Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #1241 Del Skrevet 5. januar 2015 Det er jo en del ting, men det høres ut som om det aller meste der kan gå ganske fort når dere først setter igang Ugh, rydding og vasking står på lista her også - kjedelig! Ja, hvis VI setter i gang så kan det gå fort Taklampa tenker jeg vi får lillebroren til gubben til å hjelpe oss med, han er automatiker/fancy elektriker Hei Her var du! Kjenner jeg begynner å glede meg stort til å vaske de minste klærne igjen. De tar så lite plass på tørkestativet Hei heeei Jaaa, det var jo bare såå stas Vasket ett helseteppe og en hettehåndduk også, de tok jo litt plass, men ellers er det jo bare knøtte Nå har jeg forresten vasket ferdig stellekommoden, lagt på stelleputa (og en håndduk), og lagt på plass de vaskede klærne i stellekommoden Sortert etter størrelse Straks blir det ut på underkropps-shopping med MissDior Etter en opptelling fant jeg ut at jeg hadde flere bukser enn jeg trodde, da, så blir nok mest strømpebukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. januar 2015 #1242 Del Skrevet 5. januar 2015 Kos dere på shopping!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 5. januar 2015 #1243 Del Skrevet 5. januar 2015 Duh! På tide med tippeliste! Jeg tipper fredag 13 februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 5. januar 2015 #1244 Del Skrevet 5. januar 2015 Underkroppsshopp er topp! Så mye dere begynner å få på plass sånn ellers og!! Snart bare en måned igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 5. januar 2015 #1245 Del Skrevet 5. januar 2015 Første klesvasken :roedme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 5. januar 2015 #1246 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Første klesvasken Endret 5. januar 2015 av HopsiDeisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #1247 Del Skrevet 5. januar 2015 Kos dere på shopping!! Det var veldig kooos Slitsomt, da ... Så måtte vi låne doen på en kafé, da behovet ble akutt for oss begge Duh! På tide med tippeliste! Jeg tipper fredag 13 februar Seriøst? Har vi kommet så langt? Hihi, svigermor blir glad hvis du får rett, for det er da hun har bursdag Underkroppsshopp er topp! Så mye dere begynner å få på plass sånn ellers og!! Snart bare en måned igjen! Det var gøy Ja, det begynner å komme seg Dristet meg ned i kjelleren der gubben maler vugga i dag, for å se, nå skal han bare legge ett strøk til, så er den klaaar.... til å herdes Første klesvasken Mmhmmmm Hvis jeg orker så skal jeg vaske første ROSA maskinen i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #1248 Del Skrevet 5. januar 2015 Mens jeg ventet på at MissDior skulle hente meg i dag, så vasket jeg ferdig stellekommoden, og brettet de klærne jeg har vasket så langt Det er nå sortert etter størrelse i skuffene På "underkropps-shop" kjøpte jeg en blå bukse med stjerner og rysjer på, en rosa bukse, 3 par sokker i minste strørrelse, 6 par sokker i neste størrelse, 2 hvite strømpebukser i 50/56, 1 rosa og 1 beige strømpebukse i 50/56, 1 finstrømpebukse i rosa og 1 finstrømpebukse i grå (eller noe) i 62/68 Så kjøpte jeg en bukse som var hvit med jordbær og marihøner på, og MissDior en lyseblå bukse med gule sitroner på I samme størrelse, så de kan "matche" i sommerstil Jeg greide ikke å holde meg 100 % på underkroppen da! Kjøpte en liten genser som det står "I wish I was taller" på Og så kjøpte jeg en svart body med Darth Vader på, som det stod "Don't mess with my daddy!" på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #1249 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) På oppfordring starter jeg tippeliste : 1. februar: Havmus 3. februar: Spiremor 7. februar: Opprinnelig termin/menstermin Internasjonal termin (40+0) 8. februar: LilleMeg90 10. februar: UL-termin 11. februar: Teriyaki 13. februar: Nautika 14. februar: Androide KaosPåToBein Endret 6. januar 2015 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 5. januar 2015 #1250 Del Skrevet 5. januar 2015 Da tipper jeg 14. februar - looove child! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. januar 2015 #1251 Del Skrevet 5. januar 2015 Tipper 11 februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 5. januar 2015 #1252 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg tipper 1. februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. januar 2015 #1253 Del Skrevet 5. januar 2015 Ååå, hvor kjøpte du buksa og bodyen? Jeg vil også ha! Tipper 3. februar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. januar 2015 #1254 Del Skrevet 5. januar 2015 Så koslig med babyshopping (høres egentlig veldig feil ut ) Jeg tipper 8 februar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #1255 Del Skrevet 6. januar 2015 Da tipper jeg 14. februar - looove child! Hehe, jeg håper nesten litt på loooove child, for da har vi vært forlovet i 3 år også De er nedskriblet Tipper 11 februar. Skriblet ned Jeg tipper 1. februar. Wæææh, så tidlig? Det er notert, da Ååå, hvor kjøpte du buksa og bodyen? Jeg vil også ha! Tipper 3. februar! Buksa var faktisk på sånt stativ til 29 kroner på Lindex Bodyen kostet bare 80 kr ca. på H&M ^^ Han likte den, forresten, første han sa da han så den var "DEN skal hun reise hjem i!" Måtte fortelle at den var litt for stor til det, da Notert ^^ Så koslig med babyshopping (høres egentlig veldig feil ut ) Jeg tipper 8 februar! Babyen er vel ferdigshoppet Nå tror jeg faktisk ikke vi trenger å kjøpe noe mer til henne foreløpig, for vi får nok litt i fødselsgave Notert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 6. januar 2015 #1256 Del Skrevet 6. januar 2015 3 år forlovet?! Da er det på tide å gifte seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #1257 Del Skrevet 6. januar 2015 3 år forlovet?! Da er det på tide å gifte seg! Hehe, betaler du? Neida, vi stresser ikke så mye med det Eller, det vil si, nå når lillemor kommer så ville jeg gjerne vært gift! Jeg foreslo å dra på tinghuset og signere, og ta seremoni når vi hadde råd, men det gikk han ikke med på, for han VET jeg gleder meg sånn til å gifte meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 6. januar 2015 #1258 Del Skrevet 6. januar 2015 Hehe, betaler du? Neida, vi stresser ikke så mye med det Eller, det vil si, nå når lillemor kommer så ville jeg gjerne vært gift! Jeg foreslo å dra på tinghuset og signere, og ta seremoni når vi hadde råd, men det gikk han ikke med på, for han VET jeg gleder meg sånn til å gifte meg.. Vi er også der med å ville skrive under papirene for å få det unnagjort, men hos oss er det omvendt! Det er mannen som ønsker seg stort og staselig bryllup med vielse i kirka Men her er det heller ingen hast, vært forlovet et år bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 6. januar 2015 #1259 Del Skrevet 6. januar 2015 Følger dere ikke gamle regler om at man skal være gift innen ett år fra forlovelsesdatoen altså? Vi overholdt fristen, 9 måneder fra forlovelse Men det er dyrt å gifte seg ja :daaner: Og jeg er enig i at hvis man først skal gjøre det, så får man gjøre det skikkelig Selv om det hadde fristet å reise til utlandet hvis jeg skulle gjort det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 6. januar 2015 #1260 Del Skrevet 6. januar 2015 Følger dere ikke gamle regler om at man skal være gift innen ett år fra forlovelsesdatoen altså? Vi overholdt fristen, 9 måneder fra forlovelse Men det er dyrt å gifte seg ja :daaner: Og jeg er enig i at hvis man først skal gjøre det, så får man gjøre det skikkelig Selv om det hadde fristet å reise til utlandet hvis jeg skulle gjort det igjen Blir helt skjelven av å tenke på hvor dyrt det er med bryllup... Vi er såpass unge at jeg tviler det har noe å si om vi venter noen år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå