Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015

Nautika

Anbefalte innlegg

Jeg ser dere skriver det, men vi har ikke sååå mye penger, så tror nok vi heller legger pengene i tørketrommel istedenfor en base vi strengt tatt ikke trenger, men som er veldig praktisk og greit :jepp: Men takk for tipsene altså, får kjøpe base til nr 2 ;)

Hva slags bil har du?

Vi har en volvo v70 og en volvo 850. Ingen av de har lang nok sele baki til å feste babybilstol. Får det til etter masse banning :fnise:

Så, jeg ville tatt med meg bilen når du skal handle. Sånn at du ser det passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Base anbefaler jeg også. Så verdt å sjekke litt rundt på priser, kanskje det ikke er så mye mer :vetikke: og hvis du ikke er altfor langt unna Sverige anbefaler jeg deg å sjekke der, vi sparte mye på det!

I dag tidlig kjente jeg så vidt spark utenfra :hjerte: lille funka så vidt borti der jeg holdt hånda. Tidlig, så forberedt på at det kan ta lang tid før jeg kjenner det igjen. Kjenner jo heller ikke daglig aktivitet enda, så hun har ikke blitt så veldig sterk enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Base! Vi hadde base i ene bilen og ikke i den andre, og jeg savnet den hver gang jeg kjørte bil uten. Så jeg signerer de andre her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kommet til det punktet at jeg ikke lengre kan skjule magen. Eller, det kan jo fremdeles se ut som at jeg har spist aaaalt for mye, men jeg har alltid hatt flat mage så det er ikke så veldig troverdig :P

Har vært tilbake på skolen i en uke, og innser at dette semesteret blir bentøft! 3 eksamner på 10 dager, og siste er 15 desember! ( Termin 6 januar). Gleder meg til høsten er over, og jeg, med GOD samvittighet, kan ha ett år fri sammen med lillegutt! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er ikke så flink på forumaktivitet, men kan jo gjøre et forsøk :) har foreløpig termin 9.februar, dette er den første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres hektisk ut, Talbot, men det klarer du :)

Det skal jeg! Ekstra motivasjon at folk ikke forventer det! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er ikke så flink på forumaktivitet, men kan jo gjøre et forsøk :) har foreløpig termin 9.februar, dette er den første :)

Velkommen hit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Base er igjen oppe til vurdering :ler: Får sette det opp på ønskelista :)

Sikkert noen besteforeldre/tanter/onkler/gu'foreldre som har lyst p bidra litt. Ønsk dere penger når de spør, så har dere snart råd til base skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på oul i dag. Her venter vi en lillebror 3 februar 😉 alt var helt perfekt😊 ble flyttet 4 dager tilbake 💙

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på oul i dag. Her venter vi en lillebror 3 februar alt var helt perfekt ble flyttet 4 dager tilbake

Så herlig! Gratulerer med gutt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på oul i dag. Her venter vi en lillebror 3 februar 😉 alt var helt perfekt😊 ble flyttet 4 dager tilbake 💙

Så deilig å få beskjed om at alt er perfekt! :rodmer:

Jeg hadde opprinnelig også OUL i dag, men er ikke mer enn 15+6, så da ringte jeg og fikk utsatt litt. Må derfor vente to uker og to dager til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på oul i dag. Her venter vi en lillebror 3 februar alt var helt perfekt ble flyttet 4 dager tilbake

Gratulerer med lillebrooor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...