Gå til innhold

Tusle skal bli mamma igjen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt tegn at det begynner å skje noe iallfall :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Sitter nesten og tripper litt selv :fnise:

Masse lykke til når det endelig skjer! :)

Skrevet

Hallo?? Du kan ikke bare si at det er noe på gang og så forsvinne, så nå håper jeg du føder for harde livet! :lur::lete:

Skrevet

Velkommen til Havmus :vinke:

Og :vinke: til dere andre, og en chill pill til Mazzi :ler:

Ingen fødsel, vondtene fra i går/natt er så og si borte. Men kynnerne kommer tett og de er så intense som kynnere kan få bli.

Nå kan h*n vente til i morgen kveld, slik at jeg får kjøpt storesøstergave og henta siste ulltrekket og ammebh på posten. Bh i størrelse 85K, herregud... Enda vokser de ingenting når melka kommer, takk og lov.

Nå skal jeg se på Grimm!

Skrevet

Satser på at babyen kommer 6. februar ;):sol:

Skrevet

Du skulle føde joooo :snurt: Bra du får hentet og ordnet siste rest først, da :P

Skrevet

85K forresten..! :daane: Mine amme"pupper" fylte ikke en A-cup engang... :snurt:

Skrevet

God lattejakt i dag! ;) Håper du får ordnet det du skal! :)

Haha, jeg har oppdaget at Freya nå skriver EU-størrelse på lappene inni BHene sine, og jeg bruker da altså 75L. Til vanlig... :sukk:

Skrevet

God lattejakt i dag! ;) Håper du får ordnet det du skal! :)

Haha, jeg har oppdaget at Freya nå skriver EU-størrelse på lappene inni BHene sine, og jeg bruker da altså 75L. Til vanlig... :sukk:

Er ikke det fryktelig tungt for rygg og nakke?

Skrevet

Er ikke det fryktelig tungt for rygg og nakke?

Jo, forsåvidt, men jeg holder det brukbart i sjakk med yoga. Også er jeg høy, så jeg tror ikke jeg fremstår som voldsomt fremtung. :ler: Jeg har lyst på brystreduksjon etterhvert, men vil gjøre meg ferdig med amming først. :)

Skrevet

Ingen fødsel. I morra skal jeg på kontroll hos jm. Planen er at hun røsker herifra til evigheten og så nyser jeg ut den ungen på fredag :ler:

Denne utålmodige følelsen er totalt fremmed for meg. Jeg kjente ikke på den i det hele tatt sist gang. Har en liten teori på at det er fordi denne gangen vet jeg hva jeg går til ;) jeg vet hva jeg skal gjennom og jeg vet hvor fantastisk det er å være ferdig :)

Ble ingen latte på meg, Joyce. T har vært dårlig i dag. Hun har hanglet et par dager, men i dag var hun tydelig sliten. Ingen feber da. Hun sa i stad at hun håpet hun kunne dra i bhg i morgen. Tror hun syns mora er litt kjedelig :ler:

6.februar er notert. Flere som vil tippe? Ul-termin er 9.februar og det er jammen menstermin og. Selv tipper jeg 30.januar og 2.februar (optimisten)

Skrevet

Jeg er også mye mer utålmodig denne gangen. Holder på å bli gal, og her er det nesten 4 uker til termin. :sukk: Jeg tror også det er fordi vi vet hva vi går til, men også fordi det er bra mye tyngre å gå gravid når man har en unge i tillegg. Det synes i alle fall jeg.

Til tross for at jeg legger meg tidlig, har ungen seks timer i bhg hver dag og alltid sover på dagtid, så er jeg jo utslitt når kvelden kommer!

Jeg tipper 3 februar! :jepp: Eller, når fødte du sist?

Skrevet

Tipper februar jeg :nigo:

Jeg var også skikkelig lei og utålmodig på slutten nå, føler med deg :kose:

Skrevet

Jeg er kjip og tipper 13. februar, for da blir datoen så kul, "13+2=15" :nigo:

Skrevet

Vil gjerne være med og tippe, og sier søndag 1. februar!

Skrevet

Ingen fødsel. I morra skal jeg på kontroll hos jm. Planen er at hun røsker herifra til evigheten og så nyser jeg ut den ungen på fredag :ler:

Denne utålmodige følelsen er totalt fremmed for meg. Jeg kjente ikke på den i det hele tatt sist gang. Har en liten teori på at det er fordi denne gangen vet jeg hva jeg går til ;) jeg vet hva jeg skal gjennom og jeg vet hvor fantastisk det er å være ferdig :)

Ble ingen latte på meg, Joyce. T har vært dårlig i dag. Hun har hanglet et par dager, men i dag var hun tydelig sliten. Ingen feber da. Hun sa i stad at hun håpet hun kunne dra i bhg i morgen. Tror hun syns mora er litt kjedelig :ler:

6.februar er notert. Flere som vil tippe? Ul-termin er 9.februar og det er jammen menstermin og. Selv tipper jeg 30.januar og 2.februar (optimisten)

Hihi, høres ut som en god plan :fnise: Eller, god og god ;P

Jeg tippeeer.... 4. februar :)

Skrevet

Har visst ikke skrevet her inne, men har vært innom og lest i det skjulte. Jeg vil også være med og tippe! :goodbye:

Jeg tipper 4. februar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...