Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015


Nautika

Anbefalte innlegg

Lege uke 10

Jordmor uke 16

Oul uke 18

Jordmor uke 23

I dag var jeg på gravidtrening der var det mange mager. Godt å få brukt kroppen litt etter riktige "måter" skal fast på dette hver onsdag.

Hva er egentlig gravidtrening? :/ Har vurdert det, men usikker på hva det egentlig går ut på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når har dere tenkt til å se på/bestille barnevogn eller har dere gjort det allerede?

Sist bestilte jeg da jeg var 22 uker. :) vogna kom til butikken da jeg var 33 uker. Skal bruke samme vogn denne gangen og tror jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har dere tenkt til å se på/bestille barnevogn eller har dere gjort det allerede?

Vi har kjøpt og bestilt. Kjøpte forrige uke. Det var sannelig en voksen følelse. Hehe! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har dere tenkt til å se på/bestille barnevogn eller har dere gjort det allerede?

Vi kjøpte da jeg var i uke 9... :sjenert: Så den har stått på gjesterommet i snart 10 uker!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har dere tenkt til å se på/bestille barnevogn eller har dere gjort det allerede?

Sist kjøpte vi en "brukt" på finn da jeg var i uke 30. Kommer til å bruke samme denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var hos lege i uke 12, og skal tilbake i uke 17 for kontroll av et noe høyt blodtrykk. OUL har jeg uke 18. Har ikke tatt kontakt med jordmor ennå, tenkte muligens jeg skulle ta neste ordinære kontroll (uke 24) hos henne om det ikke er noe spesielt som gjør at jeg bør gå til legen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte, som havmus, via finn. Tror jeg var i uke 25 eller noe.

Har veeeeeldig lyst på emmaljunga mondial espresso. Den er så fin.

Samme vogna vi har nå, bare annen farge, så fornuften vinner vel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har dere tenkt til å se på/bestille barnevogn eller har dere gjort det allerede?

Jeg har tenkt at vi skal begynne tittingen i uke 20-25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi bestilte en gang mellom uke 25 og 30, husker ikke helt. Tok 4-6uker før den kom tror jeg.

Nå skal vi bruke den samme vogna :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi kjøpt oss seng til den lille <3 baby shop hadde tilbud på Stokke Mini til 2999,- så da dro vi å bestilte den i dag :D første store innkjøpet er unnagjort :)

Også tror jeg at jeg kjente liv i magen. Jeg syns fiskehale dekker den følelse ganske greit :P helt spesielt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi kjøpt oss seng til den lille <3 baby shop hadde tilbud på Stokke Mini til 2999,- så da dro vi å bestilte den i dag :D første store innkjøpet er unnagjort :)

Også tror jeg at jeg kjente liv i magen. Jeg syns fiskehale dekker den følelse ganske greit :P helt spesielt :)

Har du en termindato? Kunne ikke finne deg på terminlista :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du en termindato? Kunne ikke finne deg på terminlista :Nikke:

Står jeg ikke der? Har fått foreløpig termin 16/2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er vanlig med så lite :) hadde lege uke 8, og 11. Lege uke 16, oul uke 18, jordmor uke 21 ish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravidtreningen her er et tilbud fra kommunen hvor det er en fysioterapeut som har en styrketime for alle gravide som er gratis. Vi hadde litt generell styrketrening og litt spesielt kun for bekkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om det klør? Å gud, jeg hater det!! Føler meg veldig flott og damete når jeg klør meg grafsete på puppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klødde sykt i begynnelsen, nå er det litt bedre heldigvis.. De har virkelig vokst også, håper det er ett godt tegn iforhold til amming, da jeg er livredd for å ikke få det til (var "dum" å la inn silikon da jeg var 18) :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...