Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Heisann! Vil gjerne følge med deg her! Prøver selv å få til en spire, så kjekt å følge noen som har fått det til!;)

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det, du er hjertelig velkommen ^^ Håper spiren sitter fort for dere da :)
Har dere prøvd lenge?

Her trooor jeg at jeg har begynt litt med "nesting" :P Har til nå ryddet litt ut av et konsollbord vi har,
fått flyttet dette ut i gangen, og fått flyttet kommoden vi hadde i gangen inn på "gjesterommet" :)
Nå skal jeg snart rydde ut av/tømme den kommoden og vaske over den, siden vi skal ha babyklær i den :laugh:
Vi har fått litt klær av besteforeldrene mine allerede, så blir nok å vaske opp litt ganske fort etter
at kommoden er klar, så det er gjort :) Så har jeg 2-3 plagg jeg har fått av mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vaskemaskinen skal forresten få kjørt seg i dag uansett, nå som jeg er hjemme i Bodø en helg,
så jeg skal få tømt kleskurven for finvask :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kun i pp1, så tviler på at vi får det til på første forsøk. Men hvem vet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy! Tiden går! Jeg er kun 5+1, ser det viser feil i tickeren usnsett om jeg valgte samme termindato.. Mulig de regner forskjellig i usa(?).

I første omgang gleder jeg meg til uke 8, så uke 12. Håper virkelig jeg kommer til uke 12...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kalkulator brukte du for å finne termindatoen? :)
Ja, det er jo de to som er "størst" nå i starten :) Syns det er koselig at det klaffet så fort
for dere ^^ Satser på at det går bra og at uke 12 plutselig er her <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å legge inn termindatoen du fikk der minus tre dager ;)
Babyverden sin termin er 40+3, mens i apper og sånt har jeg måtte legge inn 40+0 for å få riktig uke og sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No worries :)

Teite, teite, teite Alsgård helsestasjon! Prøvde å ringe i forrige uke, og igjen i dag. Telefonsvareren sa bare at de hadde redusert åpningstid (jeg tenkte telefontid) på grunn av ferieavvikling. Så jeg tenkte; hm, er ikke så langt dit (bokstavlig talt bare ned en bakke), jeg går ned og ser. Og på døra står det lapp om at; joda, de skal stenge driften av helsestasjonen fra 11. august!

Hvor skal jeg nå da? :(
Prøver meg på sentrum tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg syns ikke det, for jeg sammenligner med sånn den så ut da jeg var max oppblåst i første trimester :fnise:
Men kjenner jo forskjell på den nederst :) Og ser bittelitt forskjell.. Før var det liksom rett og så plutselig!
Kosevalken! Men nå er det mer rundt og fint :P Mamma mente jo jeg hadde fått babymage for to uker siden allerede :fnise: "Du har blitt tynnere i ansiktet og på rumpa, men har fått babymage" sa hun vel :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom forresten på noe jeg har glemt å skrive her :omg:
Mot slutten av arbeidsdagen i går, så knakk jeg opp igjen et gammelt ribbeinsbrudd :P
Så dro bort på legevakta og fikk beskjed om å ta imot sykemelding t.o.m. lørdag, og å forlenge den hvis jeg følte behov for det :P Så smatt det på plass igjen da (samme skjedde sist), så satser på jobb på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerte på tickeren når jeg trakk fra tre dager! Takk!

Jeg ser ut som jeg er gravid nå, er så oppblåst:p takk og liv for at vi bruker uniform på jobb:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe må le litt av meg selv:p

Jeg skriver at jeg ser ut som jeg er gravid, men det er jeg jo faktisk:p tror ikke det har gått helt opp for meg enda:p

Det jeg mente var at jeg ser ut som jeg har fått babymage allerede;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :) Fort gjort det der :) Sånn følte jeg det også i starten, for jeg var så oppblåst :P
Og så "gikk lufta ut av meg" dagen etter, og jeg tenkte "Hm, var hvertfall ikke noen babymage nei" :P
Sånn gikk det av og på lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom forresten på noe jeg har glemt å skrive her :omg:

Mot slutten av arbeidsdagen i går, så knakk jeg opp igjen et gammelt ribbeinsbrudd :P

Så dro bort på legevakta og fikk beskjed om å ta imot sykemelding t.o.m. lørdag, og å forlenge den hvis jeg følte behov for det :P Så smatt det på plass igjen da (samme skjedde sist), så satser på jobb på mandag :)

No! hvordan klarte du det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke heelt sikker, men tror jeg bøyde meg frem litt skjevt og evt pustet dypt inn samtidig :P
Stakk til når jeg reiste meg :P Så var det å stå 40 minutter ca. til på jobb før jeg ble avløst da :P ..
Legen sa at sannsynligvis har det grodd skjevt etter bruddet, og det har jeg jo egentlig mistenkt, siden jeg har fått litt vondt i området rundt av og til. Tenkte jo mest at det kunne være muskulært eller sener da..
Men han bare kjente litt på området, og gjorde noen forskjellige "trykke-tester" på en måte :) Han kjente en klump der bruddet var sa han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...