dag fordi jeg bare måtte lese videre og mimre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 13. juni 2014 #250 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Denne er egentlig MYE eldre enn denne tråden(80/90tallet), men husker at jeg elsket denne filmen da jeg var liten: Endret 13. juni 2014 av The Tardis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 13. juni 2014 #251 Del Skrevet 13. juni 2014 Vi var veldig sent ut med å få MTV, husker denne godt fra da vi endelig fikk det! Huffsa må ha vært noe av det skumleste på TV i min barndom. Men så trist det var når man til slutt fant ut at hun egentlig bare var så fryktelig ensom. Hattifnattene var også skikkelig skumle: Og apropos skumle ting, tror ingenting har gitt meg like mye mareritt som det denne fraggle-episoden gjorde (Se fra 5:50 for å få med sangen!): Og denne filmen var favorittfilmen min: Du glemte vinterdamen :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 14. juni 2014 #252 Del Skrevet 14. juni 2014 Er det noen som husker en tegnefilm der barn ble forvandlet til slike lilla guggemonster og holdt fanget under bakken? Husker ikke om det var menneskebarn eller dyrebarn, men fy søren det var noe av det skumleste jeg så. Også fra Aladdin serien da hun ene jenta de møtte på en gang forvandlet seg til en varulv. Ga meg alltid mareritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. juni 2014 #253 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Vignetten er fra 79, men programmet holdt på helt til 86. Så da teller det vel? Fylle på med: Endret 17. juni 2014 av Lutetium 71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypnotica Skrevet 18. juni 2014 #254 Del Skrevet 18. juni 2014 Åå, kom på at jeg hadde tamagotchi når jeg var liten!! Hadde dere?! Jeg husker ikke hva slags dyr jeg holdt i live.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 18. juni 2014 #255 Del Skrevet 18. juni 2014 Å, herregud så mange gode minner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spaghetti Skrevet 20. juni 2014 #256 Del Skrevet 20. juni 2014 Haha, husker disse kom sent på 90 tallet. Tror jeg var 8 eller 9 år, så 98 eller 99 med andre ord. De var superkule. https://www.youtube.com/watch?v=8Tq3jcnnJvo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spaghetti Skrevet 20. juni 2014 #257 Del Skrevet 20. juni 2014 er det bare meg som husker lillys butikk? den likte jeg godt Av en eller annen grunn husker jeg veldig godt den episoden der hun hadde satt opp et skilt på butikken sin der det stod "Lilly's Butikk", også var det en kar som var litt redd for å si ifra at det er feil. Hun endte opp med å si noe som "Den skal selvsagt fjernes" eller noe. Merkelig at jeg husker slikt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The girl next door Skrevet 20. juni 2014 #258 Del Skrevet 20. juni 2014 Noen som husker en serie som gikk på barne-tv om sommeren, på 90tallet en gang. Handlet om en liten jente hjemme på gården. (?). Og så bodde det noen troll i skogen. Husker de snakket litt rart, husker et par fraser som "Den biffen var det jeg som ordna", "Også jeg...". "Rådyret fikk hoppa strikk" og lignende. Og så husker jeg en tegnefilm hvor Odd Børretzen hadde stemma. Tror gutten hette Jonas, og i begynnelsen av hver episode lå "Jonas" oppi et tre. Andre som husker Rosa Mirabella av Sukkertoppen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 20. juni 2014 #259 Del Skrevet 20. juni 2014 Åååå herregud som jeg savner 90 tallet!! Har bladd meg gjennom hele tråden og bare; Jeg husker det og det og DET!! Tenk at ungene idag ikke får oppleve det der! Fy søren så mye gøye ting jeg hadde da jeg var liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 20. juni 2014 #260 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg er nok litt eldre enn en del andre i tråden, for jeg hadde slike Og jeg var så heldig å ha en av disse: keypers.jpg Åhh sånne ønsket jeg meg som liten! Jeg aner ikke hva det var som fascinerte meg sånn med dem men tror det hadde med det der låsegreiene å gjøre. Også digga jeg denne serien. En av mine store favoritter! Noen som husker disse? Jeg husker jeg elsket serien som liten: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå