Gå til innhold

Ble med ukjent gutt hjem fra byen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Himmel, slutt og stress. Det kan være en haug forskjellige ting, hovedsakelig ingenting alvorlig. Legen fikser, og det passer sikkert fint med en GU nå uansett. Det ordner seg!



Anonymous poster hash: 5c85d...e59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte det samme selv, ts, da jeg fikk herpes (svarte før i tråden)- at det ville bli et tricky punkt ift å finne nye kjæreste eller seksualpartner. Men - det går fint. du er ikke smittsom utenom utbruddene,og mtp hvor sjeldent de kan opptre så er ikke det noe du vil tenke så mye på med tiden. Bruk kondom for sikkerhets skyld, selvsagt, for å beskytte deg selv og andre. Men når du kommer nærmere noen og skal etablere et forhold må du sprekke bomben.

Jeg hadde faktisk et lite utbrudd da jeg skulle ha sex med min nåværende mann for første gang og insisterte på kondom. Han ville veldig gjerne uten. til slutt måtte jeg bare sprekke bomben selv om jeg følte meg ekkel og spedalsk. Han var imidlertid opp over ørene forelsket og sa på spøk at jeg var "verdt en herpes eller to". ;) Beskyttet oss da, men senere ble han smittet av meg. Han syntes det var kjipt da det hendte, var i litt dårlig form pga det også, ble litt deppa. Men legen avdramatiserte det og sa at dette ikke var noen big deal og han har aldri hatt utbrudd siden! (14 år siden)... som mange her sier er dette veldig vanlig så sjansen er faktisk stor for at en fremtidig partner av deg også har hatt det! HVIS det er herpes da. Oppdater oss etter legebesøket da! :) Lykke til



Anonymous poster hash: 0bb91...4ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sopp kan gå over av seg selv, jo. Men tviler veldig på at det er sopp du har. Det klør helt forferdelig, og man merker det vel også på utfloden. Uansett tror jeg virkelig ikke det er herpes du har, TS. Du beskriver EN rød flekk, herpes kommer jo først i form av små blemmer. Det vil sjelden være bare en. Og de fleste jeg har snakka med har merka det første utbruddet veldig godt, det har ikke vært noe som bare har "kommet og gått". Det kan rett og slett hende du har en kvise, et utslett, eller et skrubbsår. Kan komme som følge av klær som gnisser og irriterer, eller som følge av sex. Jeg har opplevd begge deler. Hadde slappa av om jeg var deg :)Anonymous poster hash: a608e...bdb

Noen får et mildt førstegangsutbrudd, men bare noen få blemmer. Sopp behøver ikke å ledsages av tykk utflod, jeg har hatt sopp mange ganger som kun har vist seg som sprekker og rød hud (gynekolog konstaterte at det faktisk var sopp). Men hos meg gikk ikke soppen over av seg selv. Det gjør derimot herpes. Andre alternativer er eksem osv.

Anonymous poster hash: a3aba...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel, slutt og stress. Det kan være en haug forskjellige ting, hovedsakelig ingenting alvorlig. Legen fikser, og det passer sikkert fint med en GU nå uansett. Det ordner seg! Anonymous poster hash: 5c85d...e59

Legen kan ikke fikse herpes, men forhåpentligvis er det noe helt uskyldig, og herpes er uansett veldig vanlig. Det kan imidlertid smitte utenom utbrudd, fordi det kan være små utbrudd man knapt merker.

Anonymous poster hash: a3aba...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...