Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hofmann

Northug er ikke spesielt populær.

Jo, det er han. Nordthug er ekstremt populær hos norske skientusiastar, noko JAR ikkje er hos norske fotballentusiastar.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er han. Nordthug er ekstremt populær hos norske skientusiastar, noko JAR ikkje er hos norske fotballentusiastar.

Vel, ikke alle er skientusiast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jobber for betsson også.

Hva er det med at flere kjendiser er ambassadører for disse nettspill-sidene nå?

Det er utrolig avhengighetsskapende og flere mennesker ødelegger livene sine på det. Syns ikke det er noe bedre å fronte Betson enn å fronte Malboro.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for speskulasjoner, latterliggjøring, hets og diskusjon av barn. 

Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med at flere kjendiser er ambassadører for disse nettspill-sidene nå?

Det er utrolig avhengighetsskapende og flere mennesker ødelegger livene sine på det. Syns ikke det er noe bedre å fronte Betson enn å fronte Malboro.

Ja, det er pinlig for dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva han tjener og har av formue? Ser kona håver inn på blogg og instragram virksomheten sin. Misunner henne klesskapet altså! Shit :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva han tjener og har av formue? Ser kona håver inn på blogg og instragram virksomheten sin. Misunner henne klesskapet altså! Shit :wow:

Tjener hun så mye på bloggen? Hun har jo ikke så mange lesere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

United Bloggers skal ha 40% av inntektene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener hun så mye på bloggen? Hun har jo ikke så mange lesere.

Hun når ut til mange, har mange følgere på instagram... hun reklamerer jo stadig for noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun når ut til mange, har mange følgere på instagram... hun reklamerer jo stadig for noe...

Ja,hun har jo gode følgertall på instagram. Kunne sikkert fått flere klikk på bloggen også hvis hun hadde hatt litt mer kontunitet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,hun har jo gode følgertall på instagram. Kunne sikkert fått flere klikk på bloggen også hvis hun hadde hatt litt mer kontunitet.

Dt er mulig, uansett ikke mitt opprinelige spørsmål, dama tjener nok greit på bloggen/instagram - hva han tjener og formue lurer jeg på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror de følger henne mest for å ha noe å slarve om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de følger henne mest for å ha noe å slarve om.

det blir det uansett penger av.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja man tjener penger på reklame på IG også...

Takk, det visste jeg ikke.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det visste jeg ikke.

Hvordan tror du de store IG brukeren her i verden tjener penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tror du de store IG brukeren her i verden tjener penger?

Jeg har ikke tenkt over hvor hen de tjener pengene sine på med mindre de reklamerte direkte for noe på IG, at de tjente penger på reine klikke visste jeg ikke overhodet. Uansett, en del skal av lista mi nu. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...