Severus Skrevet 14. februar 2015 #1701 Del Skrevet 14. februar 2015 er babyen her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 15. februar 2015 #1702 Del Skrevet 15. februar 2015 Har det blitt noe baby ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 15. februar 2015 #1703 Del Skrevet 15. februar 2015 Hurra for slimpropp! håper det skjer noe mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 15. februar 2015 #1704 Del Skrevet 15. februar 2015 Jasså?? Ingen oppdatering:-) godt tegn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 15. februar 2015 #1705 Del Skrevet 15. februar 2015 Er ikke Ninja sånn ekstremKGer som oppdaterer åpning og slikt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 15. februar 2015 #1706 Del Skrevet 15. februar 2015 Heia, heia! *popcornsmiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 15. februar 2015 #1707 Del Skrevet 15. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 15. februar 2015 #1708 Del Skrevet 15. februar 2015 Håper stillheten er et godt tegn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 15. februar 2015 #1709 Del Skrevet 15. februar 2015 Satt oppe til kl. 3 i natt og leste hele dagboka di Følger spent med på innspurten her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 15. februar 2015 #1710 Del Skrevet 15. februar 2015 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #1711 Del Skrevet 15. februar 2015 Lovely! Hurra for den godeste slimproppen! Jaaa, jeg trodde aldri jeg skulle bli glad for "muse-snørr" (Vet ikke om du var like dum som meg forresten, og gikk inn på google-søket til MissDior når hennes slimpropp hadde gått? ;P) Det er det som er så gøy med gravidbøker, her jubler man for alle mulige ekle ting Men alle ting tyder jo på at hun kommer snart. Det er en snodig følelse det der, å vite at man plutselig er ferdig og ikke skal være gravid mer... Og så får man en tittel som man skal ha resten av livet. Noen skal kalle deg for mamma! Tenk det Haha, ja, det er helt fantastisk Ja, det er jo første tegnet jeg har hatt, bortsett fra de gangene jeg har hatt vondt helt nedi musa, sannsynligvis med kynnere Jeg sitter faktisk og tenker litt på det, at snart skal jeg ikke kjenne lillemor i magen noe mer, men få henne på utsiden i stedet, og det er en veldig god tanke å endelig skulle bli "mamma", men jeg kommer nok til å savne henne i magen også Å heereguud..vannet mitt gikk rett etter proppen. Halvannet døgn senere hadde jeg prinsessa mi ♡♡♡ Så heldig var dessverre ikke jeg Men hvis hun kommer snart, som jeg håper, så har vi hvertfall støvsuget og vasket leiligheta i dag! er babyen her? Dessverre, nei ;( Har det blitt noe baby ennå? Sorry, but nooo Hurra for slimpropp! håper det skjer noe mer! Jaaa! Jeg går rundt her og HÅÅPER at det plutselig skal si splosj i buksa Jasså?? Ingen oppdatering:-) godt tegn? Beklageeer! Ingen baby enda Er ikke Ninja sånn ekstremKGer som oppdaterer åpning og slikt da? Hahaha, jeg tror ikke jeg kommer til å være det, altså Men man vet jo aldri ;P Heia, heia! *popcornsmiley* Takk for heiarop! De må dessverre spares litt til Elsker at 4 symboler kan vise slikt engasjement Håper stillheten er et godt tegn! I'm sorry! No baby yet .. Satt oppe til kl. 3 i natt og leste hele dagboka di Følger spent med på innspurten her nå Aww, så koselig at du har lest alt Ja, nå burde jeg virkelig få lov til å komme til målstreken snart, syns jeg! Spennende! Må si det kriblet litt i kroppen etter at slimproppen hadde gått, og gubben fikk skikkelig fart på seg med å kutte resten av grønnsakene til pizzaen Beklager å ha gitt dere forhåpninger, damer, men har nok bare sovet godt og kost meg med film sammen med gubben i dag også Vi har støvsuget og vasket leiligheta, da, så hvis det stemmer at fødselen skal starte når man har gjort husarbeid, så skjer det i dag! ^^ Har også fått pakket ut og satt frem vippestolen til lillemor, og vasket det siste teppet vi fikk ^^ Lillemooor, kom igjeeeen! Vi har ventet så lenge nå, kom ut til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #1712 Del Skrevet 15. februar 2015 Lillemor har forresten sprellet masse i dag, og hikket, og det gjør meg så glaaad Magen ser litt annerledes ut i dag, da, jeg tror hun har lagt seg litt lenger inn i magen nå, hvis dere skjønner? Den har liksom blitt nesten flat på midten, selv om den fortsatt stikker ut Men den blir fortsatt "rund" når lillemor dytter ut rumpa si på ekte lillemor-vis, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 15. februar 2015 #1713 Del Skrevet 15. februar 2015 Jeg tenkte at det ikke var noe på gang enda.. så at du hadde likt noen av bildene mine på IG rundt 03.30, var du virkelig våken da? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #1714 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Jeg tenkte at det ikke var noe på gang enda.. så at du hadde likt noen av bildene mine på IG rundt 03.30, var du virkelig våken da? :o Hehehe, det hender jeg titter litt på telefonen når jeg har vært på do Sjekker hvor lite strøm som er igjen, om den må lades, og så bare titter innom IG eller FB Men med en gang jeg legger ned tlf, eller før jeg har lagt den ned, så sovner jeg igjen Edit: Jeg la meg ikke før rundt klokka 24 i natt da, for vi skulle se Guardians of the Galaxy Men jeg begynte å duppe av på sofaen mens filmen gikk, så vi måtte sette på pause og fortsette i dag Endret 15. februar 2015 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 15. februar 2015 #1715 Del Skrevet 15. februar 2015 Hehe godt å høre! Begynte å lure på om det å våkne tidlig hadde fått en ny rekord hos deg Likte dere guardians da?:D eller har dere sett den ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. februar 2015 #1716 Del Skrevet 15. februar 2015 Om jeg googlet? Alltid for science Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 15. februar 2015 #1717 Del Skrevet 15. februar 2015 Blir det fastelavnsboller på dere i dag da? Jeg har en deig til heving nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #1718 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Hehe godt å høre! Begynte å lure på om det å våkne tidlig hadde fått en ny rekord hos deg Likte dere guardians da?:D eller har dere sett den ferdig? Nei, HELDIGVIS ikke Nesten tvert imot, prøver å tvinge meg selv til å ligge litt lenger om morgenen, og prøver også å nekte meg selv å ta frem tlf når jeg våkner i 6-tida I går sov jeg faktisk nesten til klokka 9 Jeg synes den var helt fantastisk Vi få den ferdig i formiddag Om jeg googlet? Alltid for science Hahaha, dessverre gjorde jeg det også ... Blir det fastelavnsboller på dere i dag da? Jeg har en deig til heving nå Nei, dessverre Jeg orket ikke å bake, men vurderte ett øyeblikk å legge ut status på fb om noen hadde fastelavnsboller til overs Misunnelig! Jeg har forresten konkludert med at det må ha vært hele slimproppen som kom i går, for det har ikke kommet noe mer Og det er jo braaa Så var jeg nettopp litt løsere i magen, men ikke på diaréstadiet, da Jeg vet jo dere er så glad i disse detaljene Lillemor prøver også å finne veien ut, for i stad lå hun og stanget hodet ned i bekkenet Edit: Det har hun forresten gjort flere ganger i dag, så kanskje hun FINNER veien ut snart også Endret 15. februar 2015 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 15. februar 2015 #1719 Del Skrevet 15. februar 2015 Jeg tror det skjer i kveld/natt Moro med liten sprelsk jente i magen Hvordan merker du at babyen hikker? Det høres så rart ut Det er så morsomt når magen endrer helt form. Her legger babyen seg ofte over på en side så jeg ser helt skjev ut Her ble det heller nesten ikke boller, men jeg måtte bare ha så nå står bolledeigen til heving fortsatt løs i magen er godt tegn da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 15. februar 2015 #1720 Del Skrevet 15. februar 2015 Håper det skjer noe nå!! Guardians of the galaxy er kjempe bra! Og Askmeagain, hikke kjennes som rytmiske dunk i magen;) kjempe koslig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå