Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

Jeg spilte kubb den dagen fødselen starta! ( nå var ho ikke ute før 5 dager etter det da). Så gå ut og spill litt kubb :)

Edit; skriveleif

Hehe, det hørtes jo ikke ut som det verste man kan gjøre :jepp: Akkurat nå sitter jeg og koser meg med bacondadler jeg har stekt selv da :nigo: NAAAM :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, JEG vil ikke prøve den :fnise: Ikke etter det du sa om den! :P Men strekker energien til så får jeg tvinge med meg gubben en tur i senga :fnise:

Ja, dessverre sier de at legen skal ha siste ord på den kontrollen 41+3, men jeg vurderer å si "enten setter dere meg i gang, eller så tar jeg henne ut med kjøkkenkniv" :P ... Off, skummelt :sjokkert: Jeg ble heldigvis "bare" flyttet to dager på ul... :P

Strikkepinne og stikker hull så vannet går! Uff, nei æsj.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det hørtes jo ikke ut som det verste man kan gjøre :jepp: Akkurat nå sitter jeg og koser meg med bacondadler jeg har stekt selv da :nigo: NAAAM :wow:

Åh, kan du ikke sende noen sørover da :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkepinne og stikker hull så vannet går! Uff, nei æsj.. :fnise:

Jeg skreiv med ei venninne i stad, da tullet jeg med at jeg skulle masturbere med en heklekrok :hoho: Hun syntes ikke det hørtes så lurt ut :fnise:

Åh, kan du ikke sende noen sørover da :) :)

Hehe, de ble veldig gode, men tror ikke de er så gode innen de kommer frem :P Jeg spiste 12 stk helt alene... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder med deg. Jeg nekter å gå lenger en til uke 41. Da tropper jeg opp på div sykehus og krever igangsetting. Men nå vet jeg mtp eggløsning (temping og testing) og når vi hadde sex i forhold til det at min termin stemmer ikke. Den skulle vært en uke før. og det er jeg bombesikker på. Så om jeg går til uke 42, så er jeg jo egentlig uke 43 liksom :P Og det føler jeg meg ikke trygg med.

Samme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste for lillemor sin ankomst :) :

1. februar:
Havmus

3. februar:
Spiremor

5. februar:
MissStiles

6. februar:
EryMax

7. februar:

Opprinnelig termin/menstermin
Internasjonal termin (40+0)
Tusle

8. februar:

LilleMeg90
Skyblue
*Bakepulver*

9. februar:
FrøkenAnonym

10. februar:

UL-termin
Frk.mh

Blomst12

11. februar:

Teriyaki
Havmus
Spiremor

12. februar:
La Traviata
Yesterday

Saltsild
Focklop

13. februar: (Fredag den 13.)

Nautika
Mafalda
Millimani
Skyblue

14. februar: (Valentine's Day, vært forlovet i 3 år)
Androide

KaosPåToBein
MissDior

15. februar:
Løvsol

16. februar:
HopsiDeisi
Teriyaki

17. februar:
KissKissBangBang

Jordmor tippet: Natt til 9. februar (hun har nattevakt da)
Gubben sier han har "snakket" med lillemor, og hun hadde visst "kick to confirm" at fødselen skulle starte søndag kveld klokka 19? :P

Endret av Lilleninja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strøk ut dagen i dag også, jeg, for ser ikke ut som jeg skal ploppe henne ut de neste to timene akkurat :fnise:

I dag har jeg forresten endelig fått bakt ferdig de to krydderkakene jeg begynte på for en uke siden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er dagen! :Nikke:

Hvordan går det an å bruke over en uke på å lage kakerøre? Håper du bare hadde blandet det tørre på forhånd? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er dagen! :Nikke:

Hvordan går det an å bruke over en uke på å lage kakerøre? Håper du bare hadde blandet det tørre på forhånd? :P

Vi får se :P Jeg håper hun kommer snaaaart :P Men når ikke fødselen har startet NUH, så kan den vente til etter en god natts søvn eventuelt :Nikke:

Jeg målte opp det tørre i to forskjellige desilitermål, så hadde jeg målt opp det våte og satt i kjøleskapet, men det hev jeg etter 4 dager.. :P Så i dag fikk jeg endelig håndmikseren frem på benken (den stod ytterst på nederste hylle i skapet), og helt oppi det tørre så jeg ikke skulle kunne pakke den bort igjen :fnise: Jeg hadde jo til og med hatt bakepapir i formene for noen dager siden :fnise: Så jeg måtte bare måle opp melk og flytende melange og helle det oppi sakte, så var røra ferdig... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper mandag den 16!

Jeg lurer også på hvordan du har brukt en uke på å lage krydderkake :fnise:

Se over :ler: Skal notere deg på nytt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også nevne at desilitermålene med det tørre i har blitt flyttet frem og tilbake x antall ganger, og jeg har flere ganger prøvd å komme meg i gang :fnise: Blant annet da jeg hadde bakepapir i formene for noen dager siden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tittei :goodbye: Legger fra meg ett spor i boka di før jeg setter i gang å leser den side for side :nigo:

Neimen, halloooo :nigo: Velkommen på ordentlig :laugh:

Side...for....side :overrasket: Hører fra deg igjen om noen dager, da ? :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten.... Hvem syns det er fornuftig å begynne å spille høy musikk klokka 22:45, når det ifølge reglementet skal være stille klokka 23?... Joda, naboene som bor rett over oss :dry: Hormonella Overtidius vurderer å ringe politiet hvis det ikke er stille om 5 minutter, altså 3 minutter over grensa :P ... (Vet jeg strengt tatt ikke er definisjonsmessig overtidig, men jeg ER overtidig, basta! :jolie: ) Kan jo nevne at dette er samme nabo som før (heldigvis for deres del mens jeg har vært borte eller allerede sovet som en stein) har funnet det for godt å ha fest med høy musikk til både 4 og 5 om morgenen i helgene! *grr*

NÅ STÅR IKKE VERDEN TIL PÅSKE! :sjokkert: Det ble stille på slaget 23, mens jeg satt og skrev :sjokkert: Jeg tar ikke gledene på forskudd, though! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får se :P Jeg håper hun kommer snaaaart :P Men når ikke fødselen har startet NUH, så kan den vente til etter en god natts søvn eventuelt :Nikke:

Ja, du må sove godt i natt! I morgen skjer det :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta heller å gå å prøv Rikshospitalets sexstilling, kanskje dere klarer å lure lille gull ut?

Nei, ellers takk :fnise: Både fordi det var ille nok med vanlig sex sist, og fordi MissDior sa den var helt forferdelig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må sove godt i natt! I morgen skjer det :lur:

Hehehe, ja, tenker det hver natt, jeg .... :P Men kanskje (forhåpentligvis) våkner jeg med ett splosj i morra :nigo: Eller på lørdag ^^ Det er bursdagskaffe for svigermor rett borti her klokka 18:30 i morra, så håper å nå den da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ellers takk :fnise: Både fordi det var ille nok med vanlig sex sist, og fordi MissDior sa den var helt forferdelig! :P

Men M kom jo dagen etterpå, no pain no gain he he
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...