Gå til innhold

Ble med ukjent gutt hjem fra byen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjære vene. Du driver nå med katastrofetenking. Dette er det mange som har.Livet ditt er ikke over. Jeg tror du overtenker dette veldig nå fordi du sitter alene i utlandet. Hadde du hatt noen rundt deg, noen du kjente som du kunne prate med om dette, så hadde du nok vært litt roligere.

Gå til legen, få behandling hvis det trengs og ta det som en lærepenge.

Jeg nevner igjen, livet ditt er ikke over om du har fått herpes. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS det kan være lateks allergi simpelthen, fordi gutten kan ha brukt kondom, gå til legen og ta noen allergi tester. og gå til gynekologen og ta en undersøkelse. Skal krysse fingrene mine for at det ikke er noe farlig for deg!

Får man allergireaksjonen to uker etter sexen da?

TS må uansett gå til lege kjapt, for man klarer vel bare å påvise herpes når det er et utbrudd på gang.

og selvfølgelig for at det kan være noe annet hun har fått. Er bare legen som kan gi diagnosen, ikke vi :)

Anonymous poster hash: 81e6f...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerinnen min har også herpes og hun lever fint med det. Det som har skjedd, har skjedd, er ikke så mye å gjøre med den saken. Jeg synes selvfølgelig synd i deg og håper det ordner seg etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man allergireaksjonen to uker etter sexen da?

TS må uansett gå til lege kjapt, for man klarer vel bare å påvise herpes når det er et utbrudd på gang.

og selvfølgelig for at det kan være noe annet hun har fått. Er bare legen som kan gi diagnosen, ikke vi :)

Anonymous poster hash: 81e6f...cbc

TS her. Jeg har ikke utbrudd nå (ingen sår eller blemmer), men jeg har vaginitis, som kan ha herpes som årsak.

Jeg setter selvfølgelig pris på at dere sier at livet mitt ikke er over, men vær så snill og forstå at jeg er ganske redd og lei meg. Jeg skylder naturligvis ikke på noen andre en meg selv, men han gutten som jeg ble med hjem den natta, tok meg bare med hjem fordi jeg var så forferdelig full. Husker ikke at jeg ble med han hjem, husker bare at jeg plukket opp klærne mine og dro morgenen etter. Er så sint på meg selv.

Anonymous poster hash: f8616...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg har ikke utbrudd nå (ingen sår eller blemmer), men jeg har vaginitis, som kan ha herpes som årsak.

Jeg setter selvfølgelig pris på at dere sier at livet mitt ikke er over, men vær så snill og forstå at jeg er ganske redd og lei meg. Jeg skylder naturligvis ikke på noen andre en meg selv, men han gutten som jeg ble med hjem den natta, tok meg bare med hjem fordi jeg var så forferdelig full. Husker ikke at jeg ble med han hjem, husker bare at jeg plukket opp klærne mine og dro morgenen etter. Er så sint på meg selv.

Anonymous poster hash: f8616...118

:klem: Vi har alle gjort mindre smarte ting. Du får se på det som lærdom og en erfaring rikere (som man kanskje skulle vært foruten, men likevel). Du er 19 år. Du har mange dumme feil igjen å begå, og det er lov - ikke verdens undergang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nei. Skal gå til lege første ting på mandag. Det er ikke snakk om blemmer eller sår, heller at alt sammen er ganske rødt, og klør og er ubehagelig. Anonymous poster hash: f8616...118

Da kan det være en helt uskyldig soppinfeksjon.

Anonymous poster hash: a3aba...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svigerinnen min har også herpes og hun lever fint med det. Det som har skjedd, har skjedd, er ikke så mye å gjøre med den saken. Jeg synes selvfølgelig synd i deg og håper det ordner seg etterhvert.

Forteller folk sånn til andre familiemedlemmer? Jøss...

Anonymous poster hash: a3aba...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forteller folk sånn til andre familiemedlemmer? Jøss...

Anonymous poster hash: a3aba...8d1

Tja, vi er hverandres søster vi aldri fikk, på en måte. Vi er også i samme alder og gode venninner, så jeg antar det, ja? Moren hennes, altså min svigermor vet også om dette. Vi er en ganske åpen familie, men det er ikke noe vi snakker om over middagsbordet akkurat. Det gjelder ikke bare på svigersiden at vi er åpne, men hadde min egen lillebror fått en kjønnsykdom tror jeg han hadde fortalt om den til meg. Og det setter jeg egentlig ganske stor pris på. Det er viktig å kunne snakke om ting og iallefall med sine nære og kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fare, TS!! jeg har herpes og jeg har hatt bare to utbrudd på 10 år. Det første var veldig vondt og varte i ca to uker, det andre var bittelite med bare en blemme og gikk over på noen dager. Ellers har jeg ikke hatt noen plager i det hele tatt, og ikke trengt behandling. Livet ditt går helt fint videre, og om du ikke har andre symptomer enn litt rødhet og kløe er det absolutt ikke sikkert at du har herpes heller. Det første utbruddet kjennes, for å si det sånn. Jeg klarte ikke å sitte normalt på to uker, og å gå på do var et mareritt. Hadde også feber og var i veldig dårlig form. Ikke lag noen krise utav det, om du mot sannsynlighet har herpes er det ikke verdens undergang, de aller fleste lever helt fint med det uten noe særlig plager bortsett fra det første utbruddet. Ro ned på drikkinga og konsentrer deg om eksamen, den er viktigere i det lange løp :)



