lykkeliggift Skrevet 4. september 2014 #921 Del Skrevet 4. september 2014 Det blir tydeligvis gutteår i 2015! Spent på om vi får lillebror eller lillesøster Mannen og eldste sier det er en lillesøster i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. september 2014 #922 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg har også vært på OUL i dag Ble satt litt tilbake (én dag, til 17+6 i dag), med ny termin 10/2 Siden vår baby er en liten trollunge, fikk vi ikke sett kjønnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 5. september 2014 #923 Del Skrevet 5. september 2014 Dakar meg som er blitt syk!! Har fått halsbetennelse, vondt i bihulene og vondt i halsen, og det skjer selvfølgelig når mannen har jobbehelg! Heldigvis har svigers kommet, så de hjalp til med ungene i ettermiddag og skal være her til i morgen Ikke bare bare å være syk med to små som krever sitt, da er det jammen godt med familie rundt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 5. september 2014 #924 Del Skrevet 5. september 2014 Dakar meg som er blitt syk!! Har fått halsbetennelse, vondt i bihulene og vondt i halsen, og det skjer selvfølgelig når mannen har jobbehelg! Heldigvis har svigers kommet, så de hjalp til med ungene i ettermiddag og skal være her til i morgen Ikke bare bare å være syk med to små som krever sitt, da er det jammen godt med familie rundt seg Har sitti med det samma hele uka her, men med bare ett barn! Kan tenke meg du er utkjørt med to!!! Det er en av tinga som er litt dritt med å få barn, får jo ikke slappa av når du er sjuk Tenna i overkjeven min verker så, dumme bihuler.. familie er gull å ha i sånne situasjoner☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 6. september 2014 #925 Del Skrevet 6. september 2014 Har sitti med det samma hele uka her, men med bare ett barn! Kan tenke meg du er utkjørt med to!!! Det er en av tinga som er litt dritt med å få barn, får jo ikke slappa av når du er sjuk Tenna i overkjeven min verker så, dumme bihuler.. familie er gull å ha i sånne situasjoner☺ God bedring til deg, håper du får god hjelp når du er syk Fikk sovet maaange timer i natt, så formen min er heldigvis litt bedre i dag Og tommel opp for svigermor som er ute med ungene i dette øyeblikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 7. september 2014 #926 Del Skrevet 7. september 2014 Iiiik! Er 23+1 idag! Det betyr at om omtrent 17 uker har jeg gutten min! Det er ikke lenge... Det er galskap!!! Resten av livet, ansvar for et annet menneske! Oh the preassure! Jeg har hatt en fantastisk og avslappende helg, for første gang på så lenge jeg kan huske! Så baby er AKTIV i dag. Det kjennes helt utrolig godt, og vi kan nå kjenne det utpå. Innbiller meg at jeg så det i dag, men det tror jeg er en veldig fjern ønskedrøm! Hehe! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 9. september 2014 #927 Del Skrevet 9. september 2014 Er det flere enn meg som sliter med mareritt? Mamma kunne fortelle at hun hadde noen ekstreme mareritt når hun gikk med meg og nå har jeg også fått det. Hylgråt da jeg våknet første gang i natt. Aldri kjent så mye ondskap på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 9. september 2014 #928 Del Skrevet 9. september 2014 Er det flere enn meg som sliter med mareritt? Mamma kunne fortelle at hun hadde noen ekstreme mareritt når hun gikk med meg og nå har jeg også fått det. Hylgråt da jeg våknet første gang i natt. Aldri kjent så mye ondskap på kroppen Huff, det hørtes ikke noe ålreit ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 9. september 2014 #929 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg har en del mareritt. Og jeg husker både drømmer og mareritt mye bedre når jeg våkner nå, enn før jeg ble gravid. Slitsomt, for når jeg våkner på natt for å tisse, er marerittene innimellom så virkelige at jeg ikke har lyst til å sove mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. september 2014 #930 Del Skrevet 10. september 2014 Er det vanlig at får svar på blodprøvene av fastlegen? Jeg tok blodprøver i uke 12 og jordmor sa igår at jeg måtte purre på fastlegen min ang. blodprøvene og svarene. Stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 10. september 2014 #931 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg har heller ikke hørt noe, og jeg var der 12+0 :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 10. september 2014 #932 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg fikk brev i posten, men husker det tok laang tid. Tok bp rundt uke 10, og fikk svar i uke 16.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 10. september 2014 #933 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg har heller ikke fått svar på blodprøvene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 10. september 2014 #934 Del Skrevet 10. september 2014 Er det flere enn meg som sliter med mareritt? Mamma kunne fortelle at hun hadde noen ekstreme mareritt når hun gikk med meg og nå har jeg også fått det. Hylgråt da jeg våknet første gang i natt. Aldri kjent så mye ondskap på kroppen Jepp, her og. Tror marerittene mine snart går over i "night terrors". Ødelegger hele dagen, og jeg fungerer ikke! "Flaks" jeg er student og kan sove litt utpå, men oppstykket søvn henger liksom i resten av dagen uansett. Tror det er forberedelse på de neste årene. Sammenhengende søvn er en luksus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 10. september 2014 #935 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg fikk svar på de forrige prøvene mine nå på denne timen her. De vil ikke ta kontakt heller, sa hun, da de kun målte blodprosenter eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 10. september 2014 #936 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg fikk kun brev i posten om at HIV -og syfilis-testene var negative, samt hvilken blodtype jeg har. De andre blodprøvene regner jeg med var normale, eller så ville jeg vel fått vite det. Skal til kontroll igjen i morgen så jeg kan jo spørre da. Men angående kontrollen i morgen.. Jeg er så ufattelig sliten av å ha dundrende hodepine i pannen nesten hver dag, de andre dagene er hodepinen moderat. Jeg gråter ofte når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg får også stjerner eller prikker foran øynene innimellom. Kontrollen i morgen er pga noe forhøyet blodtrykk på kontrollen uke 12. Er 17 uker i morgen. Jeg hadde ikke for høyt blodtrykk før jeg ble gravid. Mamma hadde alvorlig svangerskapsforgiftning med førstemann. Jeg har spor av protein i urinen, og noe ødemer i bena etter lange kveldsvakter. Jobber fullt som sykepleier, og har en hektisk dag på jobb. Kjenner at terskelen for å be om sykemelding er høy, men jeg har det ikke godt om dagen. Syns dere jeg kan be om gradert sykemelding i et par uker? Eller er dette noe man må regne med? Leser jo at man ikke utvikler sv.forgiftning før i uke 20, men man kan kanskje forebygge at det skal utvikles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 10. september 2014 #937 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg fikk kun brev i posten om at HIV -og syfilis-testene var negative, samt hvilken blodtype jeg har. De andre blodprøvene regner jeg med var normale, eller så ville jeg vel fått vite det. Skal til kontroll igjen i morgen så jeg kan jo spørre da. Men angående kontrollen i morgen.. Jeg er så ufattelig sliten av å ha dundrende hodepine i pannen nesten hver dag, de andre dagene er hodepinen moderat. Jeg gråter ofte når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg får også stjerner eller prikker foran øynene innimellom. Kontrollen i morgen er pga noe forhøyet blodtrykk på kontrollen uke 12. Er 17 uker i morgen. Jeg hadde ikke for høyt blodtrykk før jeg ble gravid. Mamma hadde alvorlig svangerskapsforgiftning med førstemann. Jeg har spor av protein i urinen, og noe ødemer i bena etter lange kveldsvakter. Jobber fullt som sykepleier, og har en hektisk dag på jobb. Kjenner at terskelen for å be om sykemelding er høy, men jeg har det ikke godt om dagen. Syns dere jeg kan be om gradert sykemelding i et par uker? Eller er dette noe man må regne med? Leser jo at man ikke utvikler sv.forgiftning før i uke 20, men man kan kanskje forebygge at det skal utvikles? Jeg syns det veldig lov å få sykemelding hvis du er så dårlig ja! Jobb nr 1 er å være god vert/husrom for barnet ditt, så ta vare på deg selv. Dette fikk jeg beskjed om da vi diskuterte sykemelding og hvor langt jeg skal strekke meg God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 10. september 2014 #938 Del Skrevet 10. september 2014 Huff, det hørtes ikke noe ålreit ut Ser at det er normalt, men gleder meg veldig til det er over. Unner ingen dette Takk for klemmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 10. september 2014 #939 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg har en del mareritt. Og jeg husker både drømmer og mareritt mye bedre når jeg våkner nå, enn før jeg ble gravid. Slitsomt, for når jeg våkner på natt for å tisse, er marerittene innimellom så virkelige at jeg ikke har lyst til å sove mer. Opplever det likt. Våkner jeg av et mareritt og må på do er det et nytt mareritt når jeg sovner. Det første fortsetter ikke. Er jo helt tussete resten av dagen for følelsene sitter sånn i kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 10. september 2014 #940 Del Skrevet 10. september 2014 Jepp, her og. Tror marerittene mine snart går over i "night terrors". Ødelegger hele dagen, og jeg fungerer ikke! "Flaks" jeg er student og kan sove litt utpå, men oppstykket søvn henger liksom i resten av dagen uansett. Tror det er forberedelse på de neste årene. Sammenhengende søvn er en luksus Night terrors er ganske godt forklarende :/ Fysjomfy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå