Lilleninja Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #1221 Del Skrevet 3. januar 2015 I dag skal vi se filmen til det fødselsforberedende kurset jeg vant fra En God Fødsel på nett, spent på den På mandag er det fødselsforb. kurs med jordmor på helsestasjonen Gubben har sagt ifra på jobb at han blir borte siste del av dagen, men han har jo ikke ordnet vikar, så er litt bekymret for at noen skal bli syk eller noe, så han ikke kan være med likevel.... Det skjedde jo når han skulle være med til jordmor i desember :/ Nå er det første dag tilbake etter ferien for kollegaene hans da, og han må gå i den perioden som uansett er så rolig at de pleier å sette seg ned før de rydder (og ryddeperioden da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 3. januar 2015 #1222 Del Skrevet 3. januar 2015 Du må si ifra om filmen er bra! Jeg må vurdere den hvis jeg føler jeg trenger mer info når jeg også har fått vært på kurs. Har de ikke kurset på sykehuset der du skal føde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #1223 Del Skrevet 3. januar 2015 Du må si ifra om filmen er bra! Jeg må vurdere den hvis jeg føler jeg trenger mer info når jeg også har fått vært på kurs. Har de ikke kurset på sykehuset der du skal føde? Det blir senere i dag, vi så en episode Doctor Who i stedet (prioriteringer) Eehm, tror ikke det? Nå ble jeg plutselig usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 3. januar 2015 #1224 Del Skrevet 3. januar 2015 litt usikker på hva jeg syns om kurset, men jeg gir det en sjanse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 3. januar 2015 #1225 Del Skrevet 3. januar 2015 Så koselig å høre at du har hatt en fin jul og nyttårsaften. Ååå "happy first year" var jo supersøt da! 35 uker tenkt at du er høygtavid a! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. januar 2015 #1226 Del Skrevet 3. januar 2015 Det blir senere i dag, vi så en episode Doctor Who i stedet (prioriteringer) Eehm, tror ikke det? Nå ble jeg plutselig usikker Neida, det går via helsestasjonen her i byen. Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. januar 2015 #1227 Del Skrevet 3. januar 2015 Håper virkelig ikke at han går glipp av kurset hos JM! Kejdelig for dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. januar 2015 #1228 Del Skrevet 4. januar 2015 Fikk dere sett filmen? Håper han får vært med imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 4. januar 2015 #1229 Del Skrevet 4. januar 2015 Ojj du nærmer deg termin du jo! Syns du nettopp var i uke 20 og noe Håper du får med deg mannen på kurset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #1230 Del Skrevet 4. januar 2015 litt usikker på hva jeg syns om kurset, men jeg gir det en sjanse Jeg har spart å se den fordi jeg ville være sikker på at vi begge fikk sett den hvis det var tidsbegrensning etter innlogging.. Og fikk opp "kurslisensen gikk ut for 14 dager siden" i går Gjett hvem som gikk trist og hormonell og gråt på rommet? ... Så koselig å høre at du har hatt en fin jul og nyttårsaften. Ååå "happy first year" var jo supersøt da! 35 uker tenkt at du er høygtavid a! :D Det var en veeeldig søt kommentar, ja JA! Tenk Neida, det går via helsestasjonen her i byen. Godt nyttår! FLOTT! Bra noen har peiling på byens business her ^^ Godt nyttår, ja ;D Håper virkelig ikke at han går glipp av kurset hos JM! Kejdelig for dere begge! Nei, det må bare gå, tenker jeg! Fikk dere sett filmen? Håper han får vært med imorgen. Lisensen var visst gått ut ... Satser på det, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #1231 Del Skrevet 4. januar 2015 Ojj du nærmer deg termin du jo! Syns du nettopp var i uke 20 og noe Håper du får med deg mannen på kurset! Ja, tenk Det gikk kjempetregt til ett visst punkt, og så er det plutselig 2 uker til man sier hun kan komme når som helst Wæææ Satser på at han kommer seg med, ja Ellers tror jeg at jeg kommer til å gå gråtende bort *hormones* I dag har jeg vasket og hengt opp to runder med babytøy Søøøte små klær Og ene bamsen hennes, en kanin, er vasket og hengt opp etter ørene Nå skal vi i bursdag til samboeren til gubben sin tante Jeg har laget banankake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 4. januar 2015 #1232 Del Skrevet 4. januar 2015 Ja, tenk Det gikk kjempetregt til ett visst punkt, og så er det plutselig 2 uker til man sier hun kan komme når som helst Wæææ Satser på at han kommer seg med, ja Ellers tror jeg at jeg kommer til å gå gråtende bort *hormones* I dag har jeg vasket og hengt opp to runder med babytøy Søøøte små klær Og ene bamsen hennes, en kanin, er vasket og hengt opp etter ørene Nå skal vi i bursdag til samboeren til gubben sin tante Jeg har laget banankake Før du vet ordet av det er hun her! Om noen uker sitter du vel å skriver på tastaturet med èn hånd mens den andre armen er opptatt med å holde lille bebisen haha, ser det for meg. Er så koselig! MmmMm banankake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. januar 2015 #1233 Del Skrevet 4. januar 2015 Hihi jeg ser for meg kaninen mannen har funnet fram sin bamse så lille skal få. Var så koslig at han fant den selv og la den frem! Jeg gleder meg til å begynne å vaske babyklær! Tenk at hun er her snart da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #1234 Del Skrevet 4. januar 2015 Før du vet ordet av det er hun her! Om noen uker sitter du vel å skriver på tastaturet med èn hånd mens den andre armen er opptatt med å holde lille bebisen haha, ser det for meg. Er så koselig! MmmMm banankake Når vugga og/eller sprinkelsenga er klar så skal jeg endelig glede meg ordentlig! For nå er det sånn at jeg nesten får litt pustevansker når jeg tenker på at det er under 2 uker igjen til hun er å regne som "innafor termin" hvis hun blir født nå Hihi jeg ser for meg kaninen mannen har funnet fram sin bamse så lille skal få. Var så koslig at han fant den selv og la den frem! Jeg gleder meg til å begynne å vaske babyklær! Tenk at hun er her snart da! Den ser veldig søt ut der den henger Nå henger det også ett par tøffelsokker (på en måte) som er formet som hundehoder med ører og hele pakka på snora Men de henger etter "nakkeskinnet", so to speak ;P Gubben hadde visst ikke en fast bamse når han var liten, mens jeg brukte min så mye at den er helt utslitt Den ligger i ett skap her hjemme, da ^^ Jeg koste i stykker ørene på den, så der er det sydd på med gardinstoff, og for å få vasket den så måtte mamma ta den når jeg sov, og få den inn igjen før jeg våknet Koselig at mannen din viser entusiasme sånn, da ^^ Wææææ, ja, tenk Som sagt over; jeg skal gå over til mer "glede seg" enn "panikk" når enten sprinkelseng eller vugge er klar ;D Nå har vi blitt enig om at vi innen "rimelig antall dager" skal bytte ut tv-bordet med den kommoden som står på det kommende barnerommet nå Vi skal få en kommode av mamma som hun hadde enten mine eller storesøster sine klær i da vi var mindre (hun har begge) Utvidet info om klesvasken i dag føler ;P Jeg vasket to maskiner i dag, en med helt hvite babyklær, bamsen hennes og helseteppe i hvitt, og en maskin med hvite klær med brune/beige/svarte detaljer på og en hettehåndduk Så har jeg vasket topplokket, baljen og den øverste skuffen i stellekommoden. Har også lagt litt stellesaker vi fikk til jul blant annet, i øverste skuff Så hengte jeg først opp ene puljen med klær. Mellom alt så har jeg satt alt av julestæsj på spisebordet vårt, og trykket sammen juletreet. Når jeg hadde pakket ned juletreet, og stod og hang opp andre runden med babytøy så hadde jeg så vondt i bekkenet og var så sliten at jeg begynte å gråte Gubben spurte om det var gledestårer, og da jeg sa nei fikk jeg egentlig beskjed om å gå og sette meg! Men jeg ville henge ferdig tøyet først, for det var jo faktisk koselig Men da pakket han ned resten av jula, hvertfall, og så støvsuget han opp barnålene fra plasttreet, så jeg kunne sette tørkestativet der juletreet hadde stått Godt å ha pakket ned jula, og det er jo veldig koselig å se de småttisklærne som henger på tørkestativet Mamma har faktisk også vasket babytøy hos seg i dag, arvetøy, og gulpekluter/laken/håndklær også Hun har strøket en del av det også ;P Nå har vi vært hjemme en stund etter å ha vært i bursdag. Jeg har blitt vartet opp med koffeinredusert earl grey-te i sofaen, og lillemor har hatt seg (og har enda) en skikkelig raptus i magen Inkludert å dytte hodet så langt ned at det kjennes ut som hun prøver å komme seg ut mellom beina mine Fortsatt veldig vondt i bekkenet etter dagens "økt", så blir avslapning den lille resten av kvelden som er igjen før jeg skal legge meg, og så får jeg vaske resten av stellekommoden og pakke ned klær i den i morgen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 4. januar 2015 #1235 Del Skrevet 4. januar 2015 Så koselig det høres ut med alle de søte små klærne som henger der, samt kaninen! Hihi. Tenk, ikke lenge til hun er hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #1236 Del Skrevet 4. januar 2015 Så koselig det høres ut med alle de søte små klærne som henger der, samt kaninen! Hihi. Tenk, ikke lenge til hun er hos dere Neeei, ikke lenge igjen nååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 4. januar 2015 #1237 Del Skrevet 4. januar 2015 Det er så koselig å vaske de små klærne Kaninen høres morsom ut, der den henger Er det mye som gjenstår når klærne er vasket og vugga malt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #1238 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Det er så koselig å vaske de små klærne Kaninen høres morsom ut, der den henger Er det mye som gjenstår når klærne er vasket og vugga malt? Nei Eller, jo, avhengig av hvordan man ser på det Skal vaske ferdig stellekommoden, så jeg får pakket ned klærne (logisk nok), så skal vi ta kommoden som står på gjesterommet til tv-bord og få kjørt bort tv-bordet vi har nå. Og ellers er det generell rydding og vasking i egentlig hele leiligheta.. Så skal vi demontere gjestesenga, og bare beholde madrassen Der skal jo sprinkelsenga opp Taklampa på det som nå blir barnerom skal byttes, og vi skal få opp en vegglampe når vi har fått opp sprinkelsenga Så må madrassene få luftet seg, da Ooog så må jeg vaske sengetøy/madrassbeskyttere/tisselaken og gardinene som skal opp på barnerommet Endret 5. januar 2015 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. januar 2015 #1239 Del Skrevet 5. januar 2015 Nei Eller, jo, avhengig av hvordan man ser på det Skal vaske ferdig stellekommoden, så jeg får pakket ned klærne (logisk nok), så skal vi ta kommoden som står på gjesterommet til tv-bord og få kjørt bort tv-bordet vi har nå. Og ellers er det generell rydding og vasking i egentlig hele leiligheta.. Så skal vi demontere gjestesenga, og bare beholde madrassen Der skal jo sprinkelsenga opp Taklampa på det som nå blir barnerom skal byttes, og vi skal få opp en vegglampe når vi har fått opp sprinkelsenga Så må madrassene få luftet seg, da Ooog så må jeg vaske sengetøy/madrassbeskyttere/tisselaken og gardinene som skal opp på barnerommet Det er jo en del ting, men det høres ut som om det aller meste der kan gå ganske fort når dere først setter igang Ugh, rydding og vasking står på lista her også - kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 5. januar 2015 #1240 Del Skrevet 5. januar 2015 Hei Her var du! Kjenner jeg begynner å glede meg stort til å vaske de minste klærne igjen. De tar så lite plass på tørkestativet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå