Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjolen hun hadde på seg under kakespisingen var virkelig ikke lekker. Bløtkake-alert!

Anonymous poster hash: a8d6b...cbf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

akkurat det tenker jeg og.. Når ariana er i brylluppet er det helt klart at ex nr 2 er den som stikker kjepper i hjula for JAR og barnekontakt, hu er i allefall ikke uskyldig i konflikten!

Anonymous poster hash: f83dc...a15

LA skriver på Instagram: "Ingen barn var invitert. Ariana er tenåring og derfor "voksen" :)"

Det er altså LA og Riise som ikke har invitert barna hans.

Anonymous poster hash: fcadb...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keljo

Hvem vil ikke falle for ei silikonbimbo på 21 år, mens kona hjemme er i ammemodus og melkesprengte pupper.: Anonymous poster hash: ce06d...d6e

En oppegående mann som elsker kona si og sin nye familie?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke helt tidsperspektivet egentlig.

De forlovet seg i 2012, men han har en sønn på 1 år med ekskona?

Det er vel ikke tvil om at det er noe overlapping ute og går her... Han ble skilt fra ekskona tidligere i ÅR.

Se forøvrig hva hun sier om han og hans nye dame på hennes åpne fb-profil, så forstår du at han ikke har gjort dette på en god måte. Ingen hedersmann med andre ord.

Anonymous poster hash: 5f8ab...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 5:

"Om noen timer er jeg gift! Det er helt sykt!" innledet John Arne, som ikke har vært gift på ukesvis.

Märtha og Ari dukket ikke opp i bryllupet, men en Idol-artist som ingen husker navnet på lenger var til stede. "This Year's Love" og "How Long Will I Love You" ble fremført under seremonien. Mer passende kjenningsmelodier for forholdet deres kunne de ikke ha funnet.

"Er det noe vi har glemt? Det gikk så fort!" undret Louise da det hele var overstått. Ja, de glemte at ekstrem push-up og brudekjole er en kombinasjon som passer minst like dårlig som å la være å ta av seg hatten i kirken.

Louise forteller at hun var den eneste som ikke felte en tåre, noe hun klarte ved å la være å se på John Arne under seremonien. "Jeg tror det på en måte er festen jeg gleder meg mest til, fordi at vi, eller i hvert fall jeg og da og planleggerne mine, har gjort en så stor effort for å pynte lokalet."

Brudgommens tale gikk slik: "Du kom inn i livet mitt på et tidspunkt da alt var helt ræva" (Det er hardt å være millionær og nybakt pappa) "Jeg har en historie med tidligere ekteskap, barn, øh" (Har barn og ikke en historie med barn, mener du vel?) "Samtidig et liv med mye drit i media" (Fullstendig uforskyldt). Han fikk også nevnt at han alltid vil betale for Louises dyre shoppingvaner. Bruden ble omsider rørt til tårer.

Slik en velformulert tale kan kun være skrevet av en som har fått trent seg noen ganger før. Bravo! :blomst:

Anonymous poster hash: 337e0...3c1

Du MÅ begynne å skrive for filtermagasin.no! Ler meg ihjel her nå. Endret av Chloe-
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bor ikke de to yngste barna i London med moren? Skulle de reist helt derfra for å være med i vielsen så KG-terroristene skulle bli fornøyde?

Anonymous poster hash: 39352...201

Riise og Louise bor i London de også og reiste "helt fra derfra" for å gifte seg.. Ser ikke problemet for at de kunne ha tatt de med seg.

Maria bor faktisk i London for at barna skal få gjevnlig møte og ha et forhold til faren sin. Hun kunne ha flyttet rett hjem til Norge slik exkone nr1 gjorde.

Anonymous poster hash: da09f...237

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hahahhaa du er sykt morsom! bra skrevet :skratte:

Hahahaha!! Jeg leste dette før jeg så episoden.. Jeg var sikker på du overdrev en smule, spesielt med talen til John Arne.. men neida! Det var SPOT on.. jeg dauer! :hoho:

:ler2:

Anonymous poster hash: aa778...dff

Du MÅ begynne å skrive for filtermagasin.no! Ler meg ihjel her nå.

Wow, for en respons. Tusen takk :)

Tror jeg skal holde meg til å skrive her hvor jeg kan være anonym. Hadde dødd av skam hvis noen fikk vite at jeg lot meg underholde av dette sirkuset :laugh:

Anonymous poster hash: 337e0...3c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har hun ikke. Er du den samme personen som påsto at den graden hun hadde var virkelig stas? Vel, det er den ikke. Og uansett så er dama primitiv i oppførselen og bruker kjærestens navn for å "markedsføre" seg selv. Latterlige dame er det lenge siden jeg har sett.

Anonymous poster hash: 47f7b...9b9

Har aldri skrevet om henne før. Men hun har da en master fra BI? Om det er stas eller ei kommer vel ann på hva man interesserer seg for.

Anonymous poster hash: 77306...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri skrevet om henne før. Men hun har da en master fra BI? Om det er stas eller ei kommer vel ann på hva man interesserer seg for.

Ser ut som hun holder på med den nå. Uansett en bachelor i finans. Solid i mine øyne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si hva dere vil, men fyren er ihvertfall ikke redd for å binde seg.

Igjen og igjen...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Riise og Louise bor i London de også og reiste "helt fra derfra" for å gifte seg.. Ser ikke problemet for at de kunne ha tatt de med seg.

Maria bor faktisk i London for at barna skal få gjevnlig møte og ha et forhold til faren sin. Hun kunne ha flyttet rett hjem til Norge slik exkone nr1 gjorde.

Anonymous poster hash: da09f...237

Men har ikke hun exen ny type i London også? Ikke hetl ferskt det heller tror jeg.

Og selv om de kunne tatt med seg de minste og latt dem være med på stresset i forkant av bryllupet, bare for å la dem være med i vielsen for så å bli tatt vare på av en barnevakt (familien var jo med i bryllupet). De er fortsatt så små at de ikke hadde gjort noe annet enn å kjede vettet av seg i en vielse (eller et bryllup uten andre barn).

Jeg sier ikke at han er en god far, for det vet jeg ingenting om, men det kan umulig være bare en side av denne saken.

Anonymous poster hash: 39352...201

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser ut som hun holder på med den nå. Uansett en bachelor i finans. Solid i mine øyne :)

Snakkerr dere om Louise nå? Eller har dere hoppet over på hu Renate?

Anonymous poster hash: 90741...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Syns John Arne Riise virker som en godmodig og litt dum kar, som ikke takler at vakre jenter legger seg etter ham. Han overøser dem med penger og gaver for at de skal bli værende. Jeg aner ikke hvorfor de to forrige ekteskapene gikk dukken, men de to siste damene virker hvert fall ikke gode i hodet.

Innlegg ryddet for spekulasjoner.

Niennas, mod.

Endret av Niennas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun første konen er da bein i nesa i, hun jobber og er da ikke dum.

Anonymous poster hash: ce06d...d6e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun første konen er da bein i nesa i, hun jobber og er da ikke dum.

Anonymous poster hash: ce06d...d6e

Vet ikke om det var mitt innlegg du refererte til men jeg har ikke sagt noe om at kone nr 1 var dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Annonse

http://pluss.vg.no/2014/08/19/1730/1730_23276895

Tror dere John Arne greier det? Overgangsvinduet stenger om 12 dager. Han blir snart 34 år og er ingen ungfole på fotballbanen lenger.

JAR sier han har hatt en lang og god sommer der han har fått gjort masse, men har ikke begynt å trene bra før nå i det siste og regner med det vil ta noen uker før han er matchfit.

Hvilke klubber vil ha en spiller som ikke er matchfit til seriestart?

Anonymous poster hash: 6e0e0...cd2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart LA rydder i klesskapet. Bare en av de veskene kan jo brødfø en normal familie på 4 i ett år.

Anonymous poster hash: 0dc74...b67

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart LA rydder i klesskapet. Bare en av de veskene kan jo brødfø en normal familie på 4 i ett år.

Anonymous poster hash: 0dc74...b67

Det må være en svært småspist familie...

Anonymous poster hash: e0a56...c44

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være en svært småspist familie...

Anonymous poster hash: e0a56...c44

Hehe. Ja. Tror den dyreste vesken til John Arnes kone er en Hermes veske til 70 k. 6000 kr mnd i matbudsjett er vel litt lite? Men så har nå Louise den samme veska i 3 stk eksemplarer. Forskjellig farge da..

Anonymous poster hash: 6e0e0...cd2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...