Gå til innhold

Hadde du vært villig til og da deg av dine nevøer\nieser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vist din bror eller søster ikke lenger kunne ta seg av dem ?



Anonymous poster hash: 157f3...59c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten tvil ja. Samme om min mann sine søsken ikke kunne ta seg av en sine eller at noe hadde skjed med foreldrene. Hadde gjort det meste for familien:)



Anonymous poster hash: 99780...7f7
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så god kontakt med mitt søsken som bor i en by langt unna og ikke lar høre så mye fra seg.

Så jeg ville nok først og fremst forsøkt å finne ut hva barnet / barna selv ville dersom jeg var som en fremmed for dem. Da er det nok egentlig andre som de hadde hatt det best med.

Men hadde jeg kjent dem kjempegodt, og at vi hadde en relasjon til hverandre, hadde ikke valget vært så vanskelig. Det beste hadde jo vært om jeg allerede bodde i samme by som dem, slik at de slapp å miste venner og begynne på ny skole i tillegg..

Nå har ikke mitt søsken barn (enda), så svaret på spørsmålet ditt blir i mitt tilfelle: Vet ikke.



Anonymous poster hash: 99013...a8f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne gjort det for mitt søsken. Men ikke for mannens nevøer og nieser.



Anonymous poster hash: f0391...4d0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... Det er et irrelevant spørsmål, siden jeg antakeligvis hadde vært sistevalget ;)

Anonymous poster hash: 03f91...d85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg ville tatt meg av niesa mi uten tvil. Tviler dog på at jeg hadde blitt spurt siden moren hennes ikke liker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uten tvil.



Anonymous poster hash: 67aef...e13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har ikke broren min barn ennå, men det er en selvfølge at jeg ville gjort det. Og jeg ville også uten tvil tatt meg av mine nevøer og nieser på mannens side også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, faktisk, selv om jeg ikke vil ha barn. Jeg vil ikke at de skal havne hos et annet familiemedlem, så det er hovedgrunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde vært villig til det. Men det hadde blitt litt av en jobb for meg som 20 åring å ta meg av 4 barn :P Men jeg hadde uten tvil ofret mye for å få det til! Jeg er ufattelig glad i de og vil deres beste.



Anonymous poster hash: 9dabf...7f0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...