Gå til innhold

Hadde du vært villig til og da deg av dine nevøer\nieser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde nok stilt opp for mitt søskens barn. Ikke så sikker på at jeg hadde ønsket å stille opp for barna til mannens søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uten tvil. Men tror ikke vi hadde vært førstevalget da min svogers søster sliter med å få egne barn. Hun og mannen hadde nok vært best til å ta seg av dem, både mtp økonomi og tid. Men om min søster og mann hadde ønsket det så hadde vi tatt dem med glede! Men jeg vet dessverre at de ikke føler det samme ovenfor våre barn. Jeg er oppriktig bekymret for hva som hadde skjedd med våre barn dersom både mannen og jeg ble satt ute av spill :(



Anonymous poster hash: b4514...8a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, dessverre. Jeg er ikke noe flinkere med dem enn jeg er med fremmede unger, hadde ikke takla det. Jeg føler heller ikke at jeg kjenner dem noe særlig. Kanskje hvis andre søskenet mitt fikk barn fordi jeg er nærmere han/henne. Men jeg tviler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hverken jeg eller min mann noen nieser/nevøer enda, men dersom det var snakk om relativt små barn (under 12 år) så ville jeg sagt ja uten tvil, uansett hvilken side av familien barna var på. Tenåringer ville jeg nok måtte tenkt litt mer over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uten tvil.



Anonymous poster hash: 5aeb4...b28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciegus

Ja absolutt. Men jeg har ikke god kontakt med dem (pga avstand), så ville nok ikke vært deres førstevalg. De har heldigvis (for deres del) mye kontakt med annen familie. Men hadde jeg vært eneste realistiske alternativ i familien, så absolutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvsagt, elsker niesen min over alt. Er dessuten gudmoren hennes.

Dersom søskenene mine hadde hatt flere barn, hadde jeg tatt imot alle med like stor selvfølgelighet.



Anonymous poster hash: 02784...31f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde nok stilt opp for mitt søskens barn. Ikke så sikker på at jeg hadde ønsket å stille opp for barna til mannens søsken.

Så du ville nektet din mann og ta seg av sine søskens barn. ?

Anonymous poster hash: 157f3...59c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kunne jeg gjort selv om jeg nok ikke hadde vært så høyt på listen i første omgang.

Anonymous poster hash: 02ff3...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gurimalla

Jeg hadde nok stilt opp for mitt søskens barn. Ikke så sikker på at jeg hadde ønsket å stille opp for barna til mannens søsken.

Slik er det for meg også, men tror også at vi hadde stått nederst på lista på den siden også. Min svigerinne er ikke glad i sin svigerfamilie og derfor er ikke familieforholdet det beste.

Barna er i tillegg ufordragelige, men jeg hadde nok stilt opp likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Da hadde jeg heller overlatt dem der de burde vært i første omgang: hos barnevernet



Anonymous poster hash: 573de...635
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist din bror eller søster ikke lenger kunne ta seg av dem ?

Anonymous poster hash: 157f3...59c

Helt klart!!! JA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...