malicious Skrevet 7. august 2014 #141 Del Skrevet 7. august 2014 Uff! Noe de kan gjøre da? Eller gror det av seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. august 2014 Forfatter #142 Del Skrevet 8. august 2014 Må nok bare gå sin gang Men det smatt som sagt på "plass" igjen i løpet av onsdagen, så gjør ikke så vondt lenger Er i det ribbeinet som ligger rett under der puppen starter på en måte Noen ganger kan man bruke støttebandasje rundt, men de anbefalte ikke det sist, siden jeg har astma, og pustinga mi ville blitt begrenset av bandasjen (Får fortere lungebetennelse osv osv osv) Men håper det holder seg på plass og ikke kommer ut igjen når jeg er tilbake på jobb Sist så hostet jeg til det knakk, og så hostet jeg det på plass igjen etter 5 dager, så gikk det kanskje 2 dager før jeg hostet det ut igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. august 2014 #143 Del Skrevet 8. august 2014 Auda! God bedring Lilleninja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. august 2014 Forfatter #144 Del Skrevet 8. august 2014 Takk takk Går bra nå altså, som sagt ikke vondt når det har poppet inn igjen Men var greit å få disse dagene med hvile likevel, så det får begynt å gro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 8. august 2014 #145 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Hipp hurra for 14 uker!! Og huff med ribbeinet! Håper det holder seg på plass og gror riktig denne gangen Edit: hadde mistet ettallet Endret 9. august 2014 av Spiremor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 9. august 2014 Forfatter #146 Del Skrevet 9. august 2014 Regner med du mente 14 uker? Hihi Takk for det Kjennes lovende ut, så langt! Og forresten, jeg trodde VIRKELIG jeg skulle være ferdig med å kaste opp nå? Så feil kan man ta, for kyllingposteien på kjøkkenet luktet så vondt i dag, at jeg måtte løpe på do og spyyyy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. august 2014 #147 Del Skrevet 9. august 2014 Kasta opp til ca. uke 16, jeg. Håper du slipper med denne gangen, og at kvalmen snart drar sin vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 9. august 2014 Forfatter #148 Del Skrevet 9. august 2014 Takk Hadde jo et lite opphold i kvalmen, så håper det var en "engangsting" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 14. august 2014 Forfatter #149 Del Skrevet 14. august 2014 15 ukeeer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. august 2014 #150 Del Skrevet 14. august 2014 Hurra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 14. august 2014 #151 Del Skrevet 14. august 2014 Hurra for 15 uker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. august 2014 #152 Del Skrevet 14. august 2014 Yay! 15 uker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. august 2014 #153 Del Skrevet 14. august 2014 15 uker alt! Når skal dere på OUL? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. august 2014 Forfatter #154 Del Skrevet 15. august 2014 4. september, akkurat 18+0 da Gleder meg Håper vi får vite hva det er Stod jo i innkallinga at "Bestemmelse av kjønn inngår ikke i undersøkelsen, da dette er tidkrevende og ofte viser seg å være feil" :/ Men jeg kommer nok til å spørre uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 15. august 2014 #155 Del Skrevet 15. august 2014 De vil vel helgardere seg da 4 september er jo ikke lenge til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. august 2014 Forfatter #156 Del Skrevet 15. august 2014 Regner med det er derfor ja Nei, nå er det jo under 3 uker til Håper de seeeeer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 15. august 2014 #157 Del Skrevet 15. august 2014 Hvorfor har ikke jeg vært her før? :O men nå er jeg det da! Lest noen av de siste sidene nå. Ikke moro med kvalme og spying nei, håper det gir seg snart Og hurra for 15 uker! :-D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 15. august 2014 #158 Del Skrevet 15. august 2014 Haha du syns 4. September er lenge forresten? Jeg er 12 uker (om jeg klarer å komme så langt da) den 8. Oktober! DET er lenge til det "/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. august 2014 Forfatter #159 Del Skrevet 16. august 2014 Ja, hvorfor HAR du ikke vært her før? Hihi Har ikke spydd på en uke nå, og blir bare kvalm når jeg står opp og om ettermiddagene når jeg ikke har spist nok på dagen nå Herregud! Er det virkelig sååååå lenge til? Føler med deg! Selvfølgelig kommer du dit, det er meant to be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 17. august 2014 #160 Del Skrevet 17. august 2014 Ja, hvorfor HAR du ikke vært her før? Hihi Har ikke spydd på en uke nå, og blir bare kvalm når jeg står opp og om ettermiddagene når jeg ikke har spist nok på dagen nå Herregud! Er det virkelig sååååå lenge til? Føler med deg! Selvfølgelig kommer du dit, det er meant to be Syyykt at jeg ikke har vært her før!! Suger på å sjekke "A-L" kategorien! JA, det eeer så lenge til... så for å gjøre det litt lettere for meg, deler jeg opp høydepunktene fram til uke 12. Så nå gleder jeg meg til uke 6! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå