Gjest avocadoen Skrevet 28. mai 2014 #61 Skrevet 28. mai 2014 I utganspunktet så er oral sex utført på sovende person voldtekt, men i dette tilfellet så er det snakk om to stykker som er i et kjæreste forhold. Dette ville aldri blitt domfellelse, og dermed ingen voldtekt. Forstålig? Så han jeg datet da jeg var 16 voldtok ikke meg fordi vi var "sammen" og han ikke ville bli dømt for det? Altså, ehm, unnskyld meg, men ser du hva du skriver her? Man har da for faen meg blitt like mye voldtatt selv om personen som har voldtatt ikke blir dømt. 4
Gjest Geit Skrevet 28. mai 2014 #62 Skrevet 28. mai 2014 Jeg kjenner i tillegg ei som begynte å le da jeg tok opp temaet om menn som blir voldtatt. Er så utrolig grusomt at folk synes slikt er morsomt... Da lurer jeg på hva som er morsomt med han jeg kjenner som ble voldtatt av stefaren sin da han var mindre og fortsatt har store problemer på grunn av det. Det er ufattelig mange myter og misoppfatninger, inkludert bagatellisering, om voldtekter og overgrep ute og går, men hvis noen regelrett begynte å le på grunn av selve ideen om at menn kan bli voldtatt, så hadde jeg tenkt mitt om vedkommende, gitt. Man får jo bare håpe at menn og gutter som har opplevd overgrep slipper å møte på sånne, da, i det minste. 1
Gjest Malanthor Skrevet 28. mai 2014 #63 Skrevet 28. mai 2014 Så han jeg datet da jeg var 16 voldtok ikke meg fordi vi var "sammen" og han ikke ville bli dømt for det? Altså, ehm, unnskyld meg, men ser du hva du skriver her? Man har da for faen meg blitt like mye voldtatt selv om personen som har voldtatt ikke blir dømt. Det er ikke det jeg sier. Jeg sier at hvis kjæresten din utfører oralsex på deg mens du sover (og du ikke har sagt fra at du misliker dette på forhånd tidligere) så vil han garantert ikke bli dømt for voldtekt, og han burde heller ikke bli det. Hvis du våkner opp og sier stopp og han ikke stopper da er det selfølgelig voldtekt.
ViljaH Skrevet 28. mai 2014 #64 Skrevet 28. mai 2014 Spurte han om det var noe jeg ikke skulle gjenta, men han sa han likte det. Og at det var helt greit det jeg gjorde. Vil ikke kalle det en voldtekt når det er kjæresten min det er snakk om.. Skulle ikke kaldt deg idiot, du som sa det var voldtekt, men voldtekt er en ganske alvorlig sak i mine øyne. TsAnonymous poster hash: a8817...4be Klart det er vanskelig å tenke på seg selv som en som voldtar. Men her var du i risikosonen. Hvis mannen din ikke hadde likt det, kunne han påstått seg voldtatt og du blitt dømt. Nå gjør han ikke det, så da går det greit. Men voldtekt er å ha sex med noen mot deres vilje. Har du ikke samtykke, er det ikke med deres vilje, altså mot deres vilje. Dette er et grått område som defineres av hvorvidt den andre mener seg voldtatt. Og det er en grense man ikke vil balansere på, mye bedre å innhente eksplisitt samtykke. 1
ViljaH Skrevet 28. mai 2014 #65 Skrevet 28. mai 2014 Det er ikke det jeg sier. Jeg sier at hvis kjæresten din utfører oralsex på deg mens du sover (og du ikke har sagt fra at du misliker dette på forhånd tidligere) så vil han garantert ikke bli dømt for voldtekt, og han burde heller ikke bli det. Hvis du våkner opp og sier stopp og han ikke stopper da er det selfølgelig voldtekt. Det er flere som er blitt dømt for sovevoldtekt. Og det er flere som har blitt dømt for voldtekt av sin partner. Begge med rette. Du må bort fra forestillingen om at voldtekt kun er en fyr som hopper ut fra en busk og angriper en ukjent kvinne med kniv mot strupen. 1
Spaghetti Skrevet 28. mai 2014 #66 Skrevet 28. mai 2014 Har skjedd meg en gang jeg vet om. Håper det skjer ofte(re). Major turn-on! Men da skal jeg helst ha dusjet natten før, da. 1
Bettina82 Skrevet 28. mai 2014 #67 Skrevet 28. mai 2014 Klart det er vanskelig å tenke på seg selv som en som voldtar. Men her var du i risikosonen. Hvis mannen din ikke hadde likt det, kunne han påstått seg voldtatt og du blitt dømt. Nå gjør han ikke det, så da går det greit. Men voldtekt er å ha sex med noen mot deres vilje. Har du ikke samtykke, er det ikke med deres vilje, altså mot deres vilje. Dette er et grått område som defineres av hvorvidt den andre mener seg voldtatt. Og det er en grense man ikke vil balansere på, mye bedre å innhente eksplisitt samtykke. Nå må man kutte ut! TS skrev allerede i første innlegget at kjæresten hadde småvåknet flere ganger i tillegg. Her er det en jente som har gjort en ting med mannen hennes som de aller fleste menn drømmer om. Synes det høres ut som om flere i denne tråden har ett unaturlig forhold til seksualitet i faste forhold uten vold. Tester dere ikke ut både nye ting og grenser her og der? Eller må det helst i en skriftlig kontrakt i forkant av hver nyoppdagelse i samlivet? Dette er ikke snakk om en ukjent person, overgrip mot barn, overgrep med makt, en bevisstløs person, osv...det er kjæresten i ett normalt voksent forhold! 1 1
Spaghetti Skrevet 28. mai 2014 #68 Skrevet 28. mai 2014 Klart det er vanskelig å tenke på seg selv som en som voldtar. Men her var du i risikosonen. Hvis mannen din ikke hadde likt det, kunne han påstått seg voldtatt og du blitt dømt. Nå gjør han ikke det, så da går det greit. Men voldtekt er å ha sex med noen mot deres vilje. Har du ikke samtykke, er det ikke med deres vilje, altså mot deres vilje. Dette er et grått område som defineres av hvorvidt den andre mener seg voldtatt. Og det er en grense man ikke vil balansere på, mye bedre å innhente eksplisitt samtykke. Hvis du ærlig talt tror at TS ville blitt dømt, som du skriver, så har du EKSTREMT lite kunnskap om dette emnet, så hvorfor du i det hele tatt uttaler deg er meg et mysterium.
Nanami Skrevet 28. mai 2014 #69 Skrevet 28. mai 2014 Tror kjæresten min bare hadde blitt sur om jeg hadde vekket han, selv om det var for å suge han. Han elsker å sove
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #70 Skrevet 28. mai 2014 Jeg måtte bare spørre min jeg om hva han hadde sagt/gjort hvis jeg hadde gjort det (sa jeg hadde funnet en tråd om dette) Han svarte ; Er det ikke alle mannfolks drøm da? " Så min hadde nok likt det Anonymous poster hash: 46438...bbf
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #71 Skrevet 28. mai 2014 Typen min er ikke så fæn av at jeg leker med morrabrødet hannes fordi han, som de flaste av oss, må tisse når han står opp om morran. Anonymous poster hash: 69fcd...501 1
Gjest Lincoln Skrevet 28. mai 2014 #72 Skrevet 28. mai 2014 (endret) Det er ikke det jeg sier. Jeg sier at hvis kjæresten din utfører oralsex på deg mens du sover (og du ikke har sagt fra at du misliker dette på forhånd tidligere) så vil han garantert ikke bli dømt for voldtekt, og han burde heller ikke bli det. Hvis du våkner opp og sier stopp og han ikke stopper da er det selfølgelig voldtekt. Selvfølgelig hadde han blitt dømt for voldtekt hvis dama hadde anmeldt han for voldtekt. Mener du det er greit å ha sex med sovende mennesker nå plutselig? Så lenge man sover og ikke sier stopp er det fritt fram? Det TS har gjort er voldtekt, enkelt og greit. Minstestraffen er tre år i fengsel. Endret 28. mai 2014 av Lincoln 3
Gjest HarryDotter Skrevet 28. mai 2014 #73 Skrevet 28. mai 2014 Tror kjæresten min bare hadde blitt sur om jeg hadde vekket han, selv om det var for å suge han. Han elsker å sove Hahaha! Å våkne på den måten er vel den ENESTE måten å våkne fint på :fnise: Hadde umulig blitt sur på henne, selv om jeg sov godt!
Gjest Malanthor Skrevet 28. mai 2014 #74 Skrevet 28. mai 2014 Det er flere som er blitt dømt for sovevoldtekt. Og det er flere som har blitt dømt for voldtekt av sin partner. Begge med rette. Du må bort fra forestillingen om at voldtekt kun er en fyr som hopper ut fra en busk og angriper en ukjent kvinne med kniv mot strupen. Ja det er flere som har blitt dømt for sovevoldtekter. Men det er ingen som har blitt dømt for en sovevoldtekt under slike omstendigheter som her tror jeg. 1: Kjærester/samboere. 2: Ingen grunn til at den som utfører oralsexen kan vite at den sovende part vil misslike oralsexen. 3: Ingen grad av tvang. Jeg synes at sovevoldtekt er forkastelig, så ikke missforstå meg. Jeg er ikke en av dem du må overbevise om at dette er en form for voldtekt for det er det helt klart. Men hvis min samboer skulle finne på og gi meg en blowjob mens jeg sover, og forholdet vårt er som nå; helt flott og det ikke finnes en eneste grunn til at hun burde forstå at dette ikke vil bli satt pris på så ville det være utenkelig og definere dette som voldtekt i min bok.
Nanami Skrevet 28. mai 2014 #75 Skrevet 28. mai 2014 Hahaha! Å våkne på den måten er vel den ENESTE måten å våkne fint på :fnise: Hadde umulig blitt sur på henne, selv om jeg sov godt! Da er du ikke like glad i å sove som min kjæreste. Han står opp 5 min før han må gå hjemmefra for å rekke jobb. Så han rekker ikke spise, drikke kaffe eller noe. så dersom jeg hadde prøvd å vekke han før han absolutt må så hadde han blitt ordentlig muggen
Gjest Heartbeat Skrevet 28. mai 2014 #76 Skrevet 28. mai 2014 Om det å suge sin egen kjæreste i sovende tilstand er voldtekt, har jeg begått overgrep flerfoldige ganger! 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #77 Skrevet 28. mai 2014 Spurte han om det var noe jeg ikke skulle gjenta, men han sa han likte det. Og at det var helt greit det jeg gjorde. Vil ikke kalle det en voldtekt når det er kjæresten min det er snakk om.. Skulle ikke kaldt deg idiot, du som sa det var voldtekt, men voldtekt er en ganske alvorlig sak i mine øyne. TsAnonymous poster hash: a8817...4be Han hadde ikke samtykket til sex. Så jo du voldtok han. Og ja det er allvorlig du kan komme i fengsel i minimum 3 år for denne voldtekten du har utført.Anonymous poster hash: d8f9f...039
Timza Skrevet 28. mai 2014 #78 Skrevet 28. mai 2014 Jeg måtte bare spørre min jeg om hva han hadde sagt/gjort hvis jeg hadde gjort det (sa jeg hadde funnet en tråd om dette) Han svarte ; Er det ikke alle mannfolks drøm da? " Så min hadde nok likt det Anonymous poster hash: 46438...bbf Han hadde likt det, og det var tydeligvis et stort hint om det i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #79 Skrevet 28. mai 2014 Om det å suge sin egen kjæreste i sovende tilstand er voldtekt, har jeg begått overgrep flerfoldige ganger! Ja du er en serievoldtektskvinne. Du skulle ha sittet i fengsel i mange år.Anonymous poster hash: d8f9f...039
Gjest Heartbeat Skrevet 28. mai 2014 #80 Skrevet 28. mai 2014 AnonymBruker, on 28 May 2014 - 12:52, said: Ja du er en serievoldtektskvinne. Du skulle ha sittet i fengsel i mange år.Anonymous poster hash: d8f9f...039 Ja, sånne som meg burde ikke gå løs i samfunnet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå