Gjest Skrevet 16. juni 2015 #421 Del Skrevet 16. juni 2015 Ikle så mange som liker Petter Northug heller da nettopp fordi han ikke er ydmyk som alle syns han burde være 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hofmann Skrevet 16. juni 2015 #422 Del Skrevet 16. juni 2015 Northug er ikke spesielt populær. Jo, det er han. Nordthug er ekstremt populær hos norske skientusiastar, noko JAR ikkje er hos norske fotballentusiastar. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. juni 2015 #423 Del Skrevet 16. juni 2015 Jo, det er han. Nordthug er ekstremt populær hos norske skientusiastar, noko JAR ikkje er hos norske fotballentusiastar. Vel, ikke alle er skientusiast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pellepingpong Skrevet 16. juni 2015 #424 Del Skrevet 16. juni 2015 Han jobber for betsson også. Hva er det med at flere kjendiser er ambassadører for disse nettspill-sidene nå? Det er utrolig avhengighetsskapende og flere mennesker ødelegger livene sine på det. Syns ikke det er noe bedre å fronte Betson enn å fronte Malboro. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 16. juni 2015 #425 Del Skrevet 16. juni 2015 Tråden er ryddet for speskulasjoner, latterliggjøring, hets og diskusjon av barn. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 17. juni 2015 #426 Del Skrevet 17. juni 2015 Ryddet for diskusjon rundt barn. - Magnifique, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. juni 2015 #427 Del Skrevet 17. juni 2015 Hva er det med at flere kjendiser er ambassadører for disse nettspill-sidene nå? Det er utrolig avhengighetsskapende og flere mennesker ødelegger livene sine på det. Syns ikke det er noe bedre å fronte Betson enn å fronte Malboro. Ja, det er pinlig for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 18. juni 2015 #428 Del Skrevet 18. juni 2015 Noen som vet hva han tjener og har av formue? Ser kona håver inn på blogg og instragram virksomheten sin. Misunner henne klesskapet altså! Shit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 18. juni 2015 #429 Del Skrevet 18. juni 2015 Noen som vet hva han tjener og har av formue? Ser kona håver inn på blogg og instragram virksomheten sin. Misunner henne klesskapet altså! Shit Tjener hun så mye på bloggen? Hun har jo ikke så mange lesere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2015 #430 Del Skrevet 18. juni 2015 Noen som vet hva han tjener og har av formue? Ser kona håver inn på blogg og instragram virksomheten sin. Misunner henne klesskapet altså! Shit United Bloggers skal ha 40% av inntektene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 18. juni 2015 #431 Del Skrevet 18. juni 2015 Tjener hun så mye på bloggen? Hun har jo ikke så mange lesere. Hun når ut til mange, har mange følgere på instagram... hun reklamerer jo stadig for noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 18. juni 2015 #432 Del Skrevet 18. juni 2015 Hun når ut til mange, har mange følgere på instagram... hun reklamerer jo stadig for noe... Ja,hun har jo gode følgertall på instagram. Kunne sikkert fått flere klikk på bloggen også hvis hun hadde hatt litt mer kontunitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 18. juni 2015 #433 Del Skrevet 18. juni 2015 Ja,hun har jo gode følgertall på instagram. Kunne sikkert fått flere klikk på bloggen også hvis hun hadde hatt litt mer kontunitet. Dt er mulig, uansett ikke mitt opprinelige spørsmål, dama tjener nok greit på bloggen/instagram - hva han tjener og formue lurer jeg på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2015 #434 Del Skrevet 18. juni 2015 Ja,hun har jo gode følgertall på instagram. Kunne sikkert fått flere klikk på bloggen også hvis hun hadde hatt litt mer kontunitet. Jeg tror de følger henne mest for å ha noe å slarve om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 18. juni 2015 #435 Del Skrevet 18. juni 2015 Jeg tror de følger henne mest for å ha noe å slarve om. det blir det uansett penger av..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2015 #436 Del Skrevet 18. juni 2015 det blir det uansett penger av..... På IG det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 18. juni 2015 #437 Del Skrevet 18. juni 2015 På IG det? Ja man tjener penger på reklame på IG også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2015 #438 Del Skrevet 18. juni 2015 (endret) Ja man tjener penger på reklame på IG også... Takk, det visste jeg ikke. Endret 18. juni 2015 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 18. juni 2015 #439 Del Skrevet 18. juni 2015 Takk, det visste jeg ikke. Hvordan tror du de store IG brukeren her i verden tjener penger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2015 #440 Del Skrevet 18. juni 2015 Hvordan tror du de store IG brukeren her i verden tjener penger? Jeg har ikke tenkt over hvor hen de tjener pengene sine på med mindre de reklamerte direkte for noe på IG, at de tjente penger på reine klikke visste jeg ikke overhodet. Uansett, en del skal av lista mi nu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg