Gå til innhold

KG: er dere flinke til å skille sak og person?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan nok ha kortere lunte når det gjelder enkelte, men jeg er ikke uenig med noen på trass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lagt merke til at jeg får langt mer Likes på AB-innleggene mine enn de jeg poster under nick, så jeg opplever en del trynefaktor her inne ja :(

Anonymous poster hash: 19236...11c

Det er vel noen som opplever å få en del plusser, men at det går på trynefaktor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Jeg kan nok ha kortere lunte når det gjelder enkelte, men jeg er ikke uenig med noen på trass.

Jeg er heller ikke nødvendigvis uenig på trass, men man skaper seg en personlighet her inne og noen ganger blir den personligheten så pyton at det er vanskelig å si seg enig, fordi man (som i virkeligheten) ser på hele pakken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nok ha kortere lunte når det gjelder enkelte, men jeg er ikke uenig med noen på trass.

Hehe, du kan være altfor forståelsesfull med de verste av og til :P

Anonymous poster hash: 3a7b0...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke nødvendigvis uenig på trass, men man skaper seg en personlighet her inne og noen ganger blir den personligheten så pyton at det er vanskelig å si seg enig, fordi man (som i virkeligheten) ser på hele pakken.

Ja, jeg ser den. Men du ville vel likevel ikke startet en krangel av gammel vane, dersom du egentlig er enig i det vedkommende skriver?

Hehe, du kan være altfor forståelsesfull med de verste av og til :P

Anonymous poster hash: 3a7b0...7f8

Den var ny, så nå lurer jeg virkelig på hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jørild

Ja, jeg ser den. Men du ville vel likevel ikke startet en krangel av gammel vane, dersom du egentlig er enig i det vedkommende skriver?

Nei, jeg ville bare fortsatt å ignorert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ser den. Men du ville vel likevel ikke startet en krangel av gammel vane, dersom du egentlig er enig i det vedkommende skriver?

Den var ny, så nå lurer jeg virkelig på hva du mener.

Jeg vet ikke helt jeg :P At du kan være for snill med frekke og ufine motstandere.

Anonymous poster hash: 3a7b0...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt jeg :P At du kan være for snill med frekke og ufine motstandere.

Anonymous poster hash: 3a7b0...7f8

Er man enig så er man enig, er man uenig så er man uenig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man enig så er man enig, er man uenig så er man uenig...

Jeg mener når hun er uenig! Jeg er sikkert slem som tenker sånn, menjeg har lyst å feie gulvet med de som skriver ekle innlegg hver dag. Jeg vil ikke forstå dem :P

Anonymous poster hash: 3a7b0...7f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener når hun er uenig! Jeg er sikkert slem som tenker sånn, menjeg har lyst å feie gulvet med de som skriver ekle innlegg hver dag. Jeg vil ikke forstå dem :P

Anonymous poster hash: 3a7b0...7f8

Bare å feie gulv det når man er uenig, men når man er enig med personen så blir det bare tullete å komme med frekkheter kun for å gjøre det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Hm vet ikke helt om det er direkte med KG, men er kanskje ikke så god, da det er flere skuespillere jeg ikke kan se filmer til pga, hva jeg vet om deres privat liv( Tom cruise er den mest opplagte av de)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er like elendig med navn/nick på KG som i alle andre sammenhenger. Det vil si at med ytterst få unntak så vet jeg ikke hva en bruker har skrevet tidligere eller hva slags personlighet denne brukeren normalt sett har.

De få jeg har lagt merke til er noen på en positiv måte og andre på en negativ måte. Men tror jeg behandler de likt når jeg leser et innlegg av vedkommende. Fordi om jeg kanskje langt sjeldnere er enig i hva enkelte skriver.

Ellers har jeg også fått med meg at det er litt "klikker" og "trynefaktorer" her inne, men det anser jeg bare som helt normalt. Slik er det overalt hvor folk møtes, og også på andre fora jeg er innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener når hun er uenig! Jeg er sikkert slem som tenker sånn, menjeg har lyst å feie gulvet med de som skriver ekle innlegg hver dag. Jeg vil ikke forstå dem :P

Anonymous poster hash: 3a7b0...7f8

Så problemet er at jeg er for snill og forståelsesfull etter din mening? Den kritikken lever jeg egentlig helt fint med. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mennesker på KG bruker oftere personangrep enn argumenter om det er en sak de ikke liker, eller om en bruker mener noe annet enn det politisk korrekte blant massene.

Jeg vet av erfaring at brukere trakasserer enkelte her inne fordi de ikke har likt noen av meningene.

F.E.I.G.T



Anonymous poster hash: d736d...fc5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg klarer det generelt, men ser skrått på noen (litt undrene over at noen er mindre oppegående enn en muggen vaskeklut) :)



Anonymous poster hash: da27f...034
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer det generelt, men ser skrått på noen (litt undrene over at noen er mindre oppegående enn en muggen vaskeklut) :)

Anonymous poster hash: da27f...034

:fnise:

Anonymous poster hash: 3a7b0...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til at jeg får langt mer Likes på AB-innleggene mine enn de jeg poster under nick, så jeg opplever en del trynefaktor her inne ja :(

Anonymous poster hash: 19236...11c

Det har jeg også, og særlig på gravid og spedbarn- og familieforumet! Der er det ganske ekstremt!

En av brukerne der (minst :laugh: ) har lagt meg for hat, og MÅ kommentere alt jeg skriver på en negativ måte. Det morsomme er at jeg, flere ganger, som AB har fått kose-mose svar fra henne, hun har quotet ting jeg har skrevet og vært å-så enig med meg! :fnise: Latterlig, i grunn, og jeg skjønner ikke helt hvorfor hun ikke bare blokkerer meg. Hun får vel ut litt gruff av å være slik mot meg, da, siden hun er så politisk korrekt mot nesten alle andre. (Har merket meg et par andre brukere hun også er slik mot).

Jeg skiller sak og person her inne. (Har til og med plusset et innlegg eller to fra henne jeg nevnte over her). Noe annet er jo bare arrogant! Selv om jeg kan være helt uenig i barneoppdragelsen din kan jeg være helt enig i dine politiske argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mentalt ignorerer flere brukere. Ikke gidder jeg lese innleggene og skulle jeg finne på det, så svarer jeg ikke. Sånn er det å være dust, da blir man oversett.

Hm. Det er da brukere skriver slike innlegg som dette at de taper seg i mine øyne!

Jeg har lest mange av innleggene dine og vært enig og plusset, og jeg trodde ikke du var så snever. Jaja, så feil kan man ta!

Virker nesten som om du skriver slik for å være kuul og tøff. En i gjengen, liksom. "Andre er dust, jeg er bare kuuuul!" NOT!

Anonymous poster hash: e275d...2ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...