Gå til innhold

Hva er det frekkeste du har opplevd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En skoleansatt hentydet at en jeg kjenner, h*n skulle vel ikke ha aspergers...?

Jeg leste først aparges, og kunne ikke fatte og begripe hva som var så frekt med det. :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobbet på McDonalds i noen måneder i min ungdom.

Ene gangen jeg skulle lage klar en softis til en kunde ble softisen litt større enn vanlig. Dette fikk skiftlederen med seg og kom bort og kjeftet på meg, tok isen, kastet den i bosset og lagde en ny mens hun presiserte at "slik skal den være". Alt foran kunden.

Ja, for det blir jo mindre sløsing av å kaste den!?

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg jobbet på kiosk med post i butikk, fikk jeg iblant kjeft fra kunder. Jeg var ganske så ung, men gikk bra.Det frekkeste må vel være da to personer kom og kjeftet for at en pakke de hadde sendt noen dager tidligere ikke hadde kommet fram og siden jeg tok den imot, var det jo selvfølgelig min skyld, og at jeg hadde rotet den bort. De sto der lenge og bare kjeftet, jeg greide vel ikke å si mye mer enn at den kanskje ikke var framme ennå, eller at posten kunna ha mistet den. De truet tilogmed om at de skulle få meg sparket, utrolig hvordan folk kan oppføre seg. Husker de var innom noen dager senere igjen, da så de ingenting, pakken hadde vel kommet fram da sikkert..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

Kanskje ikke det frekkeste jeg har opplevd, men temmelig frekt!

En gang hadde jeg kjøpt noen kjempebillige kaffekrus på Nille (type 5 kr stykket), som jeg puttet i en pose fra Christiania Glassmagasin (hvor jeg hadde kjøpt noe uknuselig tidligere på dagen).

Jeg går inn i en ganske fin/dyr klesbutikk for å titte på en kjole til et juleselskap, og mens jeg står ved et stativ og ser på klær så setter jeg posen mellom bena mine slik at jeg har begge hender fri. En av de ansatte (fjong dame i 40 årene ikledd linjalskjørt og høye heler) skumper ved et uhell til posen, slik at den velter og man kan høre at innholdet knuses.

Damen ser ikke en gang på meg, hun stavrer seg så raskt hun bare klarer på 20 cm Sex And the City-heler inn på bakrommet, og kom ikke ut igjen så lenge jeg var i butikken (gode ti minutter etterpå).

Synes det var særdeles frekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjøpt studenbillett på toget, og hadde studentbevis selv om klistremerket på baksiden var fargen fra i fjor, noe jeg ikke visste om eller hadde fått beskjed om å bytte. Konduktøren som kom var gammel og gretten, og ba om å få se baksiden av kortet. Da han så at det var feil farge, skjelte han meg ut foran hele togvogna og glefset "Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt å byttet kodebrikken bakpå kortet ditt, for dette kortet er nemlig ikke gyldig! Jeg gir deg en, ÈN sjanse til å bytte, og det får du gjøre i morra! Det at du ikke gidder å bytte er bare din feil!".

Presset fram et "okey..", var helt lamslått. Byttet det klistremerket ganske kjapt ettepå, selv om ingen andre konduktører gidder å sjekke det.



Anonymous poster hash: 16d9f...4e6
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg på en situasjon som skjedde for noen år siden. Jeg var på besøk hos ei venninne. Dit hadde jeg syklet, så jeg hadde ikke med meg lommebok. Da jeg var der, så ringte det på dør og jeg åpnet. Venninnen min hadde krykker da, så det var bedre at jeg åpnet. Der står det ei eldre dame og skal samle inn penger til kreftforeningen. Jeg roper inn til min venninne om hun skal bidra. og hun sier nei. Og jeg sier at jeg ikke har penger med meg dit. Da smeller det fra dama: Ja, ja får håpe ingen av dere får kreft noen gang da! Så snudde hun og gikk.

Jeg ble stående å måpe. Så ble jeg sint! Men da hadde hun forsvunnet. Jeg ringe innsamlingslederen og forklarte akkurat hva jeg mente. De skulle ta det med innsamleren!

Edit: Skrivefeil.

Endret av Crobern
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg var litt frekk mot ei venninne for ett par helger siden..
Hun fikk ikke opp glidelåsen på kjolen, den satt fast.
Hun sier "Åååh æ får'n ikkje opp!!"

så jeg svarer da "Neida....e bare du som bynne å bi feit"

Men hun vet at jeg lirer av meg kommentarer, både på godt og vondt :fnise:
Merkelig at hun enda er bestevenninna mi altså!
(men...jeg lirer ikke av meg kommentarer til ukjente folk, jeg jobber tross alt med kunde service!)



Anonymous poster hash: fd711...321
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanne__

Venninna mi og jeg hadde i detalj ,planlagt en lenge etterlengtet tur på fredagen for torsdagen er det jo meldt høljregn men strålende vær på fredag da, så da gikk vi for den dagen. Vi gledet oss,tilsynelatende hun også, men på torsdagskvelden får jeg en kryptisk melding i fra henne hvor hun lurer på om vi ikke skal utsette turen for, som hun påpeker ,det er jo så bløtt ute. Men jeg må bestemme jeg altså...

Så da sier jeg ,ok da,tenker hun virker ikke så veldig lysten på tur, så jeg samtykker i, ingen tur allikevel.Tenker det var da veldig fort den iveren svant hen,

Fredagen våkner jeg og kikker ut på det strålende vindstille været. Sender henne en melding og spør om hun har tenkt å sitte inne i hele dag i det fine været?? Nei hun skal på tur med Mona, og jeg merker at hun har en annen måte å formulere seg på, som alltid etter at hun har vært ilag med henne. Slik man også merker på barn når de har vært ilag med andre barn. de blir litt slik som dem i væremåte. Hun er liksom ikke henne selv lenger.

Jeg ble helt satt ut men tenkte,å nei nå igjen, at jeg ikke lærer, tenkte at det får være en påminnelse om hvem jeg IKKE skal omgås i fremtiden.

Vi har nemlig hatt lignende scenarier tidligere, hvor jeg har sagt ifra men hun synes allikevel å være blottet for selvinnsikt.Her forleden fikk jeg en ny melding fra henne hvor hun spurte om vi ikke skulle på tur og plukke liljekonvaller?Da svarte jeg henne det samme,minnet henne på, "Som hun selv påpekte sist vi planla tur om hun ikke synes det var litt bløtt ute??? (solen skinte i den beste dagen som hadde vært på lenge) hvorpå jeg ønsket henne en riktig god 17.Mai og sommer.

Samme venninne dette som aldri betaler for seg og ber meg kjøre henne hit og dit uten å betale.For som hun sier ,jeg er jo så snill.

Har nok vært litt for snill.

Glemte å si at hun etterpå dette sendte meg melding og lurte på om jeg hadde det bra. Les ;Jeg tok jo igjen og det var uvanlig for en som vanligvis var så velvillig, så da kunne jeg jo ikke ha det bra,mente nok hun..

Føles GODT å kunne ta igjen!

Endret av Sanne__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 juli, 2011.

Jeg stod i kassen på jobben min da det kom en eldre dame og skrek ut i hele butikken "DET ER DERE SOM HAR GJORT DET, DERE JÆVLA SVARTSKALLER"!

Jeg dro stille inn på bakrommet og gråt og ingen av mine kollega kom for å sjekke eller si noe.

Anonymous poster hash: 737ff...f08

Huff.. Stakkars deg.. :klem: Hvis det er noe trøst, så en lignende dame innom jobben min også den 23 juli og startet en høylytt diskusjon om hvor mye kjekkere ABB var enn han ene kollegaen min.. Crazy people ass...

Anonymous poster hash: 38500...caf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg på en situasjon som skjedde for noen år siden. Jeg var på besøk hos ei venninne. Dit hadde jeg syklet, så jeg hadde ikke med meg lommebok. Da jeg var der, så ringte det på dør og jeg åpnet. Venninnen min hadde krykker da, så det var bedre at jeg åpnet. Der står det ei eldre dame og skal samle inn penger til kreftforeningen. Jeg roper inn til min venninne om hun skal bidra. og hun sier nei. Og jeg sier at jeg ikke har penger med meg dit. Da smeller det fra dama: Ja, ja får håpe ingen av dere får kreft noen gang da! Så snudde hun og gikk.

Jeg ble stående å måpe. Så ble jeg sint! Men da hadde hun forsvunnet. Jeg ringe innsamlingslederen og forklarte akkurat hva jeg mente. De skulle ta det med innsamleren!

Edit: Skrivefeil.

Faren min opplevde noe lignende. Han var operert for lungekreft og hadde avsluttet strålebehandling måneden før da han fikk en telefon og ble spurt om han ville støtte kreftforeningen. Han sa nei. Svaret han fikk: du vet at du kan få kreft, eller noen i familien din kan få kreft. Du kan dø av det.

Anonymous poster hash: f50e2...8e2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Jeg fortalte en kollega en gang at jeg hadde kjøpt meg rockering til trening, hvorpå hun svarer at "ja, det er bra, du som er så tykk må få bort fettet ditt når du enda er ung". Jeg ble bare stående å måpe, jeg er absolutt ikke tykk og har en bmi på rundt 21..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi og jeg hadde i detalj ,planlagt en lenge etterlengtet tur på fredagen for torsdagen er det jo meldt høljregn men strålende vær på fredag da, så da gikk vi for den dagen. Vi gledet oss,tilsynelatende hun også, men på torsdagskvelden får jeg en kryptisk melding i fra henne hvor hun lurer på om vi ikke skal utsette turen for, som hun påpeker ,det er jo så bløtt ute. Men jeg må bestemme jeg altså...

Så da sier jeg ,ok da,tenker hun virker ikke så veldig lysten på tur, så jeg samtykker i, ingen tur allikevel.Tenker det var da veldig fort den iveren svant hen,

Fredagen våkner jeg og kikker ut på det strålende vindstille været. Sender henne en melding og spør om hun har tenkt å sitte inne i hele dag i det fine været?? Nei hun skal på tur med Mona, og jeg merker at hun har en annen måte å formulere seg på, som alltid etter at hun har vært ilag med henne. Slik man også merker på barn når de har vært ilag med andre barn. de blir litt slik som dem i væremåte. Hun er liksom ikke henne selv lenger.

Jeg ble helt satt ut men tenkte,å nei nå igjen, at jeg ikke lærer, tenkte at det får være en påminnelse om hvem jeg IKKE skal omgås i fremtiden.

Vi har nemlig hatt lignende scenarier tidligere, hvor jeg har sagt ifra men hun synes allikevel å være blottet for selvinnsikt.Her forleden fikk jeg en ny melding fra henne hvor hun spurte om vi ikke skulle på tur og plukke liljekonvaller?Da svarte jeg henne det samme,minnet henne på, "Som hun selv påpekte sist vi planla tur om hun ikke synes det var litt bløtt ute??? (solen skinte i den beste dagen som hadde vært på lenge) hvorpå jeg ønsket henne en riktig god 17.Mai og sommer.

Samme venninne dette som aldri betaler for seg og ber meg kjøre henne hit og dit uten å betale.For som hun sier ,jeg er jo så snill.

Har nok vært litt for snill.

Glemte å si at hun etterpå dette sendte meg melding og lurte på om jeg hadde det bra. Les ;Jeg tok jo igjen og det var uvanlig for en som vanligvis var så velvillig, så da kunne jeg jo ikke ha det bra,mente nok hun..

Føles GODT å kunne ta igjen!

Du tenker ikke at det er lurt å fortelle denne historien bare en gang her inne på forumet? Har lest den i 3 tråder, og ærlig talt virker du som ei bitter sur jente nesten som jeg skjønner at venninna di ditcha deg for Mona den fredagen.

Anonymous poster hash: d1ecf...440

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert opplevd noe frekkere tidligere i livet, men dette er det jeg kommer på nå.

Ble oppring av en telefonselger fra telenor for to uker siden. Han som satt bak røret hørtes ut som en ung gutt, og hylte ut :'Heei! Er det Line ***** jeg prater med nå?' Jaa, det er det sier jeg. 'Okei! Flott! Dette er (husker desverre ikke navn), som ringer fra telenor. Jeg lurer på hvilken opperatør du har nå om dagen, Line?'

Jeg sier at jeg bruker Chess, og selgeren sier: Herregud ass, og slenger på røret!

Haha :fnise: Jeg blir stadig forbauset over hvor irritert en telefonselger kan bli, men denne tok kaka. Det er kanskje ikke så frekt, men uansett, dårlig profesjonell yrkesutøvelse. "Herreguud ass" :ler:

:skratte: Han ga opp fort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg hopper over alt jeg har fått høre etter å ha jobbet 10 år i ulike service yrker, ellers må jeg skrive bok:P

Men jeg husker da p-pillene jeg brukte gikk ut av produksjon, og dro til den nye fastlegen min(flytting) for å få en ny type. Fikk en, tok pillene, men etter 2mnd hadde jeg hatt mens omtrent sammenhengende de 2mnd, skikkelig tunge blødninger(og jeg har lett og kort mens normalt sett), og måtte dra tilbake og si at jeg måtte få en annen type for jeg var jo så slapp jeg måtte få noen til å ta vaktene mine på jobb.

Første han spør meg om: ja ka dæ jær??

Når jeg sier at det ikke er så kjekt å lekke blod konstant og jeg mister jo inntekt.

Hvorpå han responderte: ja, ska du ha kuk så får du bærre lev mæ dæ!

Altså wtf... Gikk, nektet å betale og bytta fastlege gitt. Hørte han mistet autorisasjonen på jungeltelegrafen:P

Anonymous poster hash: 3199a...2c6

Hva betyr det?

Anonymous poster hash: 9c641...0ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr det?

Anonymous poster hash: 9c641...0ca

At du har pinlig lite kunnskap om dialekter og språk for øvrig.

Anonymous poster hash: 7c122...eed

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 juli, 2011.

Jeg stod i kassen på jobben min da det kom en eldre dame og skrek ut i hele butikken "DET ER DERE SOM HAR GJORT DET, DERE JÆVLA SVARTSKALLER"!

Jeg dro stille inn på bakrommet og gråt og ingen av mine kollega kom for å sjekke eller si noe.

Anonymous poster hash: 737ff...f08

:blomst::hug: det er mange idioter i dette landet. klem til deg!

Anonymous poster hash: 33d87...0e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At du har pinlig lite kunnskap om dialekter og språk for øvrig.

Anonymous poster hash: 7c122...eed

Nei, jeg kan ikke dialekt, derfor spør jeg. Er det ikke logisk at man spør når man ikke forstår? :rolleyes: Jeg prøvde ikke å gjøre narr av noen. Skjerp deg!

Anonymous poster hash: 9c641...0ca

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingaborga

Hva betyr det?

Anonymous poster hash: 9c641...0ca

Ja hva gjør det?

Bare lev med det

Edit: skrev han altså :)

Endret av Ingaborga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kan ikke dialekt, derfor spør jeg. Er det ikke logisk at man spør når man ikke forstår? :rolleyes: Jeg prøvde ikke å gjøre narr av noen. Skjerp deg!

Anonymous poster hash: 9c641...0ca

Du forstod altså ikke: "ka dæ gjær" - "hva gjør det?" og "bærre lev mæ dæ" - "bare lev med det" ?

Unnskyld meg, men den må du lengre ut på landet med. Hvis ikke så kan du faktisk pinlig lite om dialekter, og burde heller google det enn å avspore tråden.

Selvfølgelig forsøkte du å gjøre narr.

Enkelte her inne tåler ikke det snev av dialekter. Det blir for dumt.

Anonymous poster hash: 7c122...eed

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...