Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

Det er jo en del ting, men det høres ut som om det aller meste der kan gå ganske fort når dere først setter igang :) Ugh, rydding og vasking står på lista her også - kjedelig!

Ja, hvis VI setter i gang så kan det gå fort :fnise: Taklampa tenker jeg vi får lillebroren til gubben til å hjelpe oss med, han er automatiker/fancy elektriker ;)

Hei :) Her var du!

Kjenner jeg begynner å glede meg stort til å vaske de minste klærne igjen. De tar så lite plass på tørkestativet :laugh:

Hei heeei :nigo:

Jaaa, det var jo bare såå stas :nigo: Vasket ett helseteppe og en hettehåndduk også, de tok jo litt plass, men ellers er det jo bare knøtte :rodmer:

Nå har jeg forresten vasket ferdig stellekommoden, lagt på stelleputa (og en håndduk), og lagt på plass de vaskede klærne i stellekommoden :) Sortert etter størrelse ;)

Straks blir det ut på underkropps-shopping med MissDior :fnise: Etter en opptelling fant jeg ut at jeg hadde flere bukser enn jeg trodde, da, så blir nok mest strømpebukser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Underkroppsshopp er topp! :tommel:

Så mye dere begynner å få på plass sånn ellers og!! Snart bare en måned igjen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos dere på shopping!! :nigo:

Det var veldig kooos :nigo: Slitsomt, da :P ... Så måtte vi låne doen på en kafé, da behovet ble akutt for oss begge :fnise:

Duh! På tide med tippeliste! Jeg tipper fredag 13 februar :P

Seriøst? :overrasket: Har vi kommet så langt? :sjokkert: Hihi, svigermor blir glad hvis du får rett, for det er da hun har bursdag ;)

Underkroppsshopp er topp! :tommel:

Så mye dere begynner å få på plass sånn ellers og!! Snart bare en måned igjen! :hoppe:

Det var gøy :jepp:

Ja, det begynner å komme seg :) Dristet meg ned i kjelleren der gubben maler vugga i dag, for å se, nå skal han bare legge ett strøk til, så er den klaaar.... til å herdes :dry:

Første klesvasken :rodmer:

Mmhmmmm :rodmer: Hvis jeg orker så skal jeg vaske første ROSA maskinen i kveld :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg ventet på at MissDior skulle hente meg i dag, så vasket jeg ferdig stellekommoden, og brettet de klærne jeg har vasket så langt :nigo: Det er nå sortert etter størrelse i skuffene ;)

På "underkropps-shop" kjøpte jeg en blå bukse med stjerner og rysjer på, en rosa bukse, 3 par sokker i minste strørrelse, 6 par sokker i neste størrelse, 2 hvite strømpebukser i 50/56, 1 rosa og 1 beige strømpebukse i 50/56, 1 finstrømpebukse i rosa og 1 finstrømpebukse i grå (eller noe) i 62/68 :)

Så kjøpte jeg en bukse som var hvit med jordbær og marihøner på, og MissDior en lyseblå bukse med gule sitroner på :nigo: I samme størrelse, så de kan "matche" i sommerstil :lol:

Jeg greide ikke å holde meg 100 % på underkroppen da! :sjenert:

Kjøpte en liten genser som det står "I wish I was taller" på :fnise:

Og så kjøpte jeg en svart body med Darth Vader på, som det stod "Don't mess with my daddy!" på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På oppfordring starter jeg tippeliste :) :

1. februar:
Havmus

3. februar:
Spiremor

7. februar:

Opprinnelig termin/menstermin
Internasjonal termin (40+0)

8. februar:

LilleMeg90

10. februar:

UL-termin

11. februar:

Teriyaki

13. februar:

Nautika

14. februar:
Androide

KaosPåToBein

Endret av Lilleninja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tipper jeg 14. februar - looove child! :hjerter:

Hehe, jeg håper nesten litt på loooove child, for da har vi vært forlovet i 3 år også ;):nigo:

De er nedskriblet :jepp:

Tipper 11 februar. :)

Skriblet ned :laugh:

Jeg tipper 1. februar. :)

Wæææh, så tidlig? :sjokkert: Det er notert, da :nigo:

Ååå, hvor kjøpte du buksa og bodyen? Jeg vil også ha!

Tipper 3. februar!

Buksa var faktisk på sånt stativ til 29 kroner på Lindex :laugh: Bodyen kostet bare 80 kr ca. på H&M ^^ Han likte den, forresten, første han sa da han så den var "DEN skal hun reise hjem i!" :ler: Måtte fortelle at den var litt for stor til det, da ;)

Notert ^^

Så koslig med babyshopping :) (høres egentlig veldig feil ut :fnise:)

Jeg tipper 8 februar! :)

Babyen er vel ferdigshoppet :fnise: Nå tror jeg faktisk ikke vi trenger å kjøpe noe mer til henne foreløpig, for vi får nok litt i fødselsgave ;)

Notert :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 år forlovet?! Da er det på tide å gifte seg! :jepp::bryllup:

Hehe, betaler du? :nigo: Neida, vi stresser ikke så mye med det :P Eller, det vil si, nå når lillemor kommer så ville jeg gjerne vært gift! :) Jeg foreslo å dra på tinghuset og signere, og ta seremoni når vi hadde råd, men det gikk han ikke med på, for han VET jeg gleder meg sånn til å gifte meg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, betaler du? :nigo: Neida, vi stresser ikke så mye med det :P Eller, det vil si, nå når lillemor kommer så ville jeg gjerne vært gift! :) Jeg foreslo å dra på tinghuset og signere, og ta seremoni når vi hadde råd, men det gikk han ikke med på, for han VET jeg gleder meg sånn til å gifte meg.. :P

Vi er også der med å ville skrive under papirene for å få det unnagjort, men hos oss er det omvendt! Det er mannen som ønsker seg stort og staselig bryllup med vielse i kirka :P Men her er det heller ingen hast, vært forlovet et år bare :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger dere ikke gamle regler om at man skal være gift innen ett år fra forlovelsesdatoen altså? :P

Vi overholdt fristen, 9 måneder fra forlovelse :5:

Men det er dyrt å gifte seg ja :daaner: Og jeg er enig i at hvis man først skal gjøre det, så får man gjøre det skikkelig :jepp: Selv om det hadde fristet å reise til utlandet hvis jeg skulle gjort det igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger dere ikke gamle regler om at man skal være gift innen ett år fra forlovelsesdatoen altså? :P

Vi overholdt fristen, 9 måneder fra forlovelse :5:

Men det er dyrt å gifte seg ja :daaner: Og jeg er enig i at hvis man først skal gjøre det, så får man gjøre det skikkelig :jepp: Selv om det hadde fristet å reise til utlandet hvis jeg skulle gjort det igjen ;)

Blir helt skjelven av å tenke på hvor dyrt det er med bryllup... :overrasket: Vi er såpass unge at jeg tviler det har noe å si om vi venter noen år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...