Anonymous poster hash: cac49...c69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fare, TS!! jeg har herpes og jeg har hatt bare to utbrudd på 10 år. Det første var veldig vondt og varte i ca to uker, det andre var bittelite med bare en blemme og gikk over på noen dager. Ellers har jeg ikke hatt noen plager i det hele tatt, og ikke trengt behandling. Livet ditt går helt fint videre, og om du ikke har andre symptomer enn litt rødhet og kløe er det absolutt ikke sikkert at du har herpes heller. Det første utbruddet kjennes, for å si det sånn. Jeg klarte ikke å sitte normalt på to uker, og å gå på do var et mareritt. Hadde også feber og var i veldig dårlig form. Ikke lag noen krise utav det, om du mot sannsynlighet har herpes er det ikke verdens undergang, de aller fleste lever helt fint med det uten noe særlig plager bortsett fra det første utbruddet. Ro ned på drikkinga og konsentrer deg om eksamen, den er viktigere i det lange løp :)

Anonymous poster hash: cac49...c69

TS her. Tusen takk for langt svar, og at du delte. Jeg bekymrer meg egentlig ikke mest for utbruddene. Jeg lurer på hvordan det har vært for mennesker med herpes å finne en partner? Kan jeg ikke ha sex lengre? Ikke at jeg er en person som ofte har ONS, dette er faktisk et engangstilfelle for meg, det er derfor jeg er så frustrert nå. Er jo få som vil ligge med en som har herpes med mindre de tenker at det er den personen de vil være med for resten av livet, og jeg bekymrer meg sånn for at det er ingen som vil ta den "risken" med meg.

Anonymous poster hash: f8616...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går bra!

Men hvorfor kan du ikke dra til legen i dag selv om du bor i England? De har vel drop in/legevakt der også?

Anonymous poster hash: f9714...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går bra!

Men hvorfor kan du ikke dra til legen i dag selv om du bor i England? De har vel drop in/legevakt der også?

Anonymous poster hash: f9714...de5

Ts igjen. Tusen takk! Legen på universitetet (med legevakt) er stengt i helgen. Må bare vente til mandag morgen. Har eksamen på tirsdag, og klarer ikke øve. Jeg ser at folk skriver at jeg ikke har noen grunn til det, men jeg klarer ikke slutte å gråte. Jeg er ganske alene om dette, føler ikke jeg har noen å snakke med.

Har nå lest på flere nettsider at det første herpes-utbruddet kommer ca. 7-10 dager etter at man er smittet. Det er nå 24 dager siden jeg hadde sex, og jeg har fremdeles ikke noe utbrudd. Har ikke hatt sår eller blemmer.Det jeg har er en infeksjon (selvdiagnosert med hjelp av omfattende googling), men herpes kan være årsaken til en slik infeksjon.

Anonymous poster hash: f8616...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller sopp, som sagt.

Anonymous poster hash: a3aba...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, vi er hverandres søster vi aldri fikk, på en måte. Vi er også i samme alder og gode venninner, så jeg antar det, ja? Moren hennes, altså min svigermor vet også om dette. Vi er en ganske åpen familie, men det er ikke noe vi snakker om over middagsbordet akkurat. Det gjelder ikke bare på svigersiden at vi er åpne, men hadde min egen lillebror fått en kjønnsykdom tror jeg han hadde fortalt om den til meg. Og det setter jeg egentlig ganske stor pris på. Det er viktig å kunne snakke om ting og iallefall med sine nære og kjære.

Ja, det må være fint å være i en familie der man støtter hverandre. Kan ikke akkurat si det samme om min.

Anonymous poster hash: a3aba...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jeg fikk et helsikens utslett av latexhansker 2 uker etter at jeg startet i sommerjobben for noen år tilbake. Så ja allergier kan plutselig slå til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS igjen. Beklager maset, men jeg er så fryktelig skjelven og dårlig nå. Infeksjonen jeg har begynner å gå over helt av seg selv nå. Det betyr vel at det ikke er sopp, som jeg egentlig hadde håpet på?



Anonymous poster hash: f8616...118
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS igjen. Beklager maset, men jeg er så fryktelig skjelven og dårlig nå. Infeksjonen jeg har begynner å gå over helt av seg selv nå. Det betyr vel at det ikke er sopp, som jeg egentlig hadde håpet på?

Anonymous poster hash: f8616...118

Sopp kan gå over av seg selv, jo. Men tviler veldig på at det er sopp du har. Det klør helt forferdelig, og man merker det vel også på utfloden. Uansett tror jeg virkelig ikke det er herpes du har, TS. Du beskriver EN rød flekk, herpes kommer jo først i form av små blemmer. Det vil sjelden være bare en. Og de fleste jeg har snakka med har merka det første utbruddet veldig godt, det har ikke vært noe som bare har "kommet og gått". Det kan rett og slett hende du har en kvise, et utslett, eller et skrubbsår. Kan komme som følge av klær som gnisser og irriterer, eller som følge av sex. Jeg har opplevd begge deler. Hadde slappa av om jeg var deg :)

Anonymous poster hash: a608e...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på mandag, ts. Du er ikke den eneste som har hatt en one-night-stand og (eventuelt) blitt smittet av noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, når du er såpass skjør, må du virkelig holde deg unna ONS etc.!



Anonymous poster hash: e320c...783
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg! Dette går bra. Gå til legen på mandag, selv om jeg er ganske sikker på at sykehusene har legevakt. Prøv å les til eksamen, livet ditt er ikke over! Det er veldig (med det mener jeg VELDIG) mange som har herpes, og flere og flere smittes. Om du har herpes eller ikke (noe jeg, eller du, eller noen andre forøyeblikket vet) vil du alltid kunne finne deg en mann som vil elske deg for den du er, med dine feil og mangler. Lykke til på eksamen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...