Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må nok bare gå sin gang :) Men det smatt som sagt på "plass" igjen i løpet av onsdagen, så gjør ikke så vondt lenger :) Er i det ribbeinet som ligger rett under der puppen starter på en måte :P Noen ganger kan man bruke støttebandasje rundt, men de anbefalte ikke det sist, siden jeg har astma, og pustinga mi ville blitt begrenset av bandasjen :) (Får fortere lungebetennelse osv osv osv) :P
Men håper det holder seg på plass og ikke kommer ut igjen når jeg er tilbake på jobb :P
Sist så hostet jeg til det knakk, og så hostet jeg det på plass igjen etter 5 dager, så gikk det kanskje 2 dager før jeg hostet det ut igjen :(:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) Går bra nå altså, som sagt ikke vondt når det har poppet inn igjen :P
Men var greit å få disse dagene med hvile likevel, så det får begynt å gro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for 14 uker!! :hoppe:

Og huff med ribbeinet! Håper det holder seg på plass og gror riktig denne gangen :)

Edit: hadde mistet ettallet :P

Endret av Spiremor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du mente 14 uker? :fnise: Hihi :fnise:

Takk for det :) Kjennes lovende ut, så langt! :)

Og forresten, jeg trodde VIRKELIG jeg skulle være ferdig med å kaste opp nå? :(

Så feil kan man ta, for kyllingposteien på kjøkkenet luktet så vondt i dag, at jeg måtte løpe på do og
spyyyy :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :hug: Hadde jo et lite opphold i kvalmen, så håper det var en "engangsting" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4. september, akkurat 18+0 da :)
Gleder meg :laugh: Håper vi får vite hva det er :)
Stod jo i innkallinga at "Bestemmelse av kjønn inngår ikke i undersøkelsen, da dette er tidkrevende og ofte viser seg å være feil" :/ Men jeg kommer nok til å spørre uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor har ikke jeg vært her før? :O men nå er jeg det da! Lest noen av de siste sidene nå. Ikke moro med kvalme og spying nei, håper det gir seg snart ;)

Og hurra for 15 uker! :-D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha du syns 4. September er lenge forresten? Jeg er 12 uker (om jeg klarer å komme så langt da) den 8. Oktober! DET er lenge til det "/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor HAR du ikke vært her før? :sjokkert: Hihi :fnise:
Har ikke spydd på en uke nå, og blir bare kvalm når jeg står opp og om ettermiddagene når jeg ikke har spist nok på dagen nå :laugh:

Herregud! :sjokkert: Er det virkelig sååååå lenge til? :sjokkert: Føler med deg! :P
Selvfølgelig kommer du dit, det er meant to be :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor HAR du ikke vært her før? :sjokkert: Hihi :fnise:

Har ikke spydd på en uke nå, og blir bare kvalm når jeg står opp og om ettermiddagene når jeg ikke har spist nok på dagen nå :laugh:

Herregud! :sjokkert: Er det virkelig sååååå lenge til? :sjokkert: Føler med deg! :P

Selvfølgelig kommer du dit, det er meant to be :hjerte:

Syyykt at jeg ikke har vært her før!! :grine: Suger på å sjekke "A-L" kategorien!

JA, det eeer så lenge til... så for å gjøre det litt lettere for meg, deler jeg opp høydepunktene fram til uke 12. Så nå gleder jeg meg til uke 6! :danse::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...