Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015


Nautika

Anbefalte innlegg

Du kan prøve å drikke melk, eller du kan prøve Lovehearts. Funker ikke det kan du prøve Link eller Gaviscon. :) Tror Gaviscon kan brukes av gravide, men les pakningsvedlegget på Felleskatalogen for å vær sikker. :)

Takk, Teriyaki ;)

Melk prøvde jeg her en kveld, det hjalp ikke stort. Skal prøve Lovehearts først - smaker helt sikkert bedre enn Link og Gaviscon :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det ganske tøft på jobben nå. Jobber i butikk og det blir fort mye gåing. Må også være "på" store deler av arbeidsdagen. Hvordan har dere det på jobb? Er det noen andre som også har en jobb med mye aktivitet og hvordan føler dere at arbeidsdagen går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det ganske tøft på jobben nå. Jobber i butikk og det blir fort mye gåing. Må også være "på" store deler av arbeidsdagen. Hvordan har dere det på jobb? Er det noen andre som også har en jobb med mye aktivitet og hvordan føler dere at arbeidsdagen går?

Det går så som så. Jeg jobber også i butikk! Sjefen min vil tilrettelegge for

meg, men jeg ser ikke hvordan hun skal klare det i disse ferietider.... Det blir lange vakter, og verk i hele kroppen fordi man er gørrsliten. Skulle ønske jeg hadde en kontorjobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb ja.. Kaféarbeider her.. Tok imot varer på fredag (og tirsdag da), og var sikker på at ryggen skulle
knekke på midten :/ Hadde så vondt at jeg stoppet opp lassinga og banna for meg selv :/
Og da var jeg ikke halvferdig engang :/

Ikke mye muligheter for sittepauser (stort sett ingen), og sjeldent tid til å spise også,
men jobber med sistnevnte!
I dag fikk jeg spist 2 ganger i løpet av dagen, et halvt rundstykke hver gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Godt" å høre at det ikke bare er meg. Om ting skal bli tilrettelagt for meg havner jeg på kontoret. Føler det er vanskelig å ikke skulle kunne fortelle kollegaene hvorfor jeg ikke orker så mye. Heldigvis vet sjefen til sjefen, så han diskuterte ikke med meg da jeg ikke ville jobbe masse ekstra.

Gratulerer missdior! Må være deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 12 uker på torsdagen som var 😊 nå er vi mye mer avslappet 😉 har fått time til ul 3 september. Gleder oss masse. Jeg jobber på kontor, men hadde utfordring med ryggen forrige gang pga mye sitting. Skal få ordnet heve/senkepult slik at jeg kan stå litt. Har ikke fortalt det til sjefen ennå. Har ferie for øyeblikket 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne på jobb igjen på mandag etter fire uker feire, håper og regner med det går greit :) Jobber i barnehage, så det kan jo være slitsomt. Forrige gang jobbet jeg 100% til ca uke 34 (husker ikke helt), da sa bekkenet stopp. Håper formen er like fin denne gangen :)

Er forresten 15 uker i dag, "bare" fem uker til halvveis, tiden flyr!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kontorjobb, men er allikevel sykemeldt. I mitt forrige svangerskap hadde jeg en fysisk jobb som jeg ble sykemeldt fra og da sa jeg faktisk at jeg ønsket jeg hadde kontorjobb. Nå har jeg kontorjobb, psykisk krevende sådan. Men, det hjalp ikke, kroppen er allikevel for dårlig til å henge med i svingene. Holder ikke på noe mat, er minus 13 kg siden starten på graviditeten. Svimmel og sliten hele tiden.

Satser på at det snart gir seg ;)

Har forresten første legekontroll på mandag og ul på onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke noe bra ut, Tusle :(
Har du vært inne noe hos legen i forbindelse med vekttapet da?
De vil vel evt gi næring og væske intravenøst når det er så ille?
(Ei jeg kjente som ble lagt inn pga hun kastet opp vann til og med -.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg heldig når jeg ser hvordan dere har hatt det. Litt kvalme, men ikke så det har vært plagsomt. Har i hovedsak bare vært sliten. Smak- og luktesansene er forsterket og humørsvingninger.

11 uker i morgen. Bare 9 dager til UL 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har fortalt det til familien min i dag. Har ingen god følelse etter å ha fortalt det til mamma. Kjenner at stemningen mellom meg og henne ikke er helt god lenger. Fikk følelsen av at det var galt at svigermor fikk vite det før mamma. Skjønner ikke at enkelte kan bli så sure for en liten filleting.. Huff 😞 dagens utblåsning. Vet ikke hva jeg skal gjøre med dette. Samboeren sier at jeg skal la være å tenke på det, men føler at det ikke er så lett 😕 vanskelig å snakke med henne også 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist da, tinylene. Jeg ville prøvd å ikke tenke så mye på det!

Dagens kommentar fra samboeren min: "Du har begynt å få større bryster!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vond tinylene :/

Man må jo begynne et sted. Nyheten blir jo ikke mindre av den grunn. Håper hun rister det av seg og kan glede seg over det med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper sjalusien snart er over. Fikk melding av hu med at hu nå hadde forstått at alle i familien vet det for hu hadde fått gratulasjon av svigerinna mi. Virket ikke som veldig positiv tone den meldinga var skrevet i. Er kun hu som har gitt meg den tonen etter nyheten. Alle andre er så gla osv. Ja, vi måtte se Ann når det passet å fortelle det og da ble det i denne rekkefølgen denne gangen... Forrige gang visste hu det først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...