Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

Jobber på kafé :) Ikke tid til sittepause eller matpause, så hele arbeidsdagen tilbringes på beina (med unntak av når jeg er på do, det er for det meste "sittepausen" min).. Og maten spiser jeg mens jeg ordner ting for jobb :/ Kjente i dag at noe av det verste var å snu meg frem og tilbake, holdt på å si.. Altså, å snu 180 grader rundt, så de samme 180 gradene tilbake..

Får håpe det bedrer seg for deg :hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Taaakk :hjerte: Mange flere skal det bli :rodmer:

Den ryggen min har med å skjerpe seg, for dette har ikke hu mor tid til! :P

Slem rygg!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 5-årsdagen! :blomst:

Den ryggen hadde jeg bedt om utredning av umiddelbart! Jeg har gått til fysioterapi et par uker nå, og det hjelper veldig! Og husk at det beste for kroppen er at du snur hele deg, ikke bare overkroppen. I alle fall var det beskjeden jeg fikk. Er ikke så lett å huske, men veldig viktig å prøve å bli bevisst hvordan du bruker kroppen! God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 5-årsdagen! :blomst:

Den ryggen hadde jeg bedt om utredning av umiddelbart! Jeg har gått til fysioterapi et par uker nå, og det hjelper veldig! Og husk at det beste for kroppen er at du snur hele deg, ikke bare overkroppen. I alle fall var det beskjeden jeg fikk. Er ikke så lett å huske, men veldig viktig å prøve å bli bevisst hvordan du bruker kroppen! God bedring :klem:

Takk :hug: Jeg blir definitivt å ta det opp med legen på mandag :) Kjenner i dag at jeg BÅDE jobbet og gikk tur i går, for å si det sånn :P

Jeg testet faktisk det du sier, å snu hele meg i stedet, og det hjalp, selv om jeg følte at jeg så ut som en langkost som prøvde å danse vals hver gang jeg snudde meg :fnise:

Gratulerer!! Høres ut som en hyggelig feiring!!

Takk :nigo: Det var veldig koselig :) Synd at han ikke var i form til å bli med på Elvelangs, men han er jo ikke akkurat noe turmenneske :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oooog etter justeringa på ultralyden, så er jeg faktisk 21 uker på vei i dag :nigo::rodmer:

Lille dulter mer og mer inni der :) Og jeg har begynt med den "gravid-greia" hvor man sitter som en fjott og smiler for seg selv, for babyen gir meg oppmerksomhet innenfra... :sjenert:

I dag skal vi ut og se på babyutstyr med svigers :hoppe: Jeg og mannen har vært og sniktitta på vogn allerede, og funnet en vi likte veldig godt, men jeg syns vi har vært litt for dårlige på å inkludere svigers i graviditeten så langt, så blir godt med en sånn her dag :) De har sagt at de vil kjøpe vogna til oss (hvertfall slik jeg har tolket det de har sagt) :) Og det er egentlig greit, for det betyr at vi kan kjøpe mer av de andre tingene nytt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og mannen vært sammen i 5 år :hjerte: Har hatt en kjempekoselig liten feiring av dagen :) Jeg ringte han etter jobb, og han sa at han allerede hadde handlet middag. Det var i grunn nok gave i forbindelse med jubileet for meg! :laugh: Gikk innom blomsterbutikk og kjøpte en liten oppsats til han, for er jo ikke bare menn som kan gi bort blomster, må skjønne :nigo: Når jeg kom hjem har han gjort klart for å lage middag; biff (grå), pommes frittes, salat og varme grønnsaker (mais, squash, cherrytomat) :hoppe: Jeg prøvde å si at han kunne spise rød biff, men han sa "Nei, vi spiser sammen!" :rodmer: Og ikke nok med det, jeg fikk også en FLOTT bukett med lilla/lavendel roser :strix: Flotteste, snilleste mannen min :hjerte:

Ble en ganske kort feiring da, for jeg ville på Elvelangs i dag :) Gikk sammen med tre venninner, siden gubben ikke er helt i form. Det var veldig kos, men er helt ødelagt i ryggen nå :( Var egentlig helt ferdig etter jobb (vurderte å legge meg og gråte siste halvtimen på jobb).. Men Elvelangs skulle jeg på! Det er jo bare 4 km, men hadde vondt i både ryggen/hofta og nederst i magen mesteparten av turen :/ Må nok snakke litt med legen om denne ryggen på timen på mandag :(

