Teriyaki Skrevet 15. oktober 2014 #841 Del Skrevet 15. oktober 2014 Åh, kanelboller... MÅÅÅ ikke ta opp fra fryseren!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. oktober 2014 #842 Del Skrevet 15. oktober 2014 Jeg har bare en pose spinat og noe hjemmelaget pastasaus i min fryser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #843 Del Skrevet 16. oktober 2014 Er allergisk mot gress og bjørk tror jeg. Husker ikke Jeg er også litt allergisk mot hun da, men veldig lite, så kan fint ha hund heldigvis. Hehe Vi har "familiehund", vi fikk den da både jeg og storesøster bodde hjemme, men nå bor jo hunden hos mamma Ååå, skjønner at du har hatt lyst på eple, ja! Har du prøvd en bit ennå? Skal vi gå på TGI Friday, kanskje? Der bør de ha noe for alle. Jeg har ikke det, dessverre, for de eplene de hadde på kiwi var selvsagt alle skikkelig myke og ekle Må komme meg på butikken i dag TGI funker for meg Og er jo ganske kort vei bort til jernbanen også åh...kakkkkeeeee!!! Trur jeg må bake noe jeg ass! Kanskje kanelboller. Har helt sjukt crawings for kanelboller, har jeg hatt gjennom hele svangerskapet Åh, kanelboller... MÅÅÅ ikke ta opp fra fryseren!!! Jeg spiste kanelboller for to uker siden, det var NIIICEEE Jeg har bare en pose spinat og noe hjemmelaget pastasaus i min fryser Huffda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 16. oktober 2014 #844 Del Skrevet 16. oktober 2014 Pink Lady-epler er det eneste som funker!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #845 Del Skrevet 16. oktober 2014 Pink Lady-epler er det eneste som funker!!!! Men de selger de vel bare i 6 pakninger? Og er litt kjipt å ha 5 fristende epler igjen hvis jeg ikke tåler de Får jo bare prøve å smake på én båt med epler i første omgang, for å se om jeg reagerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 16. oktober 2014 #846 Del Skrevet 16. oktober 2014 Men de selger de vel bare i 6 pakninger? Og er litt kjipt å ha 5 fristende epler igjen hvis jeg ikke tåler de Får jo bare prøve å smake på én båt med epler i første omgang, for å se om jeg reagerer Åh, var sånn det var.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #847 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg må få sjekket hukommelsen min, tror jeg, for enda mer jeg ikke husker om jeg har skrevet her eller ikke Når jeg var på ultralyd, så endret jo jordmor terminen min til 10/2-2015, og skrev på skjemaet at jeg da var 17+6, altså endring på én dag. Men når jordmor snurret på "terminhjulet" i går, så oppdaget de det som jeg har mistenkt helt siden jeg regnet over UL-terminen selv, at jeg egentlig ble satt tilbake TO dager Så nå får jeg ikke ukeskifte før lørdager likevel *snufs* Og sånn ellers; jeg har MASSE kake igjen fra i går, hvis noen vil ha Ca. 1/4 oreokake og kanskje 2/3 langpanne med gulrotkake Lagde forresten TIDENES frokost i dag, in my opinion Bananpannekakeeeee Det ble én stor en, jeg lagde den med banan, egg, havregryn, litt grovt mel, bittelitt vanlig mel, minimale mengder med melk, bakepulver og vaniljesukker Det var syyykt godt Og er jo ikke så usunt heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. oktober 2014 #848 Del Skrevet 16. oktober 2014 Skal vi gå på TGI Friday, kanskje? Der bør de ha noe for alle. Ja, greit for meg. Siden jeg kommer med toget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 16. oktober 2014 #849 Del Skrevet 16. oktober 2014 Kakeee....? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #850 Del Skrevet 16. oktober 2014 Bare kom, MissDior Men du er advart: Jeg tar ikke på meg bh før 5 minutter før jeg skal kjøre til fysio! Nå ligger lillebebis og sparker i magen Buler ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 16. oktober 2014 #851 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg vil ha oreokake!! Tror det må være verdens beste kake. Kan ikke du FedEx'e noe ned hit da? Fridays burde fungere Tviler på at jeg kommer til å spise middag der, men de har vel noe kaffe-og-kake-aktig der også? (Mange år siden jeg har vært der). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. oktober 2014 #852 Del Skrevet 16. oktober 2014 Ååå spark! Kjenner du det ofte nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. oktober 2014 #853 Del Skrevet 16. oktober 2014 Pink Lady-epler er det eneste som funker!!!! Jepp! Eller, visse norske epletyper er sykt gode også! Men ellers i året er det Pink Lady!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. oktober 2014 #854 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jepp! Eller, visse norske epletyper er sykt gode også! Men ellers i året er det Pink Lady!! Katja er en norsk epletype som er god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #855 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg vil ha oreokake!! Tror det må være verdens beste kake. Kan ikke du FedEx'e noe ned hit da? Fridays burde fungere Tviler på at jeg kommer til å spise middag der, men de har vel noe kaffe-og-kake-aktig der også? (Mange år siden jeg har vært der). Haha, du får hive deg på et fly hit og få Jeg har faktisk ikke lyst på oreokake engang, vurderte å kaste den i går Fridays, fridays, gonna get down on fridaays Ååå spark! Kjenner du det ofte nå? Jaaa Kjenner det hver dag, og flere ganger om dagen Virker som det blir mer og mer nå ^^ I går så tok lille seg en "turnings" i magen når jeg la meg ned, så ble det litt stille igjen, men når jeg da la hånden på magen så sparket lille meg rett i hånda Jepp! Eller, visse norske epletyper er sykt gode også! Men ellers i året er det Pink Lady!! Epleeeeee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 16. oktober 2014 #856 Del Skrevet 16. oktober 2014 Man kaster ikke kake!!! Våkna nettopp fra lang powernap, jeg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. oktober 2014 #857 Del Skrevet 16. oktober 2014 Gi den til meg og missdior, vi liker kake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #858 Del Skrevet 16. oktober 2014 Man kaster ikke kake!!! Våkna nettopp fra lang powernap, jeg... Gi den til meg og missdior, vi liker kake Hehe, det var det jeg kom frem til også Digg med powernap da Kunne godt tenkt meg en, men får ikke til -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. oktober 2014 #859 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hehe, det var det jeg kom frem til også Digg med powernap da Kunne godt tenkt meg en, men får ikke til -.- Det er jo ikke noe lurt å powernappe om man skal være med på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 16. oktober 2014 #860 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg vil ha oreokake!! Tror det må være verdens beste kake. Kan ikke du FedEx'e noe ned hit da? Fridays burde fungere Tviler på at jeg kommer til å spise middag der, men de har vel noe kaffe-og-kake-aktig der også? (Mange år siden jeg har vært der). De har dessertmeny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå