malicious Skrevet 18. august 2014 #181 Del Skrevet 18. august 2014 I dag har jeg opplevd noe nytt igjen Var veldig sliten etter jobb i dag, men satte likevel i gang med matlaging når jeg kom hjem. Gubben var ikke sulten, så jeg syntes ikke jeg kunne spørre han om å lage mat når bare jeg skulle spise.. Vannet til spaghettien hadde nesten begynt å koke, så jeg skulle skjære opp pølsebiter å ha til. Kommer ca. halvveis i oppdelingen av pølsene før jeg begynner å gråte (!) fordi jeg er så sliten .. Da jagde gubben meg i sofaen, gitt Haha åååh! Hormoner! <3 Jeg begynte å grine fordi jeg ikke fikk spise maten til kjæresten forrige uke. Han fikk dårlig samvittighet og gav meg maten hans. Hahaha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 18. august 2014 #182 Del Skrevet 18. august 2014 Bra mann™ ! Neste gang ber du ham kanskje likevel? Det var jo tross alt ikke bare du som skulle spise 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. august 2014 Forfatter #183 Del Skrevet 18. august 2014 Haha, malicious Det er første gangen jeg har merket så mye til hormonene altså Men det er vel et godt tegn, forsåvidt Håper bare ikke det er sånn at jeg skal bli en "cryer" Du har nok et poeng der, Androide Jeg skulle jo bare være flink da Han hadde jo egentlig sagt at han kunne lage det, men "stor jente, kan selv" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 21. august 2014 Forfatter #184 Del Skrevet 21. august 2014 16 uker i dag altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. august 2014 #185 Del Skrevet 21. august 2014 Hurra for 16 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 21. august 2014 #186 Del Skrevet 21. august 2014 YEY! 16! :-D Magen begynt å stikke frem eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 21. august 2014 #187 Del Skrevet 21. august 2014 Hurra for 16 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. august 2014 #188 Del Skrevet 21. august 2014 Gratulerer med 16 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 22. august 2014 Forfatter #189 Del Skrevet 22. august 2014 Takk alle sammen Nåja, litt mage har jeg vel begynt å få Ser for det meste lubben ut, men magen har endret form Mamma syns jeg har fått litt babymage da Og ei jeg kjenner som vet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 22. august 2014 #190 Del Skrevet 22. august 2014 Det synes ikke på meg om jeg vil engang! Og det er egentlig helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 22. august 2014 #191 Del Skrevet 22. august 2014 Når er det vanlig at magen kommer? Individuelt kanskje? Er det lettere å se på de som er veldig slanke fra før av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 22. august 2014 Forfatter #192 Del Skrevet 22. august 2014 Jeg vet ikke helt, det kommer jo an på om man er førstegangs eller ikke osv Synes fortere på de som har vært gravide før, for da har magen vært "tøyd og strukket" før Det er nok også veldig individuelt ja Tror det kan slå begge veier på tynne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 23. august 2014 #193 Del Skrevet 23. august 2014 Jeg vet ikke helt, det kommer jo an på om man er førstegangs eller ikke osv Synes fortere på de som har vært gravide før, for da har magen vært "tøyd og strukket" før Det er nok også veldig individuelt ja Tror det kan slå begge veier på tynne Jeg har normal kroppsbygging, og har aldri vært gravid før. Her syns det godt at jeg er gravid, og jeg er 13 uker i dag. Og det er forskjell på morgen og kveld, for på kvelden får jeg ikke lenger til å lukke jakka mi over magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 23. august 2014 Forfatter #194 Del Skrevet 23. august 2014 Hehe, høres litt kjent ut det siste der ja Tror nok det er noe i det at jeg ikke vil glede meg over babymage helt enda Jeg ser jo så frem til å få beibimaaageee Og så er jeg så redd for at ikke alt skal være i orden, siden vi ikke har vært på noen ultralyd eller noe enda Nå tar jeg meg selv i å stryke litt nederst på magen i blant, kooos ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 23. august 2014 #195 Del Skrevet 23. august 2014 Jeg har normal kroppsbygging, og har aldri vært gravid før. Her syns det godt at jeg er gravid, og jeg er 13 uker i dag. Og det er forskjell på morgen og kveld, for på kvelden får jeg ikke lenger til å lukke jakka mi over magen Nytt bilde, nytt bilde!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 23. august 2014 #196 Del Skrevet 23. august 2014 Så spennende å lese! Her vil jeg gjerne følge med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 23. august 2014 Forfatter #197 Del Skrevet 23. august 2014 Hjertelig velkommen skal du være Frk.mh 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 23. august 2014 #198 Del Skrevet 23. august 2014 Nytt bilde, nytt bilde!! Skal prøve å huske på å legge ut i dagboka mi i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 24. august 2014 Forfatter #199 Del Skrevet 24. august 2014 Det syns jeg du må, Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 24. august 2014 #200 Del Skrevet 24. august 2014 Og du, lilleninja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå