Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

I dag har jeg opplevd noe nytt igjen :P

Var veldig sliten etter jobb i dag, men satte likevel i gang med matlaging når jeg kom hjem.

Gubben var ikke sulten, så jeg syntes ikke jeg kunne spørre han om å lage mat når bare jeg skulle spise..

Vannet til spaghettien hadde nesten begynt å koke, så jeg skulle skjære opp pølsebiter å ha til. Kommer ca. halvveis i oppdelingen av pølsene før jeg begynner å gråte (!) fordi jeg er så sliten ..

Da jagde gubben meg i sofaen, gitt :)

Haha åååh! Hormoner! <3

Jeg begynte å grine fordi jeg ikke fikk spise maten til kjæresten forrige uke. Han fikk dårlig samvittighet og gav meg maten hans. Hahaha.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra mann™ ! Neste gang ber du ham kanskje likevel? Det var jo tross alt ikke bare du som skulle spise :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, malicious :fnise: Det er første gangen jeg har merket så mye til hormonene altså :P Men det er vel et godt tegn, forsåvidt :) Håper bare ikke det er sånn at jeg skal bli en "cryer" :fnise:

Du har nok et poeng der, Androide :) Jeg skulle jo bare være flink da :fnise: Han hadde jo egentlig sagt at han kunne lage det, men "stor jente, kan selv" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen :nigo:
Nåja, litt mage har jeg vel begynt å få :P Ser for det meste lubben ut, men magen har endret form :)
Mamma syns jeg har fått litt babymage da :) Og ei jeg kjenner som vet det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det vanlig at magen kommer? Individuelt kanskje? Er det lettere å se på de som er veldig slanke fra før av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt, det kommer jo an på om man er førstegangs eller ikke osv :P
Synes fortere på de som har vært gravide før, for da har magen vært "tøyd og strukket" før :)
Det er nok også veldig individuelt ja :) Tror det kan slå begge veier på tynne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt, det kommer jo an på om man er førstegangs eller ikke osv :P

Synes fortere på de som har vært gravide før, for da har magen vært "tøyd og strukket" før :)

Det er nok også veldig individuelt ja :) Tror det kan slå begge veier på tynne :P

Jeg har normal kroppsbygging, og har aldri vært gravid før. Her syns det godt at jeg er gravid, og jeg er 13 uker i dag. Og det er forskjell på morgen og kveld, for på kvelden får jeg ikke lenger til å lukke jakka mi over magen :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, høres litt kjent ut det siste der ja :)
Tror nok det er noe i det at jeg ikke vil glede meg over babymage helt enda :P
Jeg ser jo så frem til å få beibimaaageee :laugh: Og så er jeg så redd for at ikke alt skal være i orden, siden vi ikke har vært på noen ultralyd eller noe enda :(
Nå tar jeg meg selv i å stryke litt nederst på magen i blant, kooos ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har normal kroppsbygging, og har aldri vært gravid før. Her syns det godt at jeg er gravid, og jeg er 13 uker i dag. Og det er forskjell på morgen og kveld, for på kvelden får jeg ikke lenger til å lukke jakka mi over magen :P

Nytt bilde, nytt bilde!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...