Ååh, så fin manna di er - "vi spiser sammen" :hjerte:

Gratulerer med 5 år :-)

Ta en tur til kiropraktor for ryggen, jeg har gått jevnlig til kiropraktor med mine skuldre og skulderblad under svangerskapet, har gjort underverker. Har jo fått "forbud" mot all fysisk aktivitet pga kynnere og smerter nederst i magen når jeg går lenger enn til postkassa. Mulig du også må ta det mer med ro. Men, det vil jo legen/jordmora di kunne svare på :klem:

Ta vare på deg selv og nyt fredagen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med elvelangs. :) Jeg har ikke vært noen av årene hittil. Har ikke orket. I alle fall ikke nå, for man må jo gjerne gå ganske sent på kvelden for å slippe å gå museskritt. Var vel sånn 3000 som deltok i fjor. Vet ikke hvor mange det var i år, da. :)

Kommer du på kafe i dag da? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med elvelangs. :) Jeg har ikke vært noen av årene hittil. Har ikke orket. I alle fall ikke nå, for man må jo gjerne gå ganske sent på kvelden for å slippe å gå museskritt. Var vel sånn 3000 som deltok i fjor. Vet ikke hvor mange det var i år, da. :)

Kommer du på kafe i dag da? :nigo:

Var over 4000 i år... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så fin manna di er - "vi spiser sammen"

Gratulerer med 5 år :-)

Ta en tur til kiropraktor for ryggen, jeg har gått jevnlig til kiropraktor med mine skuldre og skulderblad under svangerskapet, har gjort underverker. Har jo fått "forbud" mot all fysisk aktivitet pga kynnere og smerter nederst i magen når jeg går lenger enn til postkassa. Mulig du også må ta det mer med ro. Men, det vil jo legen/jordmora di kunne svare på

Ta vare på deg selv og nyt fredagen

Han er ordentlig god :)

Jeg er litt redd for kiropraktor :P Mamma ble også verre etter å ha vært hos en kiropraktor en gang :sjokkert: Jeg håper på å få noen svar på mandag, men har begynt å vurdere evt kombinasjon av sykmelding og fysio eller noe, at jeg er f. eks sykmeldt en dag i uka og har fysio den dagen eller noe :) Får se hva legen sier :) Er helt ødelagt etter i går i dag kjenner jeg :( Litt bedre nå, men blir verre jo mer jeg står/går, så glad jeg har fri i dag!

Skal prøve, og den skal nyyyytes :hjerte:

Hvilke vogn likte dere da?

Emmaljunga Super Nitro :sjenert: .. Jeg som ikke skulle ha Emmaljunga, og HVERTFALL ikke svingbare hjul :fnise: Men de kan låses da :opplyser:

Koselig med elvelangs. Jeg har ikke vært noen av årene hittil. Har ikke orket. I alle fall ikke nå, for man må jo gjerne gå ganske sent på kvelden for å slippe å gå museskritt. Var vel sånn 3000 som deltok i fjor. Vet ikke hvor mange det var i år, da.

Kommer du på kafe i dag da?

Tror det var maange flere enn det i fjor? :klo: JEG KOMMER SELVFØLGELIG :nigo: Gleder meeeg :laugh:

Gratulars med 5 årsdagen!

Tusen taaaaakk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viktig med en god kiropraktor ja. Skjønner du er skeptisk hvis dere har dårlig erfaring. Kiropraktorer skal ha såpass selvinnsikt at de ikke skal røre hvis det er alvorlige greier. Min kiropraktor er veldig opptatt av det. Henviser til lege og andre behandlere hvis det er noe han kjenner at han kan forverre ved å gjøre noe..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du, hva var greia med rød/grå biff? Noe gravidgreier regner jeg med, men jeg måtte spørre :klo:

Det er fordi jeg er gravid ja :) En grå biff betyr egentlig bare en gjennomstekt biff :) Når kjøttet stekes, så går det jo fra å være rødt/rosa til grått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi jeg er gravid ja :) En grå biff betyr egentlig bare en gjennomstekt biff :) Når kjøttet stekes, så går det jo fra å være rødt/rosa til grått :)

Haahah selvsagt! :fnise: Det var jo helt logisk, nå som du sa det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...