Havmus Skrevet 9. juli 2014 #461 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Oj, ja det blir lange dager! Jobber du alltid så lange vakter? Har du flere dager fri innimellom for å hente deg inn da? Jeg har hatt nok en kveld hvor jeg har sovet fra 19-19.30 tiden til 22! Helt skutt jeg. Tror jeg kjenner varmen ekstra godt også. Gleder meg til helg! Så gøy med tidlig ul langbein! Vi har en litt problematisk situasjon på jobben med bare to (egentlig tre) ansatte. Det er sjefen, meg og en til. Sjefen har ferie så jeg og min andre kollega skulle bytte på å jobbe dag og kveld og helg. Så går min andre kollega hen og skaffer seg en sjukemelding og leverer tilslutt oppsigelsen... så nå er det jeg som driver hele greia... og jeg har bare jobbet der i 1 1/2 mnd. Så ja, det er fryktelig lange dager, og enkelte av dagene er enda lengre da jeg må ha med datteren min på kontoret pga mannens turnus. Jeg gleder meg til juli er overstått for å si det sånn. Beklager utblåsningen, er bare litt (veldig) fortvilet over situasjonen. Endret 9. juli 2014 av Havmus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 9. juli 2014 #462 Del Skrevet 9. juli 2014 Vi har en litt problematisk situasjon på jobben med bare to (egentlig tre) ansatte. Det er sjefen, meg og en til. Sjefen har ferie så jeg og min andre kollega skulle bytte på å jobbe dag og kveld og helg. Så går min andre kollega hen og skaffer seg en sjukemelding og leverer tilslutt oppsigelsen... så nå er det jeg som driver hele greia... og jeg har bare jobbet der i 1 1/2 mnd. Så ja, det er fryktelig lange dager, og enkelte av dagene er enda lengre da jeg må ha med datteren min på kontoret pga mannens turnus. Jeg gleder meg til juli er overstått for å si det sånn. Beklager utblåsningen, er bare litt (veldig) fortvilet over situasjonen. Det er jo helt sykt! Og jeg som syntes det var ille å stå 8 timer alene i butikken på lørdager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 10. juli 2014 #463 Del Skrevet 10. juli 2014 Har vært på tidlig UL i dag, alt stod fint til med lille bebissen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 10. juli 2014 #464 Del Skrevet 10. juli 2014 Har vært på tidlig UL i dag, alt stod fint til med lille bebissen! Så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 12. juli 2014 #465 Del Skrevet 12. juli 2014 Seaband fungerer faktisk for meg! Jeg har vært sammenhengende kvalm i flere uker nå og brekker meg av lukter og smaker og frø... nå fungerer jeg igjen. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 12. juli 2014 #466 Del Skrevet 12. juli 2014 Kjenner jeg gruer meg til ferien er over. Er så sliten om dagen og vet at det venter et lite kaos på meg når jeg kommer tilbake på jobb :/ har allerede fått spørsmål om å jobbe ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 13. juli 2014 #467 Del Skrevet 13. juli 2014 Hvordan går det med alle her inne? Jeg har begynt å få mage, syns det er litt tidlig (14+4), men er sikkert ikke det. Ser ikke gravid ut da, bare storspist jaja! Ut på shopping til uken Under 2 uker til ordinær ultralyd, og da får vi endelig kjønnet! DA blir nok ting virkelig tror jeg! Foreløpig er det frendeles ukjent og uvirkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. juli 2014 #468 Del Skrevet 13. juli 2014 Så tidlig du skal ha ordinær UL Blir kjrmPoespennende! Er helt fantastisk å se den lille, hele babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 13. juli 2014 #469 Del Skrevet 13. juli 2014 Jaa.. Mine beregninger mtp menstruasjon var ganske hipp som happ, så tidlig ul satt meg tilbake en god uke! Gleder meg!! 😃 håper alt er fint med baby!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinylene Skrevet 13. juli 2014 #470 Del Skrevet 13. juli 2014 Her er alt bare bra. Merker lite til symptomer nå. Godt at kvalmen har gitt seg 😊 er på campingferie med samboeren og den kommende storesøsteren. Har fortalt hu at mamma har baby i magen, men tror ikke hu helt forstår det. Innimellom kommer hu bort å Stryker meg på magen å sier baby 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 14. juli 2014 #471 Del Skrevet 14. juli 2014 Hehe, det hørtes veldig koselig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 14. juli 2014 #472 Del Skrevet 14. juli 2014 Hvordan går det med alle her inne? Jeg har begynt å få mage, syns det er litt tidlig (14+4), men er sikkert ikke det. Ser ikke gravid ut da, bare storspist jaja! Ut på shopping til uken Under 2 uker til ordinær ultralyd, og da får vi endelig kjønnet! DA blir nok ting virkelig tror jeg! Foreløpig er det frendeles ukjent og uvirkelig. Er du heldig så kan det hende du får en ordinær ultralyd til...Har hørt om dem som var på ul i uke 16, som fikk beskjed om å komme tilbake et par uker seinere, for mer eksakte målinger:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 14. juli 2014 #473 Del Skrevet 14. juli 2014 Var det slik at dere har ordnet til en fb gruppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 14. juli 2014 #474 Del Skrevet 14. juli 2014 Er du heldig så kan det hende du får en ordinær ultralyd til...Har hørt om dem som var på ul i uke 16, som fikk beskjed om å komme tilbake et par uker seinere, for mer eksakte målinger:) Åå? Det visste jeg ikke. Det hadde jo vært kjempe kjekt! Tenker tiden kanskje går litt raskere hvis vi får se baby hyppigere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 14. juli 2014 #475 Del Skrevet 14. juli 2014 Var det slik at dere har ordnet til en fb gruppe? Jepp Bare send en PM med mailadressen din til meg så legger deg inn etter jobb i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 14. juli 2014 #476 Del Skrevet 14. juli 2014 Har ikke fb jeg....skravler dere der istedet for he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. juli 2014 #477 Del Skrevet 14. juli 2014 Jepp Bare send en PM med mailadressen din til meg så legger deg inn etter jobb i dag Jeg vil være med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofus Skrevet 14. juli 2014 #478 Del Skrevet 14. juli 2014 Jepp Bare send en PM med mailadressen din til meg så legger deg inn etter jobb i dag jeg vil også være med ? Navnet mitt holder vel så kan du søke meg opp på fb?:-) Her går no dagene ellers, skulle ønske det gikk litt fortere. Skal ha OUL om 2 1/2 uke :-) i dag er jeg 15+3 og har fått mage allerede, den begynner også å ta gravid form! Heldigvis, har følt meg så lubben! Trent lite, og la på meg mye i starten.. Har slanket meg 35 kg til sammen for ca 1 år siden, så hadde vel gjerne ikke så mye magemuskler, kanskje det er derfor jeg fikk tidelig mage ? Eller hva er vanlig ? Når kom magen hos dere ?:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 14. juli 2014 #479 Del Skrevet 14. juli 2014 jeg vil også være med ? Navnet mitt holder vel så kan du søke meg opp på fb?:-) Her går no dagene ellers, skulle ønske det gikk litt fortere. Skal ha OUL om 2 1/2 uke :-) i dag er jeg 15+3 og har fått mage allerede, den begynner også å ta gravid form! Heldigvis, har følt meg så lubben! Trent lite, og la på meg mye i starten.. Har slanket meg 35 kg til sammen for ca 1 år siden, så hadde vel gjerne ikke så mye magemuskler, kanskje det er derfor jeg fikk tidelig mage ? Eller hva er vanlig ? Når kom magen hos dere ?:-) 15+5 her, og følte meg veldig gravid i går. Men i morges var jeg tilbake til flat mage. Har alltid hatt en liten bump under navlen (typisk kvinnemage), og den kommer og går. Vil heller ha baby mage 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofus Skrevet 14. juli 2014 #480 Del Skrevet 14. juli 2014 15+5 her, og følte meg veldig gravid i går. Men i morges var jeg tilbake til flat mage. Har alltid hatt en liten bump under navlen (typisk kvinnemage), og den kommer og går. Vil heller ha baby mage Enig ! Vi ligger ganske likt vi da. Jeg er som sagt 15+3, etter tidelig ul, men etter menstermin er jeg 16 uker i dag. Forholder meg Til tidelig ul :-) når skal du på OUL ?:-) og føler du deg gravid ellers ? Hehe, mange spm her, men hadde det ikke vert for magen som vokser (håper det er baby og ikke fett jeg legger på meg på magen) men bortsett fra det så har jeg absolutt ingen symptomer på å være gravid, er trøtt. Men sliten og trøtt er jeg ellers også, ikke kvalm, ikke ømme bryster lenger, ingenting, men det er vel vanlig i 2 trimester:-) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå