Lilleninja Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #581 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har store planer om å bruke denne buksa etter graviditeten også, for den er kjempegod OG ser fin ut Forøvrig syns jeg dere alle er teite som ikke liker thousand island Det er jo best Men chipotle-dressingen er bedre da 22 uker på vei i dag Kjenner stadig mer til romsteringene til lille Nå kjenner jeg oftere og oftere når lille snur seg der inne også, det kjennes helt sært ut Men selvfølgelig en veldig god følelse også Magen hoppet også skikkelig godt når kveldstrimmen til lille ble tatt i går kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. oktober 2014 #582 Del Skrevet 3. oktober 2014 22 uker! Akkurat to uker mellom oss. Veldig koselig med romstrering. Jeg har også begynt å kjenne når han snur seg. Artig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #583 Del Skrevet 3. oktober 2014 Det er litt gøy at vi er akkurat to uker unna hverandre ja Kjempegøy med snurring der inne ja, men ikke heelt vant til det enda, så jeg ser vel både sånn her: OG sånn her ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 3. oktober 2014 #584 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hurra for 22 uker Nyt helga 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #585 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hurra for 22 uker Nyt helga Takk Den skal nytes ja, mamma tar godt vare på meg i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. oktober 2014 #586 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hurra for 22 uker og masse bevegelse! Tenk at du er 10 hele uker før meg da! Føles lenge til jeg er i uke 22;) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #587 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hurra for 22 uker og masse bevegelse! Tenk at du er 10 hele uker før meg da! Føles lenge til jeg er i uke 22;) Jaaa Litt roligere i magen i dag, og det er jo selvfølgelig kjempeskummelt! Selv om den holdt på der inne senest for en times tid siden Det har gått overraskende fort, men likevel litt sakte Plutselig er du 22 uker du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 4. oktober 2014 #588 Del Skrevet 4. oktober 2014 Så gøy med bevegelse og uke 22 gleder meg til den tiden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 4. oktober 2014 #589 Del Skrevet 4. oktober 2014 Det morsomme er at bevegelsene stadig endrer seg, og minien inni der finner på noe nytt hele tiden. Sånn var det for meg ihvertfall. Og etter at hun ble født har jeg på sett og vis kjent igjen noen av bevegelsene. Sprøtt. Koooos deg i helga! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 4. oktober 2014 #590 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hurra for 22 uker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #591 Del Skrevet 4. oktober 2014 Så gøy med bevegelse og uke 22 gleder meg til den tiden! Jaa, det er ordentlig kos Det morsomme er at bevegelsene stadig endrer seg, og minien inni der finner på noe nytt hele tiden. Sånn var det for meg ihvertfall. Og etter at hun ble født har jeg på sett og vis kjent igjen noen av bevegelsene. Sprøtt. Koooos deg i helga! Awww, det er så artiiig I dag luuurer jeg på om jeg kjente at den hikket, for det kjentes ut som at hele magen hoppet - på innsiden Jeg har tenkt på det faktisk, at jeg kanskje kjenner igjen noe av sprellinga når mini er ute Godt å høre at det er sånn I lige måde Har kost meg alt for mye så langt, minst sunne helga jeg har vært med på noensinne Hurra for 22 uker! Hipp hipp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. oktober 2014 #592 Del Skrevet 4. oktober 2014 Må da være lov å kose seg i helgene! Kjempegøy med masse bevegelser. Og hikking ja, det er også litt vittig å kjenne på. Regelmessig "hopping" i magen ja O hikket veeeeldig ofte han. Nesten hver dag etter hvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 4. oktober 2014 #593 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jippii! Herregud, snart er det føding på gang? Tida går fort nå! La merke til at magen min hadde skikkelig annerledes og rar form i går, mon tro hvilken vei frøkna lå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #594 Del Skrevet 4. oktober 2014 Må da være lov å kose seg i helgene! Kjempegøy med masse bevegelser. Og hikking ja, det er også litt vittig å kjenne på. Regelmessig "hopping" i magen ja O hikket veeeeldig ofte han. Nesten hver dag etter hvert. Hehe, ja, enig i det, men så langt I DAG er jeg oppe i 2 kanelboller og 1 gammelmannswienerbrød Og er fortsatt både sulten og snopen Kanskje det VAR hikking da Tro hva som gjør at de hikker så mye der inne? Håper den hikker mer snart All bevegelse er koooos bevegelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #595 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jippii! Herregud, snart er det føding på gang? Tida går fort nå! La merke til at magen min hadde skikkelig annerledes og rar form i går, mon tro hvilken vei frøkna lå? Hehehe, ja, plutselig, før vi vet ordet av det Vet du, jeg syns det går fort OG sakte Det er jo selvfølgelig en EEEEVIGHEET siden jeg ble 21 uker på vei, men herregud nå er det bare 18 uker igjen Hihi, rart tidsperspektiv man får i disse tider Åh, kanskje den lå og sparket fra i ryggen, og dyttet hodet ut av magen din? Forrige gangen jeg var hos mamma og lille lå langt ut i magen, sa mamma at hele magen min ble skjev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 4. oktober 2014 #596 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hehehe, ja, plutselig, før vi vet ordet av det Vet du, jeg syns det går fort OG sakte Det er jo selvfølgelig en EEEEVIGHEET siden jeg ble 21 uker på vei, men herregud nå er det bare 18 uker igjen Hihi, rart tidsperspektiv man får i disse tider Åh, kanskje den lå og sparket fra i ryggen, og dyttet hodet ut av magen din? Forrige gangen jeg var hos mamma og lille lå langt ut i magen, sa mamma at hele magen min ble skjev Haha, ja, var muligens det! Var vondt i allefall. Morsomt at jeg satt rolig uten å kjenne noen bevegelser. Reiser meg opp med merkeligste formen, og PLUTSELIG ble det masse liv. Sovna med hodet i navelen min? Skal dere på noe UL for å si noe om kjønn, eller har dere slått dere til ro med at det blir en overraskelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #597 Del Skrevet 4. oktober 2014 Haha, ja, var muligens det! Var vondt i allefall. Morsomt at jeg satt rolig uten å kjenne noen bevegelser. Reiser meg opp med merkeligste formen, og PLUTSELIG ble det masse liv. Sovna med hodet i navelen min? Skal dere på noe UL for å si noe om kjønn, eller har dere slått dere til ro med at det blir en overraskelse? Jeg syns det gjør vondt når den legger seg helt ut i magen også, så da pleier jeg å dulte litt borti, så den skjønner tegninga Kanskje navlen din var god som hodepute fra innsiden ? Hvis jeg bare kommer så langt å faktisk få ringt gynekolog, så skal vi ha ultralyd ... Jeg har ikke orket å ringe verken gynekolog, vanngymmen eller rundt til fysio i byen denne uka Kanskje jeg bare går innom gyno og fysio etter halvdagene på jobb, og sender mail til vanngymmen? TILTAK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. oktober 2014 #598 Del Skrevet 4. oktober 2014 22 uker! Lillebror hikket masse i magen, og han får ofte hikke utenfor magen også Ha en fin lørdagskveld! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #599 Del Skrevet 4. oktober 2014 22 uker! Lillebror hikket masse i magen, og han får ofte hikke utenfor magen også Ha en fin lørdagskveld! Tiden flyr (og står stille) Ååh, det er så kos å tenke på at jeg kanskje kjenner igjen bevegelser og hikke og sånt når lille kommer ut I lige måde Prøv å slappe av litt i kveld, før dere får alt det styret i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 4. oktober 2014 #600 Del Skrevet 4. oktober 2014 Leser alle dagbøkene i kveld jeg hehe.. må gratulere her å! 22 uker! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå