Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015

Nautika

Anbefalte innlegg

Nå har ikke jeg blitt personlig nok til å legge til noen fra KG, men har jo folk fra jobben og tidligere medelever. Godt at familien din har forståelse for hva som er ok og ikke :)

Jeg kjenner noen på privaten + at jeg har en eller to stk. som jeg har hatt på Facebook siden 2011. Ellers har jeg heller ingen fra KG, og blir nok ikke å ha det i framtiden heller. :) Jeg pleier å renske opp i vennelisten på jevnlig basis slik at jeg får slettet de som jeg kjente for x antall år siden som var en god venn av min venn for eksempel. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner noen på privaten + at jeg har en eller to stk. som jeg har hatt på Facebook siden 2011. Ellers har jeg heller ingen fra KG, og blir nok ikke å ha det i framtiden heller. :) Jeg pleier å renske opp i vennelisten på jevnlig basis slik at jeg får slettet de som jeg kjente for x antall år siden som var en god venn av min venn for eksempel. :P

Kanskje på tide med en rensking igjen. Jeg har den regelen at om jeg ikke ville sagt hei til de om jeg møtte på de på gata, så er det ikke noe poeng å ha de på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide med en rensking igjen. Jeg har den regelen at om jeg ikke ville sagt hei til de om jeg møtte på de på gata, så er det ikke noe poeng å ha de på facebook.

En god regel. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som føler seg fryktelig andpustne? Syns noen ganger jeg peser som en hvalross...gir seg som regel hvis jeg legger meg, så mulig babyen presser på lungene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det noe liv i går? :fnise:

Ja, men ser ut som det funka dårlig! :humpe: to kvelder på rad nå uten noe action, syns godt mini kan komme nå! Vi får prøve igjen i kveld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme regel har jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men ser ut som det funka dårlig! :humpe: to kvelder på rad nå uten noe action, syns godt mini kan komme nå! Vi får prøve igjen i kveld :fnise:

Man skal visstnok gjøre det to-tre ganger på en og samme dag, i tillegg til at man bør være moden fra før av for at det skal ha skikkelig effekt. Ikke vet jeg da, her er det totalt tørke og det blir det til noen uker etter fødsel. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verste måten å prøve på :fnise: Får håpe kroppen snart skjønner tegninga :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som føler seg fryktelig andpustne? Syns noen ganger jeg peser som en hvalross...gir seg som regel hvis jeg legger meg, så mulig babyen presser på lungene?

Magen har sunket litt nå, men blir fortsatt veldig andpusten av å gå i trapper. Fint at vi har 3 etg... Lungene våre blir mindre for å gi plass til de små. Hørte det var vanlig å få hosteanfall etter fødselen for at lungene skal komme opp i str igjen. Rare kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal visstnok gjøre det to-tre ganger på en og samme dag, i tillegg til at man bør være moden fra før av for at det skal ha skikkelig effekt. Ikke vet jeg da, her er det totalt tørke og det blir det til noen uker etter fødsel. :fnise:

Med andremann hadde vi sex på termindagen, og da fikk jeg rier nesten med en gang etterpå. Desverre viste det seg å kun være maserier siden de forsvant da jeg gikk i dusjen, men det gjorde meg tydeligvis mer moden. Ble strippet dagen etterpå, og da var gutten ute fem timer etterpå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andremann hadde vi sex på termindagen, og da fikk jeg rier nesten med en gang etterpå. Desverre viste det seg å kun være maserier siden de forsvant da jeg gikk i dusjen, men det gjorde meg tydeligvis mer moden. Ble strippet dagen etterpå, og da var gutten ute fem timer etterpå :-)

Ja, vil jo alltid være de det har gått "med en gang" for. Noen som bare trenger det ekstra dyttet, på en måte. :jepp: Så det er jo virkelig verdt forsøket hvis man vil det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vil jo alltid være de det har gått "med en gang" for. Noen som bare trenger det ekstra dyttet, på en måte. :jepp: Så det er jo virkelig verdt forsøket hvis man vil det! :)

Tror ikke mannen syns det er så dumt å forsøke hvertfall :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex? Det kan jeg bare glemme, det bor jo folk der*teitemannenharhøyetankeromsæsjæl* :ler:

Hehe, tror det er mange som har det sånn, man her er mannen akkurat like klar som til vanlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende med slimpropp missdior!!

La aldri merke til at den gikk hos meg sist. Vannet bare gikk plutselig, så den må jo ha gått på ett eller annet tidspunkt før det tenker jeg. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex? Det kan jeg bare glemme, det bor jo folk der*teitemannenharhøyetankeromsæsjæl* :ler:

Hahahah :P

Her gikk slimproppen i dag, så må vel til pers i kveld jeg også :ler:

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med slimpropp missdior!!

La aldri merke til at den gikk hos meg sist. Vannet bare gikk plutselig, så den må jo ha gått på ett eller annet tidspunkt før det tenker jeg. :klo:

Aldri gått hos meg heller, den kan jo også gå over lang tid. Og den kan jo til og med komme tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...